Re: Fallout 4

106
daviduvel wrote:Ik speel het spel op super easy (#noshame) en ik vind het met momenten toch nog uitdagend. Maar dat zal waarschijnlijk ook te maken hebben met het feit dat ik nog aan het uitzoeken ben welke wapens en armor het beste zijn. En dan nog is zo'n hoop perks waar ik maar het beste uit moet gaan zoeken voor mezelf :O
Op normal vond ik het ook vaak heel uitdagend. Je kan zo snel sterven. Mijn truk was gewoon om heel vaak te saven.
Image

Re: Fallout 4

107
Ik leer het nooit. Hoeveel dingen ik wel niet op zak heb die ik ooit eens nodig kan hebben :P

Vandaag of morgen ga ik de quest doen voor de Minuteman waarbij ik dat kasteel vrijspeel als settlement. Dan zal ik eens werk maken van een deftige settlement. Sanctuary ziet er niet uit :P
Image

Re: Fallout 4

108
Dieje klootzak van ne Preston heeft mij zeker 20 missies laten doen over settlements tot ik doorhad dat dieje gast er u blijft geven. Ik was level 20 ofzo door bijna alleen maar missies van hem gedaan te hebben. Ik hoop niet dat ge dezelfde fout maakt
Image

Re: Fallout 4

109
Mr.Wolf wrote:Dieje klootzak van ne Preston heeft mij zeker 20 missies laten doen over settlements tot ik doorhad dat dieje gast er u blijft geven. Ik was level 20 ofzo door bijna alleen maar missies van hem gedaan te hebben. Ik hoop niet dat ge dezelfde fout maakt
Oei, bedankt om het te zeggen! Mezelf kennende zou ik hetzelfde voorhebben als u :P
Image

Re: Fallout 4

110
Dat kasteel vrijspelen is eigenlijk de laatste grote missie die Preston je geeft, daarna zijn het allemaal kleine side missions. Het kasteel is trouwens veeeeel toffer om zelf in te richten enz. Kapotte delen kan je zelf 'restaureren' met betonblokken. :D
Image

Re: Fallout 4

111
Maxidomino wrote:Dat kasteel vrijspelen is eigenlijk de laatste grote missie die Preston je geeft, daarna zijn het allemaal kleine side missions. Het kasteel is trouwens veeeeel toffer om zelf in te richten enz. Kapotte delen kan je zelf 'restaureren' met betonblokken. :D
Echt een zalige settlement. Ik zit alleen al bijna aan mijn size limit :| Maar ik heb iets gelezen over een glitch om er over te gaan. Dus die ga ik zeker eens proberen aangezien ik nog niets in mijn settlement heb staan buiten wat bedden, generators voor de radiotoren en wat voedsel. De rest staat allemaal op of buiten mijn muur als verdediging :D
Image

Re: Fallout 4

112
daviduvel wrote:
Maxidomino wrote:Dat kasteel vrijspelen is eigenlijk de laatste grote missie die Preston je geeft, daarna zijn het allemaal kleine side missions. Het kasteel is trouwens veeeeel toffer om zelf in te richten enz. Kapotte delen kan je zelf 'restaureren' met betonblokken. :D
Echt een zalige settlement. Ik zit alleen al bijna aan mijn size limit :| Maar ik heb iets gelezen over een glitch om er over te gaan. Dus die ga ik zeker eens proberen aangezien ik nog niets in mijn settlement heb staan buiten wat bedden, generators voor de radiotoren en wat voedsel. De rest staat allemaal op of buiten mijn muur als verdediging :D
Jups er is een glitch, ik weet wel niet goed meer hoe die ging. Binnenkort komen de mods op console uit en dan kan je gewoon een mod downloaden die je size limit eindeloos maakt. :P
Image

Re: Fallout 4

113
De mods worden wel gekozen door Bethesda toch?
De glitch was iets met items droppen en ze dan oprapen in build mode. Daardoor zakte uw limiet ook.
Preston blijft wel missies geven maar het aantal settlements is wel beperkt toch? Ik ging ze eens allemaal vrijspelen en dan een grote trade route organiseren maar het werd mij te saai.

Re: Fallout 4

114
Als de glitch er is, kunnen ze even goed een mod toelaten die de size limit negeert. Een mod voor onbeperkt resources of iets gelijkaardig hoeft voor mij niet. Ik wil een grote settlement bouwen op een eerlijke manier. Dat geeft meer voldoening.
Image

Re: Fallout 4

116
Mr.Wolf wrote:Het liefste van al wil ik een mod die meer toelaat in uwe inventory
Er zijn manieren om followers oneindig veel te laten dragen. Een van de interessantste mods die ik al gezien heb was iets met pack brahmin die ge u kon laten volgen, dan volproppen met items en naar een settlement trugsturen.

Re: Fallout 4

117
Tjeefkeuh wrote:
Mr.Wolf wrote:Het liefste van al wil ik een mod die meer toelaat in uwe inventory
Er zijn manieren om followers oneindig veel te laten dragen. Een van de interessantste mods die ik al gezien heb was iets met pack brahmin die ge u kon laten volgen, dan volproppen met items en naar een settlement trugsturen.
Ik heb als companion mijne hond en dan zo'n skill waarmee dat als ge alleen bent, ge extra kunt dragen. Blijkbaar wordt die hond niet aanschouwd als companion volgens die skill
Image

Re: Fallout 4

118
Mr.Wolf wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Mr.Wolf wrote:Het liefste van al wil ik een mod die meer toelaat in uwe inventory
Er zijn manieren om followers oneindig veel te laten dragen. Een van de interessantste mods die ik al gezien heb was iets met pack brahmin die ge u kon laten volgen, dan volproppen met items en naar een settlement trugsturen.
Ik heb als companion mijne hond en dan zo'n skill waarmee dat als ge alleen bent, ge extra kunt dragen. Blijkbaar wordt die hond niet aanschouwd als companion volgens die skill
Slim, dat wist ik niet :D
Image