Re: Final Fantasy VII Remake

226
@Marty:
Performance mode, maar ik ga denk ik ook omschakelen.

@Mr. Wolf:
Wat bedoel je met illusie van open wereld? Marty gaat daar beter op kunnen antwoorden, maar lijkt me toch gewoon open wereld. Zoals in het origineel. Niet zoals Remake, die heel lineair is, maar daar zit je ook de hele tijd in Midgar.
De game speelt zoals Remake, maar met wat nieuwe elementen in de combat, zoals Synergy uit de Yuffie dlc, en gameplay. Tot nu toe toch echt wel leuk.
Ik was wel wat overspoeld door tutorials de eerste uren. Er zijn ook gewoon veel nieuwe elementen.
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

227
zenmaster wrote: 06 Mar 2024 09:04 @Marty:
Performance mode, maar ik ga denk ik ook omschakelen.

@Mr. Wolf:
Wat bedoel je met illusie van open wereld? Marty gaat daar beter op kunnen antwoorden, maar lijkt me toch gewoon open wereld. Zoals in het origineel. Niet zoals Remake, die heel lineair is, maar daar zit je ook de hele tijd in Midgar.
De game speelt zoals Remake, maar met wat nieuwe elementen in de combat, zoals Synergy uit de Yuffie dlc, en gameplay. Tot nu toe toch echt wel leuk.
Ik was wel wat overspoeld door tutorials de eerste uren. Er zijn ook gewoon veel nieuwe elementen.
Ah oké, ja ik bedoel dat je bv een gebied hebt waar je wat vrij kunt rondlopen, sidequests kan doen, maar dat je na x aantal quests naar een nieuw gebied gaat en je nooit meer terugkan naar het vorige gebied. Aangezien Remake eerder aan de lineaire kant was weet ik niet goed wat ik bij deze moet voorstellen :)
Ben zelf wel wat aan het twijfelen geweest om deze te kopen dus haha
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

228
Gebieden zijn inderdaad een beetje per regio, maar je kan bijna altijd op ieder moment terug naar een eerder gebied.
Zolang je niet echt met een missie bezig bent kun je met fast travel (en dat is echt fast travel, paar seconden) terug naar waar je al geweest bent. Kan natuurlijk ook zonder fasttravel maar dan wordt het aardig wat meters lopen :lol:
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

229
Marty wrote: 06 Mar 2024 09:56 Gebieden zijn inderdaad een beetje per regio, maar je kan bijna altijd op ieder moment terug naar een eerder gebied.
Zolang je niet echt met een missie bezig bent kun je met fast travel (en dat is echt fast travel, paar seconden) terug naar waar je al geweest bent. Kan natuurlijk ook zonder fasttravel maar dan wordt het aardig wat meters lopen :lol:
Ik amuseer mij wel met de chocobo en ga deze game zeker niet rushen. Maar de fast travel is inderdaad wel heel fast. :lol: Als ik voor een quest eens een heel grote afstand moet overbruggen zal ik het zeker wel doen.
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

231
Op moment staat er bijna 75 uur op de teller :O :lol:

Verhaal ook helemaal gezien.

Weet alleen niet of ik voor de platinum ga.
Dat ligt voornamelijk aan hoe moeilijk alle mini games gaan zijn op hard

Maar nu weer zo'n 4 jaar wachten op:
Final Fantasy VII-3:
- Reunion
- Recreate
- Revolution
- Retold
- Reimagine
- Relived
- Remembered

Of een andere subtitel :lol:
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

232
Ik zit nu aan 22 uren volgens de PS app; weet niet vanbuiten hoeveel in-game. Zit kwa verhaal nu in hoofdstuk 4. Ben zoals gewoonlijk weer teveel bezig met quests... Maar heb de indruk, als ik zie hoe irritant sommige open world vijanden nu nog zijn, dat het geen kwaad kan om wat extra te levelen tussendoor.
Vind het wel een heel leuke game tot nu toe. Fijn dat je de chocobo´s nu wat meer en meer gevarieerd kan gebruiken. In het origineel heb ik die volgens mij héél weinig moeten gebruiken. Ik kijk uit naar de Highwind.
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

234
Kreeg net een mail van playstation dat ik FF 7 Rebirth heb uitgespeeld.
Hoopte op een code voor wat avatars ofzo.

Helaas alleen dat ik nog x aantal trophies verwijderd ben van de platinum

Jammer weer :lol:

Ohh en FF7 Rebirth of FFXVI:

Hoewel ik FFXVI een prima game vind gaat mijn voorkeur toch echt uit naar Rebirth.

Nu alleen eens kijken of ik mijn clubje van FF7 helden over kan zetten naar de uitgebreide character creator van Dragons Dogma 2.

Zo kan ik nog steeds verder met Cloud en co :lol:

(Helaas niet het geduld om ze zelf te maken)
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

236
Heel even Dragon's Dogma 2 gespeeld. Eerste hulpje (pawn) die ik kreeg heet Shinra.

Hoe toevallig :lol:

Update minigames Rebirth:
Alles afgerond afgezien van nog 2 piano nummers.

Daarna hard mode en de moeilijkste missies van de combat simulator nog.

En dan nog 1 random trophy voor platinum.

Als ik door hardmode en de combat challenges heen komt wordt deze gereserveerd voor platinum 500
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

237
Goed bezig, Marty. :) Die platinum komt er wel.

Ik moet ook weer eens verder. Zit nu
op de Shinra-8 en bezig met het kaartspel. Daarom misschien ook niet meer verder gedaan. Vind het maar niks :p Toch de minste van FF kaartspellen voor mij. Fort Condor in Intergrade vond ik dan weer leuk.
Aan de andere kant wel goed dat je geen kaarten kan kwijtspelen zoals in FFVIII.
Ik weet wel wat er nog op de boot gaat gebeuren en kijk daar dan wel naar uit.
Image
cron