Re: Final Fantasy XV

76
Het team achter Final Fantasy XV heeft enkele vragen beantwoord die door fans op de forums rond de game werden geplaatst. Zo wist Lead Game Designer Takizawa Masashi te vertellen dat de verschillende vechtstijlen in Final Fantasy XV bedoeld zijn om verschillende soorten spelers aan hun trekken te laten komen. Elke vechtstijl kan aanzien worden als een soort moeilijkheidsgraad, waarbij spelers de keuze krijgen tussen snelle combat, een meer tactische variant en een tragere, meer relaxte manier van spelen. Spelers kunnen zelf vrij wisselen tussen de vechtstijlen.

Iemand anders vroeg dan weer in hoeverre het mogelijk zou zijn om steden als Altissia te verkennen. Planner Ishikawa Tomonori antwoordde daarop dat de steden zo groot zijn dat zelfs de developers er hun weg al eens verliezen en dat er heel wat te doen is in een stad als Altissia.

Lead Level Designer Terada Takefumi had het dan weer over de warp points in het spel, waarbij je als speler razendsnel naar hogere punten kan teleporteren. Hij wist te vertellen dat ze een heel belangrijk onderdeel van de combat zullen zijn en dat heel wat gebouwen verschillende warp points hebben, waardoor gamers de wereld ook van bovenaf kunnen aanschouwen. De warp points zullen trouwens niet enkel gebruikt worden op gebouwen. Er zijn ook grote vijanden of vliegende vijanden die warp points zullen hebben.

https://www.4gamers.be/nieuws/51067/1/V ... Fantasy-XV
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Final Fantasy XV

77
Ergens op 30 jan moet er een nieuwe ATR zijn.

Final Fantasy XV Active Time Report will be streaming later this week at the following times:
NA: Jan 30 at 20:00 PST
EU: Jan 31 at 04:00 GMT
Catch the latest news on the Niflheim Empire, our special announcement event in March, as well as a glimpse at the magic system!


Hier al enkele nieuwe screens:
Image
Failing to escape imperial eyes, the 4 friends in FFXV are forced to engage the enemy. Noctis uses a Fire spell to deftly dispatch a throng of troopers, but the enormous Magitek armor looming in the background suggests this battle is far from over.
Image
Noctis & his friends infiltrate an imperial base in FFXV, being careful to avoid detection. It will take of all of their resourcefulness if they are to stand a chance against the might of the Niflheim Empire.
Image
In FFXV, use the terrain to deadly advantage in combat. A Fire spell will set patches of grass alight, unleashing a voracious inferno that will scorch your foes—and also send your allies reeling.
Image
Noctis from FFXV shows off his sublime aerial blade work! Each type of weapon boasts a host of unique actions. In addition to regular strikes, you will be able to execute powerful combos with comrades, unleash magical attacks and more!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Final Fantasy XV

78
Tijdens de nieuwe Active Time Report, een Japanse stream, heeft Square Enix nieuwe informatie gedeeld over Final Fantasy 15. Hiernaast zijn nieuwe screenshots, een nieuw personage en gameplaybeelden onthuld.

Aranea Highwind, aanvoerder van Niflheim’s luchtmacht, is een nieuw personage die wordt toegevoegd aan Final Fantasy 15. In de gameplaybeelden is ze in actie te zien tijdens een gevecht. In de video’s worden ook nieuwe mogelijkheden uit de game getoond. Tijdens de livestream werd onthuld door game director Hajime Tabata dat er een nieuwe demo gaat verschijnen waar spelers een jonge versie van Noctis kunnen besturen. Deze demo gaat verschijnen voor de officiële lancering van de game.

