Lawbreakers

1
Image
Ontwikkelaar: Boss Key Productions
Uitgever: Nexon
Genre: First Person Shooter
Release Date: 8 augustus 2017
Prijs: €29,99 (€26,99 tot 8 augustus)
Platform:PS4
Trailers:




Screenshots:
Image
Image
Image
Image
Kom maar op met die skills en maai vijanden neer vanuit alle hoeken terwijl je op een ongekende manier de zwaartekracht tart in LawBreakers, de nieuwe first-person shooter van de legendarische gameontwerper Cliff Bleszinksi en zijn team.

Maak een keus uit de vele, unieke personages voor de rol die je wilt spelen. Elk personage heeft kenmerkende bewegingsskills, gevechtsvaardigheden en wapencombo's. Rollen: met 18 personages in 9 rollen kun je je in ongeëvenaarde verticale gevechten storten door de skills van verschillende antihelden onder de knie te krijgen. Kaarten: nagenoeg onherkenbare locaties, van een futuristisch Santa Monica tot een verzonnen Grand Canyon. Speltypen: door de innovatieve aanpak van speltypen voor meerdere spelers biedt LawBreakers een unieke, superspannende ervaring.
---------------------------------------------------
Bron: Sen Store
---------------------------------------------------
Image

Re: Lawbreakers

5
Kolm wrote:Screenshots doen me aan overwatch denken, weet eigenlijk niet goed waarom :p
Verschillende characters met verschillende abilities. Arena Shooter.
Maar ze zeggen deze is lastiger aangezien je geen hulp hebt bij het richten. Bij overwatch heb je dacht ik nog wel Aim assist
En Lawbreakers is een stuk sneller qua gameplay.
Image

Re: Lawbreakers

6
Heb Overwatch nooit gespeeld, enkel iemand anders het wel is zien spelen. Ik denk dat het ook de grafische stijl een beetje is.
Maar zowel Overwatch als deze zijn niks voor mij denk ik :p
Image

Re: Lawbreakers

8
Update, October 12: Lawbreakers continues to struggle, with a new lowest player count that's extremely low indeed.

At one point today, there were ten people playing LawBreakers. That's right - there were only enough people online to fill one single game of the 5v5 arena shooter.
Dat is niet erg veel :O
Dus als je misschien van plan was om de game te kopen... niet doen :nerd:
Image
cron