Re: Deus Ex: Mankind Divided

32
met0t0 wrote:Hmm, zo'n figurine zat al bij de vorige game. Dat wapen ziet er best leuk uit, jammer genoeg waarschijnlijk wat klein
Dat was toch een beweegbare figurine?
Die lijkt erop dat die niet beweegbaar is.
En is het erg dat Adam er weer bij zou zitten? Ubisoft doet het continu met hun hoofdpersonages... :P
Qua grootte heb ik geen idee hoe alles er zal uitzien.

En qua de vorige CE lijkt deze de kans te hebben op minder gevuld te zijn...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Deus Ex: Mankind Divided

33
via https://www.4gamers.be/trailers/48186/1 ... nd-Divided
en https://eu.square-enix.com/en/blog/deus ... -announced
Image
Image
Nu, voor ge allemaal extatisch wordt over deze CE, lees eerst eens hun FAQ op volgende site en wees ervan bewust dat pre-orders nog moeten behaald worden, dus iets bestellen is nog niets garanderen:
https://www.deusex.com/augmentyourpreorder

Als ik het goed heb, want ik zoek graag naar die dingen, want ik was eerst ook enthousiast over dit:
- meer globale pre-orders zorgen voor meer goodies
- geen zekerheid of de doelen worden behaald
- 1 reward per tier keizen
- boxed versies tellen niet mee voor EU, behalve 3 landen ofzo, alvast niet Benelux
- landen als Guatemale en Zuid Afrika, etc, tellen wel mee met hun boxed versies, kennen die dat wel, een PS4?
- nog geen zekerheid of CE naar Benelux komt
- digtaal telt wel mee, maar hoe? Enkel via bepaalde retailers of via hun online store?

M.a.w. op het eerste zicht krijgen we gewoon niemandal, niks. Onze boxed versies doen niet mee, digitaal zal enkel via Square Enix online meetellen.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Deus Ex: Mankind Divided

34
Het zou kunnen zijn dat de CE alles bevat, zonder er iets voor te moeten doen, maar geen antwoord via Square Enix. Tis me niet geheel duidelijk en nog niets gezien of de CE ook hier beschikbaar wordt...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Deus Ex: Mankind Divided

37
NTGSruler wrote:Ik ben dus eigenlijk nog steeds van zin om de voorloper te spelen...
Ik moet die ook nog spelen. En ik hoopte dat ik de CE of de CE guide nog kon krijgen maar nog niet veel geluk gehad daarin.

De CE van Mankind Divided is trouwens al een poos beschikbaar bij de Game Mania en er zit dus alles in wat je kan krijgen qua pre-orders.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Deus Ex: Mankind Divided

38
Captain Witwicky wrote:
NTGSruler wrote:Ik ben dus eigenlijk nog steeds van zin om de voorloper te spelen...
Ik moet die ook nog spelen. En ik hoopte dat ik de CE of de CE guide nog kon krijgen maar nog niet veel geluk gehad daarin.

De CE van Mankind Divided is trouwens al een poos beschikbaar bij de Game Mania en er zit dus alles in wat je kan krijgen qua pre-orders.
De trailers van deze games interesseren mij altijd ten zéérste. Maar de games effectief spelen is er nog niet van gekomen... :girl: Ergens zijn er toch altijd andere games die mijn voorkeur halen. Geen idee waarom. Tis nochtans een stealthgame en volledig mijn genre.
Image

Re: Deus Ex: Mankind Divided

39
NTGSruler wrote:De trailers van deze games interesseren mij altijd ten zéérste. Maar de games effectief spelen is er nog niet van gekomen... :girl: Ergens zijn er toch altijd andere games die mijn voorkeur halen. Geen idee waarom. Tis nochtans een stealthgame en volledig mijn genre.
Misschien ligt het aan de setting. Bij mij is dat het juist wat mij aantrok :p
Of misschien zijn baardje staat u niet direct aan :D
En daarom speelde liever op games waar de personages niet elke dag een uur in de badkamer zitten?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Deus Ex: Mankind Divided

40
Captain Witwicky wrote:
Misschien ligt het aan de setting. Bij mij is dat het juist wat mij aantrok :p
Of misschien zijn baardje staat u niet direct aan :D
En daarom speelde liever op games waar de personages niet elke dag een uur in de badkamer zitten?
Dat zou het idd wel eens kunnen zijn. Stoere gamepersonages dragen mijn voorkeur weg? :P
Image

Re: Deus Ex: Mankind Divided

44
billie91 wrote:
NTGSruler wrote:
billie91 wrote:Heb de releasedatum even in de lijst gezet. 23-08-2016 komt ie uit. :)
Tegen dan moet ik de voorganger wel gespeeld hebben! En platinum gehaald! ;)
Platinum? Dan ben je wel ff bezig. :lol:
De game is het wel waard denk ik? Heb die destijds eens in Sale gekocht, maar backlog wordt alleen maar groter...
Image

Re: Deus Ex: Mankind Divided

45
Gewoon die game opstarten en spelen maar. Het was voor mij één van de verrassingen van 2011 en heb ontzettend van de game genoten. De sfeer, de muziek, de gameplay en het verhaal zijn gewoon ontzettend goed uitgewerkt. Ook de hoeveelheid details zijn in deze game echt prima te noemen. Ook is er veel achtergrondinfo in de game te vinden en krijg je een beter beeld van de wereld van Deus Ex. Wat ik wil zeggen is, hoe komt het dat je nog steeds niet bent begonnen aan die game. :D
Image