Dark Souls III

1
Platform: PS4 / XB1/ PC
Ontwikkelaar: From Software
Uitgever: Namco Bandai
Genre: Action RPG
Aankondiging: E3 2015
Release: 2016

Het derde deel in de Dark Souls-reeks werd voorgesteld tijdens de E3 Microsoft conference.
Hidetaka Miyazaki, de regisseur van Demon's Souls, Dark Souls I en Bloodborne, is opnieuw betrokken bij deze franchise.



Last edited by Tjeefkeuh on 08 Apr 2017 02:04, edited 5 times in total.

Re: Dark Souls III

3
BozeGozerXrd wrote:Vermoedelijk laatste deel? Dat hebben ze toch bevestigd. Maar het is wel een vreemde keuze, want het is toch ook niet dat Bloodbourne zo vernieuwend of anders is...
Ik had de Microsoft presentatie niet gezien. Wat is er een vreemde keuze?

Re: Dark Souls III

4
Tjeefkeuh wrote:
BozeGozerXrd wrote:Vermoedelijk laatste deel? Dat hebben ze toch bevestigd. Maar het is wel een vreemde keuze, want het is toch ook niet dat Bloodbourne zo vernieuwend of anders is...
Ik had de Microsoft presentatie niet gezien. Wat is er een vreemde keuze?
Dat het 't laatste deel is in de Dark Souls reeks. Ze komen waarschijnlijk weer met een nieuwe game die net zo lijkt op Dark Souls als Bloodbourne. Dus ze kunnen net zo goed een Dark Souls IV kunnen maken en daar veranderingen in aanbrengen.

Re: Dark Souls III

5
BozeGozerXrd wrote:
Tjeefkeuh wrote:
BozeGozerXrd wrote:Vermoedelijk laatste deel? Dat hebben ze toch bevestigd. Maar het is wel een vreemde keuze, want het is toch ook niet dat Bloodbourne zo vernieuwend of anders is...
Ik had de Microsoft presentatie niet gezien. Wat is er een vreemde keuze?
Dat het 't laatste deel is in de Dark Souls reeks. Ze komen waarschijnlijk weer met een nieuwe game die net zo lijkt op Dark Souls als Bloodbourne. Dus ze kunnen net zo goed een Dark Souls IV kunnen maken en daar veranderingen in aanbrengen.
Het ligt aan de schaal van From Software zeker? De studio is niet erg groot en hergebruikt al veel langer dan Demon's Souls concepten, animaties en geluiden, voornamelijk om tijd en kosten te sparen. Ik begrijp wel dat ze geen sequels op dezelfde reeks willen blijven maken, ook al lijken de reeksen onderling sterk op mekaar. Voor mij persoonlijk zit er voldoende variatie in setting en sfeer.

Re: Dark Souls III

6
Tjeefkeuh wrote:Het ligt aan de schaal van From Software zeker? De studio is niet erg groot en hergebruikt al veel langer dan Demon's Souls concepten, animaties en geluiden, voornamelijk om tijd en kosten te sparen. Ik begrijp wel dat ze geen sequels op dezelfde reeks willen blijven maken, ook al lijken de reeksen onderling sterk op mekaar. Voor mij persoonlijk zit er voldoende variatie in setting en sfeer.
Ik begrijp het niet, want van Armored Core hebben ze ook al zo'n 15 sterk op elkaar lijkende games gemaakt... Dus ergens houdt dat ze ook niet tegen.

Re: Dark Souls III

9
BozeGozerXrd wrote:Ik begrijp het niet, want van Armored Core hebben ze ook al zo'n 15 sterk op elkaar lijkende games gemaakt... Dus ergens houdt dat ze ook niet tegen.
Het is toch niet vreemd om games met een aparte setting en eigen verhaallijn een nieuwe titel te geven? Anders zaten we nu aan King's Field 9 ipv Dark Souls 3 en was er geen sprake van continuiteit in de reeks, enkel qua gameplay.

Re: Dark Souls III

10
Tjeefkeuh wrote:
BozeGozerXrd wrote:Ik begrijp het niet, want van Armored Core hebben ze ook al zo'n 15 sterk op elkaar lijkende games gemaakt... Dus ergens houdt dat ze ook niet tegen.
Het is toch niet vreemd om games met een aparte setting en eigen verhaallijn een nieuwe titel te geven? Anders zaten we nu aan King's Field 9 ipv Dark Souls 3 en was er geen sprake van continuiteit in de reeks, enkel qua gameplay.
Het zou anders wel mooi zijn als ze nu stoppen met Dark Souls, dat ze weer met een King's Field game komen. :D
cron