Square Enix heeft bevestigd dat op 30 maart de laatste details over Final Fantasy 15 worden bekendgemaakt, waaronder de releasedatum. Het evenement, genaamd Final Fantasy Uncovered, wordt in Los Angeles gehouden en is voor iedereen toegankelijk. Volgens de ontwikkelaar komen er tijdens het evenement “grote aankondigingen en verrassingen”.
Image
Image
Image
Image
https://youtu.be/St_xuEXF3go

https://youtu.be/GO7nyrNBFXA
Image

Re: Final Fantasy XV

82
ik heb demo gespeeld en dan maar meteen gepreordered ondanks dat ik hier een FF game heb gewonnen tijd geleden moet ik toch bikke schaamtelijk zeggen dat het de eerste keer was dat ik FF heb gespeeld enfin twas maar een demo maar dus FF XV editie van 90 euro besteld whoop :p
(demo gespeeld in gm vandaar ik direct kon pre-orderen haha)
Image

Re: Final Fantasy XV

84
ShAmPi wrote:Ik vond echt niets aan de demo.
Heb wel aar gespeeld tot de citadel.
Beetje op platformkes stappen en nightmares killen.
Ik ga hem straks ook eens downloaden, maar blijbkaar staat dit volledig los van het spel. Dus schrik dat de game er zo gaat uit zien moet je ook niet hebben. :P
Image

Re: Final Fantasy XV

86
De demo? Daar maakte ik mij geen zorgen over.

Ik maakte mij al maanden zorgen over hun release en mijn zorgen waren juist. Ze flikten het weer! Ze hebben 2 speciale edities. De ene kan je ze vrij bestellen bij de meeste gamewinkels, de andere die zeer veel méér bevat, is zeer exclusief. Die kan je maar krijgen via 1 website, hun eigen online store, en is beperkt tot 30.000 exemplaren wereldwijd!

In de ochtend (woensdag bij de aankondiging) was ik gewoon nieuwsgierig welk nieuws ik kon vinden, maar ik mocht al snel als een gek naar die website gaan een 3 uren vastlopen en refreshen! De site brak haast onder de druk van de bezoekers. Uiteindelijk kon ik gelukkig op een bepaald moment de CE bestellen die nu nog lijkt bevestigd te zijn, maar in de middag was die al uitverkocht. Ga maar na, de game komt uit binnen 5-6 maand en de CE was op een paar uren uitverkocht. Ik mag van groot geluk spreken dat ze niet zo lang geleden hun betaalmethoden en verzendmogelijkheden hadden upgedate. Dit noem ik een vergissing Square Enix! Verdorie, wat was ik kwaad die ochtend. Square Enix heeft blijft dit maar volhouden en hun stomme uitleg van dat ze het voor de fans doen is gewoon dikke bullshit in mijn ogen.

Ik kan nog meer erover zeggen maar misschien dat ik het hou voor een artikeltje.

Als alles goed blijft, is dit de editie die ik heb:
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Final Fantasy XV

88
De pre-order extra's voor PSN...

https://www.4gamers.be/nieuws/53184/1/Q ... n-Xbox-One
Image
Het probleem is dat de PSN pre order, de fysieke pre order, de Game Mania pre order, de Game.co.uk pre order en de Amazon pre order allemaal verschillende pre order bonussen aanbieden...

En nu is het zeker dat er méér CE's komen, maar hoeveel is nog niet geweten, wanneer is ook nog niet geweten: https://www.4gamers.be/nieuws/53287/1/E ... Fantasy-XV

Kingsglaive, de film rond FFXV, komt uit in Japan in juli: https://www.4gamers.be/nieuws/53306/1/K ... i-in-Japan
Wedden dat er ook een CE komt van de Blu Ray?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Final Fantasy XV

90
Ik koop deze game niet simpel en alleen door die demo! :D
Ik heb dan maar FF IX nog eens geinstalleerd :p

Het kan zijn dat de demo volledig anders is dan de game.

Maar als ik je een drol geef voor op te eten en nadien zeg ik, kom je bij mij eten? Het zal iets anders zijn. Kom je ook niet toch?
Image