Re: Bloodborne

46
minermb wrote:Ik vind het een erg moeilijk spel, maar dat maakt het juist leuk. Maar kan iemand mij vertellen waar ik de derde (of tweede) lamp kan vinden en hoe je die grotere wolven op die brug kunt doden? Daar ga ik telkens dood de laatste tijd :(
De 3e lamp verschijnt op het einde van die brug als ge de boss daar verslaat. Ge kunt normaal die wolven gewoon negeren door een klein omwegske te openen, of ge kunt er voorbij lopen. Als ge ze echt wilt verslaan in het begin van de game, probeer dan eens een Pungent Blood Cocktail te smijten en ze een aantal keer te backstabben.

Re: Bloodborne

48
Kheb de DLC volledig uitgespeeld, hierbij even de plus- en minpunten:

+ Tamelijk vlot bereikbaar (binnen het uur in NG+ als ge u haast)
+ Enkele interessante nieuwe locaties, npc's en covenants
+ Massa's nieuwe wapens (>15!) en armor sets (stuk of 10)
+ Enkele nieuwe arcane items
[+] aantal bossfights
+ 5 bossfights, waarvan 3 zeer goed, 1 vrij goed, 1 matig/slecht en frusterend (maar optioneel)
- Vrij kort voor de (originele) prijs van €20 (10-15 uur om alles eruit te halen)
- 1 minder interessante locatie

Al bij al lijkt ze vooral bedoeld om echt deel uit te maken van de rest van de game en niet losstaand gespeeld te worden. Met de vele wapens die ge krijgt hebt ge anders weinig te doen voor de DLC uitgespeeld is. De voornaamste kritiek op de game was een gebrek aan content, en die vraag is hierbij wel ingelost.

Re: Bloodborne

51
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:hoe vaak ben je in totaal het hoekje omgegaan Jason ? :idea:
Een stuk of 20 keer denk ik :P Er zat maar 1 frustrerend stuk in maar daar ben ik toch maar een keer of 3 bij doodgegaan.
Ik lees overal dat de dlc verschrikkelijk moeilijk is, maar als je character ver genoeg geleveld is, valt dat best mee. Ik had bij geen enkele boss meer dan vijf pogingen nodig. Ludwig zelfs bij de eerste keer al verslagen, wat me wel verraste.
Image

Re: Bloodborne

52
Rushifel wrote: Ik lees overal dat de dlc verschrikkelijk moeilijk is, maar als je character ver genoeg geleveld is, valt dat best mee. Ik had bij geen enkele boss meer dan vijf pogingen nodig. Ludwig zelfs bij de eerste keer al verslagen, wat me wel verraste.
Ik was lvl 130

Re: Bloodborne

53
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:hoe vaak ben je in totaal het hoekje omgegaan Jason ? :idea:
Een stuk of 20 keer denk ik :P Er zat maar 1 frustrerend stuk in maar daar ben ik toch maar een keer of 3 bij doodgegaan.
dat valt nog euh, mee :idea:

Re: Bloodborne

54
Tjeefkeuh wrote:
minermb wrote:Ik vind het een erg moeilijk spel, maar dat maakt het juist leuk. Maar kan iemand mij vertellen waar ik de derde (of tweede) lamp kan vinden en hoe je die grotere wolven op die brug kunt doden? Daar ga ik telkens dood de laatste tijd :(
De 3e lamp verschijnt op het einde van die brug als ge de boss daar verslaat. Ge kunt normaal die wolven gewoon negeren door een klein omwegske te openen, of ge kunt er voorbij lopen. Als ge ze echt wilt verslaan in het begin van de game, probeer dan eens een Pungent Blood Cocktail te smijten en ze een aantal keer te backstabben.
Als je die baas eerst overslaat, en later voor terug komt, is ie een stuk makkelijker. Hij heeft een behoorlijke healthpool vergeleken met andere bazen.
Image

Re: Bloodborne

55
Rushifel wrote:
Tjeefkeuh wrote:
minermb wrote:Ik vind het een erg moeilijk spel, maar dat maakt het juist leuk. Maar kan iemand mij vertellen waar ik de derde (of tweede) lamp kan vinden en hoe je die grotere wolven op die brug kunt doden? Daar ga ik telkens dood de laatste tijd :(
De 3e lamp verschijnt op het einde van die brug als ge de boss daar verslaat. Ge kunt normaal die wolven gewoon negeren door een klein omwegske te openen, of ge kunt er voorbij lopen. Als ge ze echt wilt verslaan in het begin van de game, probeer dan eens een Pungent Blood Cocktail te smijten en ze een aantal keer te backstabben.
Als je die baas eerst overslaat, en later voor terug komt, is ie een stuk makkelijker. Hij heeft een behoorlijke healthpool vergeleken met andere bazen.
Ik ben wel een paar keer bij die wolven gekomen. De eerste paar keren probeerde ik ze te bevechten, maar daardoor ging ik weer dood. Daarna probeerde ik het nog een keer en ging ik om ze heen. Ik was het dingen aan het kapot maken, toen ik plotseling in een riool viel en niet terug kon. Kort daarna ging ik weer dood zonder zo'n lamp gevonden te hebben.
Image

Re: Bloodborne

56
minermb wrote: Ik ben wel een paar keer bij die wolven gekomen. De eerste paar keren probeerde ik ze te bevechten, maar daardoor ging ik weer dood. Daarna probeerde ik het nog een keer en ging ik om ze heen. Ik was het dingen aan het kapot maken, toen ik plotseling in een riool viel en niet terug kon. Kort daarna ging ik weer dood zonder zo'n lamp gevonden te hebben.
Als je de route neemt die langs twee patrouillerende big guys met bakstenen voert en dan met die lift die naar een grote brug voert kom je bij een andere baas uit op een klein kerkhofje dacht ik. Die heeft minder health dan de baas voorbij de wolven. Maar ik weet niet of je die lift al kan gebruiken. Je moet die shortcut wel eerst vrijgespeeld hebben namelijk.
Image