Re: Deus Ex: Mankind Divided

46
billie91 wrote:Gewoon die game opstarten en spelen maar. Het was voor mij één van de verrassingen van 2011 en heb ontzettend van de game genoten. De sfeer, de muziek, de gameplay en het verhaal zijn gewoon ontzettend goed uitgewerkt. Ook de hoeveelheid details zijn in deze game echt prima te noemen. Ook is er veel achtergrondinfo in de game te vinden en krijg je een beter beeld van de wereld van Deus Ex. Wat ik wil zeggen is, hoe komt het dat je nog steeds niet bent begonnen aan die game. :D
Ergens altijd op de achtergrond geschoven. Zoals zovele games. Ik heb tegenwoordig veel minder tijd om te gamen en ik ben nogal autistisch aangelegd dat ik tijd wil om de game uit te kunnen spelen. Steeds onderbreken doet mij de game minder intens ervaren. En ik bedoel daarbij niet dat ik alles in één ruk wil uitspelen, maar als je terug verder kan doen en de controls niet meer goed weet is er weinig fun aan... Maar ik ga de game zeker nog spelen. Beloofd! En dan laat ik mijn indrukken na!
Image

Re: Deus Ex: Mankind Divided

47
billie91 wrote:
NTGSruler wrote:
billie91 wrote:Heb de releasedatum even in de lijst gezet. 23-08-2016 komt ie uit. :)
Tegen dan moet ik de voorganger wel gespeeld hebben! En platinum gehaald! ;)
Platinum? Dan ben je wel ff bezig. :lol:
Valt wel mee, toch? Ik was volgens mij met een uurtje of 30/40 wel klaar, als ik me goed herinner. Zonde overigens: ik had met alle liefde nog meer tijd met de game doorgebracht...!
Dus NTGS: niet te lang wachten en geniet ervan (want dat zal je)! :D
Image

Re: Deus Ex: Mankind Divided

48
paveman wrote: Valt wel mee, toch? Ik was volgens mij met een uurtje of 30/40 wel klaar, als ik me goed herinner. Zonde overigens: ik had met alle liefde nog meer tijd met de game doorgebracht...!
Dus NTGS: niet te lang wachten en geniet ervan (want dat zal je)! :D
Blijkbaar moet de game echt wel goed zijn! :lol:
Image

Re: Deus Ex: Mankind Divided

49
NTGSruler wrote:
paveman wrote: Valt wel mee, toch? Ik was volgens mij met een uurtje of 30/40 wel klaar, als ik me goed herinner. Zonde overigens: ik had met alle liefde nog meer tijd met de game doorgebracht...!
Dus NTGS: niet te lang wachten en geniet ervan (want dat zal je)! :D
Blijkbaar moet de game echt wel goed zijn! :lol:
En dat is de game. ;)
Image

Re: Deus Ex: Mankind Divided

50
NTGSruler wrote:Dat zou het idd wel eens kunnen zijn. Stoere gamepersonages dragen mijn voorkeur weg? :P
Ja, het kunnen niet allemaal spierbundels zijn als Kratos of modellen als Drake zijn :P

Ik moet trouwens die game ook nog uitspelen maar de eerste missie spelen was al genoeg om Mankind Divided te bestellen :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Deus Ex: Mankind Divided

51
Captain Witwicky wrote:
NTGSruler wrote:Dat zou het idd wel eens kunnen zijn. Stoere gamepersonages dragen mijn voorkeur weg? :P
Ja, het kunnen niet allemaal spierbundels zijn als Kratos of modellen als Drake zijn :P

Ik moet trouwens die game ook nog uitspelen maar de eerste missie spelen was al genoeg om Mankind Divided te bestellen :D
Wow, das een snelle review! :P
Image

Re: Deus Ex: Mankind Divided

52
NTGSruler wrote:
Captain Witwicky wrote:Ja, het kunnen niet allemaal spierbundels zijn als Kratos of modellen als Drake zijn

Ik moet trouwens die game ook nog uitspelen maar de eerste missie spelen was al genoeg om Mankind Divided te bestellen
Wow, das een snelle review! :P
:P
Ik heb al meermaals laten vallen dat ik redelijk snel tevreden ben ;)
Maar bij deze game klopt het ook nog eens :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Deus Ex: Mankind Divided

54
Deus Ex heeft zo te zien een season pass, via Amazon opgemerkt.

The Deus Ex: Mankind Divided - Season Pass, which is composed of Narrative DLCs and in-game items, is loaded with content that will help to further flesh out the lore of the Deus Ex Universe. Here is what it contains: -Two new story missions: “System Rift” and “A Criminal Past” -The “Assault” and “Tactical” packs, which include various weapons and items - 4 Praxis Kits - 5000 Credits - 5 “Booster Packs” and 20 “Chipsets” for Deus Ex: Mankind Divided – Breach
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Deus Ex: Mankind Divided

57
Marty wrote:de day one patch is bijna 4GB :O

Blijkbaar zijn er al een paar winkels die de game vandaag al versturen
Dan moet de FFXV patch groter zijn geweest :P

Ik zou mijn gsm moeten checken maar ik ga toch pas dinsdag mijn game + guide + sweater afhalen in de Game Mania.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Deus Ex: Mankind Divided

58
Mensen schreeuwen weer.
Dat is goed maar uiteindelijk is er niet veel aan de hand.
Bij je D1 editie zitten consumables en die gebruik je dus maar 1x
Er zitten ook wapens bij, die kan je blijven gebruiken.
Micro transacties zijn er ook, maar dat is enkel om in-game currency etc te krijgen zodat je sneller alles unlocked, dus ook niks aan de hand hier, denk ik.

https://www.4gamers.be/nieuws/55786/1/O ... der-extras
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron