Re: Final Fantasy Type-0 HD

31
Captain Witwicky wrote:Vandaag nog eens gebeld naar de Game Mania i.v.m. het omwisselen van de manga, want ik vond het nogal stil aan hun kant. Maar alles is goed. Ze zeiden me dat ze zojuist een mailtje hebben gekregen dat het ofwel zaterdag ofwel volgende week beschikbaar is (momenteel problemen met veel leveringen zeiden ze). Ze bellen me dan op, iedereen die een CE had gepre-ordered. Ik ben ongeveer 99.99% zeker van een exemplaar want ze wisten al wie ik was voor ik mijn naam zei en ze waren ook zeker van het feit dat ik een exemplaar ging hebben. Het enige wat dan nog mijn probleem is, is wanneer ik die moet afhalen :p

Wat me wel opvalt, en dat is misschien belangrijk voor @Kolm, is dat ze zeiden, iedereen die een CE had gepre-ordered. Ik dacht dat @Kolm die gewoon had gekocht na release.

En artikeltje over de release naar westerse landen: https://www.gamespot.com/articles/final ... 0-6426084/

UPDATE
Ik werd terug gebeld niet lang geleden en zo te zien is mijn manga wél vandaag gearriveerd. Hij is opzij gelegd zonder problemen voor volgende week. :cool: :party:
Als je m gewoon gekocht hebt en niet een GM kaart hebt gebruikt kunnen ze niet contact met je opnemen. Iedereen die gepre-ordered heeft kunnen ze sowieso bereiken. ;)

Ik denk dat ze je bij naam kennen omdat je die ene gek bent die er steeds over belt. :p

Re: Final Fantasy Type-0 HD

32
BozeGozerXrd wrote:Als je m gewoon gekocht hebt en niet een GM kaart hebt gebruikt kunnen ze niet contact met je opnemen. Iedereen die gepre-ordered heeft kunnen ze sowieso bereiken.

Ik denk dat ze je bij naam kennen omdat je die ene gek bent die er steeds over belt.
Ik weet niet of @Kolm een GM-kaart heeft gebruikt. Ze heeft normaal wel het aankoopticket. Iedereen die gepre-ordered heeft kunnen ze inderdaad bereiken.

Zo gek ben ik niet :P 1x gebeld om te zeggen dat ik de Franstalige had, wat ongeveer de bedoeling was want ofwel gingen zij bellen om het te vragen ofwel ging jij ze ervan op de hoogte brengen, zo vroegen ze het bij mijn aankoop. En dan nu, een week later even gebeld om te weten het er voor staat. Tja, ik volg gewoon die dingen zeer goed op, mijn naam stond zeker op een lijstje ook. Trouwens, ik ben daar niet zo onbekend omdat ik daar regelmatig kom en goede klant ben ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Final Fantasy Type-0 HD

33
Was geen pre-order maar wel met klantenkaart. Je moet doorgaans klantenkaart of paspoort afgeven om bestelling op te halen, ze geven ze al lang niet meer mee aan de eerste de beste die beweert persoon X te zijn die wat besteld heeft.

Heb het in Leuven nagevraagd en daar heeft hij enkel exemplaren gekregen voor mensen uit Leuven. Moet dus naar Deinze of proberen via klantendienst te regelen dat mijn exemplaar in Leuven terecht komt.
Image

Re: Final Fantasy Type-0 HD

34
Kolm wrote:Was geen pre-order maar wel met klantenkaart. Je moet doorgaans klantenkaart of paspoort afgeven om bestelling op te halen, ze geven ze al lang niet meer mee aan de eerste de beste die beweert persoon X te zijn die wat besteld heeft.

Heb het in Leuven nagevraagd en daar heeft hij enkel exemplaren gekregen voor mensen uit Leuven. Moet dus naar Deinze of proberen via klantendienst te regelen dat mijn exemplaar in Leuven terecht komt.
Komt je vader daar niet toevallig weer langs binnenkort? :D

Re: Final Fantasy Type-0 HD

35
Kolm wrote:Was geen pre-order maar wel met klantenkaart. Je moet doorgaans klantenkaart of paspoort afgeven om bestelling op te halen, ze geven ze al lang niet meer mee aan de eerste de beste die beweert persoon X te zijn die wat besteld heeft.

Heb het in Leuven nagevraagd en daar heeft hij enkel exemplaren gekregen voor mensen uit Leuven. Moet dus naar Deinze of proberen via klantendienst te regelen dat mijn exemplaar in Leuven terecht komt.
Dus het is mogelijk voor jou om het om te wisselen?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Final Fantasy Type-0 HD

38
Kolm wrote:Oh ja, ondertussen heb ik de Engelstalig manga al lang liggen en de Franse heb ik ook nog steeds. Klantendienst heeft het opgelost door die van mij naar Leuven te sturen :cool:
Ahh, dat is goed nieuws. Bij mij hetzelfde. Engelse heb ik, Franse ook :cool: ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Final Fantasy Type-0 HD

39
Hoe doen die dat daar bij Square Enix? Eerst PS3 versie van FFX / X-2, dan de PS4 versie een jaar later. Nu Type-0 in maart voor PS4 en wat? binnen een aantal maanden ook de PSVita versie? Kunnen die nu niet gelijktijdig uitkomen zodat mensen duidelijk kunnen beslissen voor welk systeem ze een game aankopen...

Dat ze maar niet afkomen met een CE voor de Vita of ik ga het krijgen... :dizzy: :angry:

https://www.4gamers.be/nieuws/45193/1/F ... ar-PS-Vita
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Final Fantasy Type-0 HD

40
PC versie details voor FF Type-0. Geen CE op dit moment, niet belangrijke pre-orders maar wel een paar game-elementen die zijn gewijzigd.

Square Enix has announced that Final Fantasy Type-0 HD will be coming to PC next month on August 18. The PC version has a selection of updated features including an improved in-game battle camera, full Steam achievements and trading cards, scalable motion blur settings and a customizable dynamic screen shot mode. It will also offer full controller support, and for high end PCs - upgraded graphics resolution options. Other additions include increased blood levels and new character speed boosts.

Square Enix and Valve hav alsoe teamed up to offer gamers a special pre-order promotion package: fans who pre-order Final Fantasy Type-0 HD on Steam will receive the Master Chocobo as your courier and Moogle as your ward in DOTA 2, and a special loading screen.

Minimum System Requirements:

Operating System: Windows 7, 8, 8.1 64bit
Processor: CPU Core i3 2.5GHz
Memory: RAM 4GB
Disk Space: HDD/SSD 30GB
Video: GTX560Ti or AMD Radeon 7790 mp4 [H.264]
Sound: DirectX XAudio2API
DirectX®: 11 and over

Recommended System Requirements:
Operating System: Windows 7, 8, 8.1 64bit
Processor: CPU Core i5 2.7GHz
Memory: RAM 6GB
Disk Space: HDD/SSD 30GB
Video: GTX750 mp4 [H.264]
Sound: DirectX XAudio2API
DirectX®: 11 and over


van: https://squareportal.net/2015/07/28/fin ... haracters/
en: https://www.4gamers.be/nieuws/47326/1/R ... asy-Type-0
en: https://www.polygon.com/2015/7/28/90575 ... lease-date

Ik ben niet zo'n fan van elke keer de game voor een nieuw platform ontwikkelen en dan extra's toevoegen... :meh:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2