Re: Far Cry 5

77
Marty wrote:En de laatste dlc is ook uit

En er is nog 1 aparte trophy uit gekomen:
Complete New Game+ on Infamous difficulty
Laten we even de completionists kloten :q:

Ik ga beginnen met de DLC en daarna zie ik wel wanneer ik de game nog is door wil spelen.
Image

Re: Far Cry 5

78
Kolm wrote:
Marty wrote:En de laatste dlc is ook uit

En er is nog 1 aparte trophy uit gekomen:
Complete New Game+ on Infamous difficulty
Laten we even de completionists kloten :q:

Ik ga beginnen met de DLC en daarna zie ik wel wanneer ik de game nog is door wil spelen.
Ik alleszins niet xd goeie game maar kheb nog veel goeie games die op mij liggen te wachten xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Far Cry 5

79
Ik heb ondertussen de eerste twee movie pitches van de zombie DLC gedaan en ik vind het wel een leuke opzet :cool:
Het wordt wel nog even afwachten hoe lastig het precies is om 3 sterren te halen op score attacks. De eerste lukte van de eerste keer, maar was wel nipt :p

@fsterchele: Ik begreep ondertussen ook al dat de trophy vrij makkelijk zou zijn als je de wapens van de Mars DLC allemaal hebt unlockt. Enkel de stukken waar je geen of erg beperkte wapens hebt, zouden dan nog lastig zijn. Het zou ook een stuk korter zijn omdat je dan ook alleen maar op de story hoeft te focussen. Maar dan nog zalt ni op 5min beklonken zijn :lol:
Image

Re: Far Cry 5

80
Als iemand die challenges in co-op wilt doen... Zou blijkbaar wat makkelijker zijn omdat de individuele scores samen opgeteld worden, maar veel belangrijker: De tijd bonus wordt eerst bij elke individuele score opgeteld. Tijdbonus wordt dus dubbel geteld!

Ik zie nu een beetje vast op de tweede, haal hem net niet terwijl ik toch al een paar keer 2min30 over had... :think:
Image

Re: Far Cry 5

81
Kolm wrote:Als iemand die challenges in co-op wilt doen... Zou blijkbaar wat makkelijker zijn omdat de individuele scores samen opgeteld worden, maar veel belangrijker: De tijd bonus wordt eerst bij elke individuele score opgeteld. Tijdbonus wordt dus dubbel geteld!

Ik zie nu een beetje vast op de tweede, haal hem net niet terwijl ik toch al een paar keer 2min30 over had... :think:
Ik wil wel helpen ma ben eigenlijk nog ma in Vietnam bezig ma kan wel eens beginnen ook me zombies xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Far Cry 5

82
fsterchele23 wrote:
Kolm wrote:Als iemand die challenges in co-op wilt doen... Zou blijkbaar wat makkelijker zijn omdat de individuele scores samen opgeteld worden, maar veel belangrijker: De tijd bonus wordt eerst bij elke individuele score opgeteld. Tijdbonus wordt dus dubbel geteld!

Ik zie nu een beetje vast op de tweede, haal hem net niet terwijl ik toch al een paar keer 2min30 over had... :think:
Ik wil wel helpen ma ben eigenlijk nog ma in Vietnam bezig ma kan wel eens beginnen ook me zombies xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Anders vant weekend? Ik heb morgen laatste dag verlof en dan 2 dagen werken. De DLC's staan ook compleet los van elkaar. Enkel je skills heb je ook geloof ik, maar dan ook weer niet alles ofzo. In main game kan je dan wel weer dingen gebruiken die je in DLC unlockt blijkbaar, dat is dus nuttig voor new game plus. Beetje ingewikkeld, maar belangrijkste is dat het voor de DLC niet uitmaakt! :think:

Heb ondertussen de tweede ook op 3 sterren gezet. Dat heeft redelijk lang geduurd. Als ik met 2min30 erdoor ging dan had ik niet genoeg en uiteindelijk is het met 2 minuten wel gelukt. Het verschil: Aan het begin in de open ruimte iets rustiger al die canisters kapot maken waardoor je ook wat meer vijanden omlegt en vijanden = punten... En ik had die grote jongen halverwege ook paar seconden sneller door een gasfles die in het midden tegen een paal staat.
Image

Re: Far Cry 5

84
fsterchele23 wrote:Cv kolm voor vant weekend. Tga druk worden op gamevlak xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Oh shit, ff niet aan gedacht dat ik vant weekend naar België moet tem dinsdag :L:
En Far Cry 5 via remote play lukt echt niet met de lag...
Ik zal al wel zorgen datk ze allemaal 1 keer doorspeel zodat ze unlockt zijn voor score attack en dan even kijken wat past. Vanaf morgen opnieuw aan het werk ook.
Image

Re: Far Cry 5

85
Kolm wrote:
fsterchele23 wrote:Cv kolm voor vant weekend. Tga druk worden op gamevlak xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Oh shit, ff niet aan gedacht dat ik vant weekend naar België moet tem dinsdag :L:
En Far Cry 5 via remote play lukt echt niet met de lag...
Ik zal al wel zorgen datk ze allemaal 1 keer doorspeel zodat ze unlockt zijn voor score attack en dan even kijken wat past. Vanaf morgen opnieuw aan het werk ook.
Geen probleem moet ma sturen wanneer je kan. Mss wel best via Facebook dan, azo ga ik er niet over kijken :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Far Cry 5

86
fsterchele23 wrote:Geen probleem moet ma sturen wanneer je kan. Mss wel best via Facebook dan, azo ga ik er niet over kijken :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Komt goed :cool:
Image

Re: Far Cry 5

87
Afgelopen nacht met fsterchele de laatste 2 pitches afgerond in score attack en die laatste was echt lastig! Gewoon al het einde halen was lastig en dan hadden we blijkbaar de eerste keer nog niet eens genoeg punten terwijl we eerder op dat punt niet eens nood hadden gehad aan een time bonus.
Wel blij dat het ons gelukt is! :cool:

Nu nog een keer new game+ als ik er eens zin in krijg :q:
Image

Re: Far Cry 5

88
Bij deze ben ik begonnen aan de new game+ op untouchable difficulty voor de laatste DLC trophy. Met 1 bepaald pistool uit de Mars DLC (Tazer Spazer Annihilazer) wordt het wel erg makkelijk. Gewone vijanden zijn eigenlijk allemaal one hit kills, ik hoef maar heel kort op R2 te duwen en ze zijn al dood. Ook auto's gaan heel snel stuk als je er met dat wapen op schiet, maar deze hebben toch bijna de volledige charge nodig door R2 lang ingedrukt te houden. Het is eigenlijk een soort laser die opgeladen moet worden, als je een charge er volledig doorjaagt dan moet hij daarna even opnieuw opladen. Dat duurt gelukkig niet zo lang en komt eigenlijk alleen voor als je een paar auto's na elkaar wilt laten ontploffen omdat er dan niet na elk schot even opgeladen wordt. Auto's gaan hiermee zelfs beter dan met een rocket launcher. Ander groot voordeel is dat dit pistool geen ammo heeft en je dus nooit zonder kan vallen!

De stukjes waar je geen (eigen) wapens hebt, zijn wel vervelend, maar mits goed gebruiken van de boosts die je met kruiden kan maken, lukt ook dit redelijk makkelijk. Vooral de boost dat je minder damage krijgt en de boost dat je zelf meer melee damage doet.
Image

Re: Far Cry 5

89
Tot nu toe valt het wel erg goed mee, ik zou zelfs zeggen dat het makkelijker was dan mijn eerste playthrough. Als ik doodga is dat omdat ik per ongeluk in vuur ben gestapt (de tijd om het uit te doen is te kort tov de tijd dat je dood gaat), als mijn auto/heli ontploft omdat ik er niet op tijd uit ben of omdat ik ergens naar beneden val en dat het net te hoog was :shhhh:
Ik heb ook altijd mijn hond bij me en 1 random persoon die ik ergens tegenkwam. Die persoon is een sniper, maar veel belangrijker: Die is vaak in staat zichzelf te reviven. Eerder toeval dat ik ze vond, want ze behoort niet tot de verhaalpersonages, maar wel een goeie aanwinst! Belangrijkste is eigenlijk wel dat ze me allebei kunnen reviven. Dat is eigenlijk de hoofdreden dat ik bijna nooit 'echt' doodga.

Ondertussen heb ik de regio linksonder volledig gedaan en de regio rechtsonder heb ik 2 van de 3 'ontvoeringsmissies' gehad. En dat op 1 namiddag + 1 avond.
Met de eindbaas van linksonder had ik wel wat problemen omdat die in een vliegtuig zit en de besturing daarvan voor een dogfight echt waardeloos is. Uiteindelijk heb ik het opgelost door te landen en te wisselen naar een heli. Het was ook bijna gelukt vanaf de grond met een lock-on rocket launcher, maar werd overvallen door vijanden en had geen followers bij me. Beste tip dat ik hiervoor kan geven: Speel de story missies die nieuwe personages unlocken die je als volger kan gebruiken. Zo had die kerel met zijn vliegtuig mij heel erg kunnen helpen bij deze missie, maar daar kwam ik dus te laat achter :(
Image

Re: Far Cry 5

90
Ondertussen heb ik deze trophy al een tijdje achter me.

Belangrijk detail is dat je op het einde niet voor 'walk away' mag kiezen, maar dat je 'resist' moet kiezen, anders krijg je geen trophy.
Daarna volgt wel een erg lastig gevecht, zelfs met laser pistool. Het probleem is dat je tegenover 4 vijanden staat en dat de paar meter tot de dichtsbij zijnde kist voor cover, te ver is om naartoe te lopen zonder dood te zijn. Mijn uiteindelijke tactiek was om al lopend naar die kist, te proberen zoveel mogelijk vijanden neer te schieten. Eens in cover kon ik dan de 'minder damage krijgen' homeopathic gebruiken en eventueel een medkit. Tegen die tijd waren de vijanden wel gerevived door anderen. Dus dan moest ik ze opnieuw neerschieten en ging ik proberen om er zo snel mogelijk 2-3 neer te schieten en pas dan de eerste twee reviven zodat ze met zo weinig mogelijk op me schieten. Het tweede deel was ook erg lastig omdat ze dan met een stuk of 7 op je afkomen en je hier best ook meerdere tegelijk neerschiet voor je begint met ze te reviven. Anders ga je dood terwijl je aan het reviven bent. De derde ronde met reviven valt dan wel mee omdat je veel medestanders hebt die jouw ook goed reviven. De 'minder damage' homeopathic moet je wel actief houden tijdens de gevechten, want anders ben je in een paar seconden dood en moeten ze jouw reviven, dat gaat meestal snel, maar soms ook niet...

Ik heb geen idee hoe je dit gevecht zonder dat laser pistool zou moeten doorkomen. Ergens had ik een keer per ongeluk een zware machinegun van een vijand opgeraapt en dan moest ik bijna de hele clip leegschieten voor een vijand neerging... Tegen dan was ik al lang knock-out.
Image