Regalia: Of Men and Monarchs - Royal Edition

1
Image
Ontwikkelaar: Pixelated Milk
Uitgever: Klabater
Genre: Tactical RPG
Release Date: Verkrijgbaar
Prijs: €24,99 (€22,49 ps+)
Platform:PS4 (digital only)
Trailers:



PC gameplay, kan geen PS4 gameplay vinden

Screenshots:
Image

Image

Image

Image


Verhaal
Regalia: Of Men and Monarchs is een tactische RPG waarin een gevallen koninkrijk in oude glorie moet worden hersteld. Ga op een avontuur dat je aan je beste jRPG-ervaringen doet denken: stel een groep dappere helden samen, heers over je land, ga samenwerkingsverbanden aan en versla je vijanden in spannende turn-based gevechten!

Na de dood van je vader erf je een wonderlijk land hier ver, ver vandaan. Er zit echter een addertje onder het gras: je koninkrijk zit diep in de schulden. Ga op een ouderwets avontuur om het koninkrijk van je voorouders weer even groots te maken als vroeger!

KENMERKEN
- Speel turn-based gevechten en afwisselende missies in allerlei landen en versla de eindbazen.
- Maak kennis met tientallen kleurrijke en onbevreesde personages die je zullen helpen tijdens je reis.
- Geniet van de humor en epische momenten: samoerai-dwergen?
- Beleef de veeleisende gameplay die je beste jRPG-herinneringen kan evenaren.
---------------------------------------------------
Bron: Playstation Store
---------------------------------------------------
Image

Re: Regalia: Of Men and Monarchs - Royal Edition

3
paveman wrote:Ik zie dat je de game ook al aan het spelen bent zelfs... Wat vind je er tot nu toe van?
Heb de game even een uurtje gespeeld. Speelt wel lekker weg. Normaal vind ik turnbased iets te langzaam gaan (meneer ongeduld :lol: ), maar je kunt deze qua snelheid aanpassen. 4 mogelijkheden. Dus dat is wel prettig. Grootste gedeelte is ook met voice acting, maar meestal lees ik het sneller en klik ik verder :D
Enige jammer vind ik dat je de camera niet helemaal om het level heen kan draaien (of ik moet dat gemist hebben in de uitleg) En het is even wennen om de aanvallen te doen. Vroeger veel Vandal Hearts gespeeld. Daar was het gewoon klik klik en je bent er.
En er zijn veel laadschermen. Elk nieuw gebied heeft een laadscherm. Het laden varieert dan zo tussen de 5 en 15 seconden. Valt opzich nog wel mee maar de hoeveelheid laadschermen is meer het probleem
Image