Re: Final Fantasy XV

122
Ik heb steeds minder interesse in deze.
Ik dacht nog eens een ff game te kopen na mijn laatste (7 of 9 weet niet meer juist)
Maar na de bagger demo of whatever het was had ik al minder zin in. En nu stap bij stap nog minder.
Image

Re: Final Fantasy XV

123
ShAmPi wrote:Ik heb steeds minder interesse in deze.
Ik dacht nog eens een ff game te kopen na mijn laatste (7 of 9 weet niet meer juist)
Maar na de bagger demo of whatever het was had ik al minder zin in. En nu stap bij stap nog minder.
Same here,
Alhoewel ik zeker nog genoten heb van X en (in mindere mate) X-2. En XIII, XIII-2 en (in mindere mate) Lightning Returns.
Type-0 is dan weer een van de slechtste games/grootste Brol die ik ooit gespeeld heb.

FF VII HD was net zo goed als je hiervan zou mogen verwachten.

NB: VII is met Cloud, Tifa, Barret, Sephiroth etc. IX is met Zidane (gast met staart), Vivi (kleine black mage) etc. is meer sprookjesachtig.
Image

Re: Final Fantasy XV

125
ShAmPi wrote:Ik heb steeds minder interesse in deze.
Ik dacht nog eens een ff game te kopen na mijn laatste (7 of 9 weet niet meer juist)
Maar na de bagger demo of whatever het was had ik al minder zin in. En nu stap bij stap nog minder.
Heb je al gekeken naar sommige gameplay video's, zoals degenen van een uurken lang (viewtopic.php?f=16&t=64&start=105#p43095), want zoals we al eens zeiden, die gratis demo is totaal geen representatie van de echte game, zelfs niet van de demo bij Type-0.

paveman wrote:Same here,
Alhoewel ik zeker nog genoten heb van X en (in mindere mate) X-2. En XIII, XIII-2 en (in mindere mate) Lightning Returns.
Type-0 is dan weer een van de slechtste games/grootste Brol die ik ooit gespeeld heb.

FF VII HD was net zo goed als je hiervan zou mogen verwachten.

NB: VII is met Cloud, Tifa, Barret, Sephiroth etc. IX is met Zidane (gast met staart), Vivi (kleine black mage) etc. is meer sprookjesachtig.
Nooit XII gespeeld? Mooie kans anders met de HD uitgave ;)

Weer een filmpje over de natuur maar bijgestaan door de stem van Noctis en mooie muziek:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Final Fantasy XV

126
ShAmPi wrote:Ik heb steeds minder interesse in deze.
Ik dacht nog eens een ff game te kopen na mijn laatste (7 of 9 weet niet meer juist)
Maar na de bagger demo of whatever het was had ik al minder zin in. En nu stap bij stap nog minder.
Je schijnt geeneens vrij in de auto te kunnen rijden, maar dat je het eerder als een "on rails" transport van A naar B kan zien.

Re: Final Fantasy XV

127
FGras wrote:
ShAmPi wrote:Ik heb steeds minder interesse in deze.
Ik dacht nog eens een ff game te kopen na mijn laatste (7 of 9 weet niet meer juist)
Maar na de bagger demo of whatever het was had ik al minder zin in. En nu stap bij stap nog minder.
Je schijnt geeneens vrij in de auto te kunnen rijden, maar dat je het eerder als een "on rails" transport van A naar B kan zien.
Ik weet het niet zeker, maar je kan wel als Noctis denk ik rijden, maar dan nog steeds geloof ik op een soort on-rail systeem, anders zit je op de achterbank.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Final Fantasy XV

128
XII alleen heel kort de demo gespeeld. Mijn conclusie was destijds: niet turn-based, dus slecht. Ik heb de PS2 versie nog wel ongespeeld liggen, maar denk dat het idd niet eerder dan de HD remake zal zijn dat ik die zal spelen.
Image

Re: Final Fantasy XV

129
paveman wrote:XII alleen heel kort de demo gespeeld. Mijn conclusie was destijds: niet turn-based, dus slecht. Ik heb de PS2 versie nog wel ongespeeld liggen, maar denk dat het idd niet eerder dan de HD remake zal zijn dat ik die zal spelen.
Ik zag altijd XII als een versnelde X :P
En niet turn-based is niet direct een slechte game, toch?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Final Fantasy XV

130
Captain Witwicky wrote:
paveman wrote:XII alleen heel kort de demo gespeeld. Mijn conclusie was destijds: niet turn-based, dus slecht. Ik heb de PS2 versie nog wel ongespeeld liggen, maar denk dat het idd niet eerder dan de HD remake zal zijn dat ik die zal spelen.
Ik zag altijd XII als een versnelde X :P
En niet turn-based is niet direct een slechte game, toch?
Nee, klopt, maar ik hou wel veel meer van turn-based. En aangezien FF destijds verreweg mijn favoriete serie met ijzersterke turn-based systemen was, vond ik het erger dan heiligschennis dat ze overstapten. Inmiddels ben ik wat genuanceerder... :D
Image

Re: Final Fantasy XV

131
paveman wrote:Nee, klopt, maar ik hou wel veel meer van turn-based. En aangezien FF destijds verreweg mijn favoriete serie met ijzersterke turn-based systemen was, vond ik het erger dan heiligschennis dat ze overstapten. Inmiddels ben ik wat genuanceerder...
Ja, soms ben je er zo van overtuigd dat het bij een wijziging je zo erg kan doen schrikken :D
Ik had dat ook, ik had X gespeeld en ik kon het maar niet begrijpen waarom X-2 en XII anders waren, maar het duurde wel niet zo lang voor ik daar over was :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Final Fantasy XV

133
paveman wrote:Ja, zeker als iets (op dat moment) je favoriete serie is, kan dat wel even aankomen. Maar ach, we weten allebei dat Squenix het sowieso niets interesseert wat ik, of welke fan dan ook, vind: alleen wat dat oplevert....
Niet alleen Squenix zou ik zelfs durven zeggen ;)
Ze luisteren eigenlijk maar als het hen zal schaden, zoals die Augment your preorder van Deus Ex

Zo te zien praten ze op PAX over FFXV maar over 1 onderwerp:
Image
En dit ook nog:
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Final Fantasy XV

134
PAX is the place to be de komende dagen: https://eu.square-enix.com/en/blog/fina ... -west-2016

Er zijn ook weer serieus veel randactiviteiten tijdens PAX, een wat overdreven marketing stunt vind ik

o.a.
Image
Er is nog meer te lezen in de blogpost van Square Enix, maar ze geven ook vanalles weg op die evenementen. Het is een beetje teveel van het goeie, geen wonder dat FFXV goed moet presteren om uit de kosten te geraken.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2