I am Setsuna

1
Image
Ontwikkelaar: Tokyo RPG Factor
Uitgever: Square Enix
Genre: RPG
Release Date: 19 juli
Prijs: €39,99
Platform:PS4 (digital only)
Trailers:



Screenshots:
Image
Image
Image
Image
I Am Setsuna verteld het verhaal van, logischerwijs, Setsuna. Setsuna is een vrouw met een grote innerlijke kracht en moet veel opofferen om haar volk te redden. Spelers van I Am Setsuna worden ondergedompeld in een emotioneel verhaal over moed wanneer Setsuna haar thuishaven verlaat samen met haar lijfwachten op een reis naar het verste land.

---------------------------------------------------
Bron: XGN
---------------------------------------------------
Last edited by Marty on 19 Jul 2016 08:48, edited 2 times in total.
Image

Re: I am Setsuna

3
paveman wrote:Ook eentje om in de gaten te houden wat mij betreft. Darn it! Er komen teveel leuk ogende RPG's uit! En ik heb ook nog genoeg van die tijdrovende gevallen op me liggen wachten...
Ja er komen ineens teveel RPG's Star Ocean komt ook al op 1 juli. En dan heb je nog de Technomancer eind deze maand

@ Kolm
Blijf eens uit mijn post :lol:
Welke url werkte niet? Bij mij was alles in orde namelijk
Image

Re: I am Setsuna

6
Marty wrote:@ Kolm
Blijf eens uit mijn post :lol:
Welke url werkte niet? Bij mij was alles in orde namelijk
Die bij de bron. Er stond een / achter en op een of andere manier toonde hij daardoor hier gewoon de url-tags ipv het om te zetten naar een blauw tekstje met een link etc. :|
Image

Re: I am Setsuna

11
paveman wrote:Iemand die deze game al (getest) heeft?
En dus weet of 'ie zo goed is al het er uit ziet?
De recenties en commentaren van spelers vallen ietwat tegen. Er wordt nogal geklaagd dat de hele game alleen in de sneeuw plaatsvind en er niet meer variatie/een grotere wereld is. Toch lijkt mij het een mooie game, maar ik ben geen liefhebber van digitale games. Ik gok er maar op dat er over een tijdje toch een fysieke versie komt, net als bij Life is Strange.

Re: I am Setsuna

12
Off topic: welcome back Earase! :D :D
Goed punt. Het zou idd een stuk mooier zijn om 'm fysiek te hebben, al is mijn backlog per definitie te groot om er nog een RPG bij te halen. :lol: Het is in ieder geval goed om van te voren te weten dat er een gebrek aan variatie is: dan valt het misschien ook niet zo hard tegen.
Image

Re: I am Setsuna

13
paveman wrote:Off topic: welcome back Earase! :D :D
Goed punt. Het zou idd een stuk mooier zijn om 'm fysiek te hebben, al is mijn backlog per definitie te groot om er nog een RPG bij te halen. :lol: Het is in ieder geval goed om van te voren te weten dat er een gebrek aan variatie is: dan valt het misschien ook niet zo hard tegen.
Een backlog is toch goed, dan heb je altijd iets nieuws om te spelen. :P

In Japan is er wel een fysieke versie. Ik hoop stiekem dat Square die hier ook uitbrengt, desnoods zelfs als "limited edition" met een lagere printrun om niet met overschotten te blijven zitten.

Re: I am Setsuna

14
Earase wrote:
paveman wrote:Off topic: welcome back Earase! :D :D
Goed punt. Het zou idd een stuk mooier zijn om 'm fysiek te hebben, al is mijn backlog per definitie te groot om er nog een RPG bij te halen. :lol: Het is in ieder geval goed om van te voren te weten dat er een gebrek aan variatie is: dan valt het misschien ook niet zo hard tegen.
Een backlog is toch goed, dan heb je altijd iets nieuws om te spelen. :P

In Japan is er wel een fysieke versie. Ik hoop stiekem dat Square die hier ook uitbrengt, desnoods zelfs als "limited edition" met een lagere printrun om niet met overschotten te blijven zitten.
Ahum. Een béétje laat qua reactie.
Je hebt wederom een goed punt. Enige probleem is dat mijn doel was mijn backlog dit jaar naar een nog wat overzichtelijker niveau te krijgen (+- 10: daarnaast nog genoeg PS One klassiekers en andere games om te herspelen), maar deze inmiddels bijna verdubbeld is.

Waarom ik hier even keek: is er al iemand hier die de game heeft en een 'first hand' idee kan geven van de kwaliteit van de game?
Als er hier idd nog een fysieke versie komt, ben ik toch nog wel heel erg geneigd deze binnen te halen...
Image
cron