Re: I am Setsuna

16
Oeh!!
...
...
...
Ik ben heel erg in de verleiding om m voor die prijs te kopen, maar ik heb me heel erg voorgenomen dit jaar in de + (minimaal 0) te eindigen in beat your backlog. Ik kan wachten tot de volgende keer dat ie in een sale terecht komt! Ik kan het! :)

Thnx voor de heads up Marty!
Image

Re: I am Setsuna

17
paveman wrote:Oeh!!
...
...
...
Ik ben heel erg in de verleiding om m voor die prijs te kopen, maar ik heb me heel erg voorgenomen dit jaar in de + (minimaal 0) te eindigen in beat your backlog. Ik kan wachten tot de volgende keer dat ie in een sale terecht komt! Ik kan het! :)

Thnx voor de heads up Marty!
Nee je kunt dat niet :lol:
Kopen en meteen uitspelen is mijn advies (wat ik zelf nooit opvolg :shh: )
Image

Re: I am Setsuna

18
Hahaha! Dat zou ik eigenlijk het allerliefste doen idd, maar lukt praktisch gezien nooit helaas.

De games die ik hier krijg voor review krijgen sowieso voorrang en aangezien ik aan het einde zit van The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II (later, ooit, nog tweede playthrough nodig voor plat - in de eerste zit ik tot nu toe op 75 uur....) en na eerste keer uitspelen vervolgens nog moet beginnen met Tales of Berseria voor review ben ik de komende maanden alleen daar al nog wel even zoet. :cry:

En dan is er de rest van de backlog natuurlijk nog. Ik zal het denk ik wel fijn vinden om dan een keer geen RPG van tig uur (ik geloof dat deze wel al rond de 30 uur plat kan zijn..., dat scheelt) te hebben, maar een keer een wat kortere game tussendoor. Het is allemaal in ieder geval méér dan genoeg om tot de Japan sale die ik rond mei weer verwacht af te wachten. ;)
Image