Re: Bloodborne

31
minermb wrote: Diegene heb ik gewoon tegen de deur laten kloppen. Ik had al een keer eerder zo'n monster aangevallen, maar daardoor werd ik elke keer gelijk door gedood, dus ik had geen zin om weer gedood te worden ;)
Als het echt niet lukt kunt ge ook gewoon eens proberen voorbij een hoop vijanden te sprinten

Re: Bloodborne

32
minermb wrote:
M-power wrote:
minermb wrote:Hoe kan je het best de grotere vijanden verslaan?

Ik kan het nu steeds beter en snap nu wel hoe ik moet aanvallen. Ben alleen nog bij het eerste stukje, omdat ik telkens gedood word door dat grote monster met die steen. Ik ben nu ook al 3 keer opnieuw begonnen. :( Maar ik zal niet opgeven, deze game bied zo juist heel veel uitdaging :cool:
Als je het over die vijand hebt die tegen die deur klopt, r2 gebruiken en ingedrukt houden voor een charged attack, dodgen en r1 gebruiken. Dan is hij normaal dood of anders molotovs gebruiken
Diegene heb ik gewoon tegen de deur laten kloppen. Ik had al een keer eerder zo'n monster aangevallen, maar daardoor werd ik elke keer gelijk door gedood, dus ik had geen zin om weer gedood te worden ;)
[+] Hoeverslaikeentrollmeteenstenguide
Ge moet dieje luren dan gewoon zijn aanval dodgen (meestal is da maar een 1 hit aanval) en dan gewoon full charged R2 doen. Dan weer dodgen en weer full charged R2 normaal is dieje dan ongeveer dood. Anders gewoon repeat process. ;)
Image

Re: Bloodborne

34
minermb wrote:Eind deze maand komt de update om de laadtijden te verkorten. Ik ben wel blij dat die nu komt, want nu heb ik geen zin om het te spelen als ik telkens dood ga en zo lang moet wachten :silly:

http://blog.us.playstation.com/2015/04/ ... 3-details/
Het ander probleem dat ze oplossen is ook belangrijk: als ge meer dan 6 uur speelt begint de ai zeer repetitief aan te vallen, wat de game zeer simpel maakt. De enige oplossing was de game herstarten...

Re: Bloodborne

35
Patch is online.
Laadtijden zijn een stuk korter :love: :love:
Ik weet niet of het voor iedere omgeving zo is, maar ik zou zeggen dat de laadtijden gehalveerd zijn.
En tijdens de laadschermen zie je nu beschrijvingen van items.
Nu is er dus geen enkele reden meer om deze niet te spelen.
Image

Re: Bloodborne

36
M-power wrote:Patch is online.
Laadtijden zijn een stuk korter :love: :love:
Ik weet niet of het voor iedere omgeving zo is, maar ik zou zeggen dat de laadtijden gehalveerd zijn.
En tijdens de laadschermen zie je nu beschrijvingen van items.
Nu is er dus geen enkele reden meer om deze niet te spelen.
Yeah, daar zat ik op te wachten. Nu hoef ik niet meer zo lang wachten na elke dood :cool:
Image

Re: Bloodborne

39
M-power wrote:Story mode uitgespeeld, nu bezig met die dungeons. Deze zijn toch wel een stuk moeilijker dan de main game. En dan zit ik nog niet eens aan de moelijkste dungeons.
Normaal zouden de eerste 4 Pthumeru dungeons makkelijk moeten zijn na de story mode. Ik was lvl 130 toen. De 5e is lastig.

Nu ik er 1.5 maand later op terugkijk zijn er eigenlijk enkele minpunten die ik nog niet opgesomd had:
- Invasions gebeuren zeer zelden.
- Er is een tekort aan content: te weinig npc's, te korte storylines voor de npc's die er zijn, nauwelijks covenants, te weinig goede items om te vinden.
- De Chalice Dungeons waren veel te repetitief en slecht geïmplementeerd.
- Het voorgaande leidt tot een verminderde replay value.

Moest iemand geïnteresseerd zijn in mijn scores:

9.6 - Dark Souls (+DLC)
9.5 - Demon's Souls
9.3 - Bloodborne
9.0 - Dark Souls 2 (+DLC)

Re: Bloodborne

40
Tjeefkeuh wrote:
M-power wrote:Story mode uitgespeeld, nu bezig met die dungeons. Deze zijn toch wel een stuk moeilijker dan de main game. En dan zit ik nog niet eens aan de moelijkste dungeons.
Normaal zouden de eerste 4 Pthumeru dungeons makkelijk moeten zijn na de story mode. Ik was lvl 130 toen. De 5e is lastig.

Nu ik er 1.5 maand later op terugkijk zijn er eigenlijk enkele minpunten die ik nog niet opgesomd had:
- Invasions gebeuren zeer zelden.
- Er is een tekort aan content: te weinig npc's, te korte storylines voor de npc's die er zijn, nauwelijks covenants, te weinig goede items om te vinden.
- De Chalice Dungeons waren veel te repetitief en slecht geïmplementeerd.
- Het voorgaande leidt tot een verminderde replay value.

Moest iemand geïnteresseerd zijn in mijn scores:

9.6 - Dark Souls (+DLC)
9.5 - Demon's Souls
9.3 - Bloodborne
9.0 - Dark Souls 2 (+DLC)
Lvl 130 :dizzy: ik was maar lvl 70 toen ik het uitspeelde, ondertussen lvl 80.
Ik ben grotendeels eens met je minpunten, die covenants mis ik eigenlijk niet. Maar wat meer items en wat minder eentonige dungeons had leuk geweest.
Image

Re: Bloodborne

41
M-power wrote: Lvl 130 :dizzy: ik was maar lvl 70 toen ik het uitspeelde, ondertussen lvl 80.
Ik ben grotendeels eens met je minpunten, die covenants mis ik eigenlijk niet. Maar wat meer items en wat minder eentonige dungeons had leuk geweest.
Ik ging voor de 120-cap die zowat de standaard was voor online matchmaking in de vorige Souls-games (dacht ik toch).

Re: Bloodborne

43
M-power wrote:Ik geef het op. Die dungeon met halve Health is verschrikkelijk. De 2de fase van die eerste boss is bijna onmogelijk. 1 hit en ik ben dood. ;(
Image
makkelijk gezegd als je de game zelf niet speel, ik weet het :P

Re: Bloodborne

44
M-power wrote:Ik geef het op. Die dungeon met halve Health is verschrikkelijk. De 2de fase van die eerste boss is bijna onmogelijk. 1 hit en ik ben dood. ;(
Daar had ik ook bijna opgegeven, maar probeer hem gewoon ergens tijdelijk vast te zetten en gebruik ranged attacks. De 2 layers van die dungeon erna zijn ongeveer even erg trouwens.

Re: Bloodborne

45
Ik vind het een erg moeilijk spel, maar dat maakt het juist leuk. Maar kan iemand mij vertellen waar ik de derde (of tweede) lamp kan vinden en hoe je die grotere wolven op die brug kunt doden? Daar ga ik telkens dood de laatste tijd :(
Image
cron