Re: Dark Souls III

31
Dat is het hem net, ik zat al een stuk in die Archives, en had juist mijn 250K souls gaan terughalen.
Bedoeling was souls ophalen en stoppen, maar dat ging dus niet direct :p En kans is groot dat als ik een dag of 2 later pas terug speel ik compleet vergeet dat die souls daar liggen te wachten.

Dat bijsturen ga ik onthouden.
Ik zou zo'n momenten moeten opnemen, kom dagelijks wel iets tegen in dit spel :silly:
PSN tichke
Image

Re: Dark Souls III

33
Nice!
Nu nog zien of ik een fresh character start ... Heb 1 op NG+4 of 5 zitten, met zo goed als alle items + veel material.
OP een ander zit ik bijna aan einde NG, zou deze kunnen gebruiken maar heb daar amper iets van items op (veel weggeven aan vriend in coop).

Zou de DLC met nieuwe upgrade material werken? Want dan maakt het nog niet veel uit. Anders denk ik misschien een nieuwe te starten voor de DLC te spelen.
PSN tichke
Image

Re: Dark Souls III

34
tichke wrote:Nice!
Nu nog zien of ik een fresh character start ... Heb 1 op NG+4 of 5 zitten, met zo goed als alle items + veel material.
OP een ander zit ik bijna aan einde NG, zou deze kunnen gebruiken maar heb daar amper iets van items op (veel weggeven aan vriend in coop).

Zou de DLC met nieuwe upgrade material werken? Want dan maakt het nog niet veel uit. Anders denk ik misschien een nieuwe te starten voor de DLC te spelen.
Ik denk het niet, bij de vorige games was de DLC er ook op voorzien om binnen het originele spel te passen en er niet los van te staan. Waarschijnlijk zullen ze wel gewoon een nieuwe warp locatie toevoegen ipv de ingang op een bepaalde locatie te zetten. Ik zit gelukkig nog in NG+2

Re: Dark Souls III

36
Rushifel wrote:Zo, gisteravond om 20 uur begonnen aan de dlc, om 24 uur uitgespeeld. Blijkbaar is een level 90 character nog te sterk voor de dlc.
Ik heb gisteravond ook een uur of 4 gespeeld en ben nog niet eens bij een boss geraakt.
Ik neem wel voor alles nogal mijn tijd, maar ik speel dan ook in light armor op NG++ met SL 135.
Waarschijnlijk is de dlc meer voorzien om in uw eerste paar playthroughs halverwege de game te spelen, van zodra ge op dat punt komt.

Re: Dark Souls III

37
Tjeefkeuh wrote:
Rushifel wrote:Zo, gisteravond om 20 uur begonnen aan de dlc, om 24 uur uitgespeeld. Blijkbaar is een level 90 character nog te sterk voor de dlc.
Ik heb gisteravond ook een uur of 4 gespeeld en ben nog niet eens bij een boss geraakt.
Ik neem wel voor alles nogal mijn tijd, maar ik speel dan ook in light armor op NG++ met SL 135.
Waarschijnlijk is de dlc meer voorzien om in uw eerste paar playthroughs halverwege de game te spelen, van zodra ge op dat punt komt.
Gelet op de plaats in het spel waar je de dlc kunt binnengaan, denk ik dat je gelijk hebt.
Image

Re: Dark Souls III

41
Tjeefkeuh wrote:Kheb ze nu ook uitgespeeld, ze was inderdaad veel te kort.
Kwas nog niet aan een bossfight geraakt, maar 10 minuten verder wel en een half uur later had ik alles gedaan.
Mocht wel 5 euro goedkoper zijn.
Ik had de season pass gekocht, ik hoop nog dat de tweede dlc het aankoopbedrag weer een beetje goedmaakt.
Image

Re: Dark Souls III

44
wrecker-of-gear wrote:Vraagje,

is de DLC wel de moeite , ik lees hier dat hij nogal kort is maar is hij ook vermakelijk? Ik heb nog niet gaan zien hoeveel hij kost maar ik wil wel waar voor mijn geld...
- de -enige- locatie is interessant, de npcs ook
- de gewone vijanden zijn ok tot goed qua design en gameplay
- 1 matige tot slechte bossfight, de andere is zeer goed en uniek
- hoop nieuwe wapens en items (hebk niet echt uitgeprobeerd want op dat punt hadk de game al een paar keer uitgespeeld)
- de pvp arena is leuk, maar er is nog altijd maar 1 map hoewel ze er meer gingen uitbrengen, dus ook hier veel te weinig content

Denk Artorias of the Abyss, maar de helft korter en iets duurder (of de helft duurder zonder season pass).
Koop liever The Old Hunters en wacht af of de 2e dlc de prijs van de season pass goedmaakt.

Re: Dark Souls III

45
Tjeefkeuh wrote:
wrecker-of-gear wrote:Vraagje,

is de DLC wel de moeite , ik lees hier dat hij nogal kort is maar is hij ook vermakelijk? Ik heb nog niet gaan zien hoeveel hij kost maar ik wil wel waar voor mijn geld...
- de -enige- locatie is interessant, de npcs ook
- de gewone vijanden zijn ok tot goed qua design en gameplay
- 1 matige tot slechte bossfight, de andere is zeer goed en uniek
- hoop nieuwe wapens en items (hebk niet echt uitgeprobeerd want op dat punt hadk de game al een paar keer uitgespeeld)
- de pvp arena is leuk, maar er is nog altijd maar 1 map hoewel ze er meer gingen uitbrengen, dus ook hier veel te weinig content

Denk Artorias of the Abyss, maar de helft korter en iets duurder (of de helft duurder zonder season pass).
Koop liever The Old Hunters en wacht af of de 2e dlc de prijs van de season pass goedmaakt.
Merci Tjeefkeuh

The old hunters heb ik gekocht dmv de solden van psn, ik heb net de prijzen gechecked en wow wel redelijk gepeperd , aangezien ik een extreme souls fan ben wil ik de dlc wel maar dankzij u info wacht ik wel effe nogmaals bedankt.

mvg Wrecker. :1bier: