Re: Cyberpunk 2077

46
dividedx11 wrote:Zoals ik zei, ik snap het wel hoor. Maar dat ze dan gewoon een datum pakken iets verder in de toekomst, en niemand zal klagen als de release dan vervroegt wordt. Dat is misschien ook een heel proces om de release te vroegen, maar dat kan toch niet lastiger/slechter zijn voor de PR dan een uitstel?

Blijkbaar hadden ze de vorige keer ook gezegd dat het echt het laatste uitstel was, dus het is wel een zure...

Maar nogmaals, zolang ze maar een goed eindproduct leveren heb ik daar allemaal geen probleem mee ;)

2077? :gosh:
Image

Re: Cyberpunk 2077

48
Marty wrote:
dividedx11 wrote:Zoals ik zei, ik snap het wel hoor. Maar dat ze dan gewoon een datum pakken iets verder in de toekomst, en niemand zal klagen als de release dan vervroegt wordt. Dat is misschien ook een heel proces om de release te vroegen, maar dat kan toch niet lastiger/slechter zijn voor de PR dan een uitstel?

Blijkbaar hadden ze de vorige keer ook gezegd dat het echt het laatste uitstel was, dus het is wel een zure...

Maar nogmaals, zolang ze maar een goed eindproduct leveren heb ik daar allemaal geen probleem mee ;)

2077? :gosh:
Ik moest lachen :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Cyberpunk 2077

54
Ik krijg net op mijn PS4 een bericht van PlayStation over 'Uitstel pre-order - Cyberpunk 2077' met daarin:
Je pre-order voor Cyberpunk 2077 heeft een nieuwe releasedatum en is nu beschikbaar op 10 december 2020. Als je niet wilt wachten, kun je je bestelling annuleren en je geld terugkrijgen door contact op te nemen met de klantenservice via us.playstation.com/chat. Als we niets van je horen voor 10 december, gaan we ervan uit dat je je bestelling wilt houden. Als je je bestelling annuleert, worden ook eventuele cadeaus die bij de pre-order horen, geannuleerd.
Probleem: Ik heb helemaal geen pre-order via PSN, kan ik nu ook mijn geld terugkrijgen van de pre-order die ik niet heb? :lol:

Ook opvallend dat het us.playstation... is.
Image

Re: Cyberpunk 2077

56
NTGSruler wrote:Heb dat bericht ook gekregen en daarna een bericht als ik niet had gepreorderd ik laatste bericht kon negeren :P

Deze game lijkt meer en meer op Gran Turismo. De uitstel van de uitstel van de... yeah.. :q:
Maar ik denk dat ie nu toch echt gaat komen... Zelfs bol zei via een mail dat hij echt gaat komen :lol:
Image

Re: Cyberpunk 2077

57
Ik ben nog wel benieuwd naar de graphic comparisons van PS4 vs PS5 op een 1080 tv.

In de laatste gameplay video van Cyberpunk zag ik niet veel verschil tussen PS4 en PS5 behalve dat het leek alsof bij de PS5 meer leven op straat was. De laadtijden zullen ook wel sneller zijn.

Re: Cyberpunk 2077

58
FGras wrote:Ik ben nog wel benieuwd naar de graphic comparisons van PS4 vs PS5 op een 1080 tv.

In de laatste gameplay video van Cyberpunk zag ik niet veel verschil tussen PS4 en PS5 behalve dat het leek alsof bij de PS5 meer leven op straat was. De laadtijden zullen ook wel sneller zijn.
Ik dacht dat ze toen de ps4 backwards compatibility mode aan het spelen waren op de ps5.

En hierdoor zou de echte ps5 versie er dus veel beter uitzien.

Tenzij natuurlijk dat ze net beelden hebben vrijgegeven van de ps5 versie die ik nog niet gezien heb. Maar ik denk dat ik weet welke comparison jij bedoelde.
Image

Re: Cyberpunk 2077

59
gamerke1992 wrote:
FGras wrote:Ik ben nog wel benieuwd naar de graphic comparisons van PS4 vs PS5 op een 1080 tv.

In de laatste gameplay video van Cyberpunk zag ik niet veel verschil tussen PS4 en PS5 behalve dat het leek alsof bij de PS5 meer leven op straat was. De laadtijden zullen ook wel sneller zijn.
Ik dacht dat ze toen de ps4 backwards compatibility mode aan het spelen waren op de ps5.

En hierdoor zou de echte ps5 versie er dus veel beter uitzien.

Tenzij natuurlijk dat ze net beelden hebben vrijgegeven van de ps5 versie die ik nog niet gezien heb. Maar ik denk dat ik weet welke comparison jij bedoelde.
Ja die, dat klopt, ik keek dat filmpje op mijn telefoon die vrij weinig pixels heeft dus ik zag niet veel verschil tussen PS4 en PS5. Ik dacht dat je dan gewoon de PS5 versie krijgt.

Re: Cyberpunk 2077

60
FGras wrote:Ja die, dat klopt, ik keek dat filmpje op mijn telefoon die vrij weinig pixels heeft dus ik zag niet veel verschil tussen PS4 en PS5. Ik dacht dat je dan gewoon de PS5 versie krijgt.
Op release zou op PS5 enkel de PS4 versie met PS5 update beschikbaar zijn. Dus als je de PS4 versie insteekt, krijg je nog een update binnen die alleen op PS5 beschikbaar is en niet op PS4.

De echte PS5 versie komt later uit en voor mensen die de PS4 versie hebben, zal er dan een gratis upgrade naar deze PS5 versie beschikbaar zijn.

Dit nieuws is al wat ouder maar voorlopig heb ik nog nergens info gezien over wanneer deze PS5 versie zou uitkomen.

https://twitter.com/CyberpunkGame/statu ... 8113216513
Image
cron