Re: Cyberpunk 2077

107
Heb je ook meerdere savefiles?
Want als je er maar 1 hebt en die wordt corrupt door een crash dan moet je maar hopen dat je save in de cloud niet al te oud is. En als je automatisch uploaden van je saves hebt aanstaan op PS5 moet je nog hopen dat hij de save in de cloud niet overschrijft met de corrupte voor jij hem kan downloaden.

De andere glitches zijn dus vooral grafisch en toont vooral aan dat de game nog niet helemaal is afgewerkt. Het lijkt dus al wel redelijk goed speelbaar op de PS5 als je tegen dat soort dingen kan :)
Image

Re: Cyberpunk 2077

108
Kolm wrote:Heb je ook meerdere savefiles?
Want als je er maar 1 hebt en die wordt corrupt door een crash dan moet je maar hopen dat je save in de cloud niet al te oud is. En als je automatisch uploaden van je saves hebt aanstaan op PS5 moet je nog hopen dat hij de save in de cloud niet overschrijft met de corrupte voor jij hem kan downloaden.

De andere glitches zijn dus vooral grafisch en toont vooral aan dat de game nog niet helemaal is afgewerkt. Het lijkt dus al wel redelijk goed speelbaar op de PS5 als je tegen dat soort dingen kan :)
Ja automatisch zelfs. Die overschrijft niet de save files maar maakt er meerdere aan. Je kan dus echt uren teruggaan in het spel als je wilt.
Image

Re: Cyberpunk 2077

109
NTGSruler wrote:Allemaal deel van de beleving :P
Dat was ook mijn eerste gedacht :P
Zolang het de game niet helemaal onspeelbaar maakt, kan het wel grappig zijn. Alleen jammer dat de verwachtingen zo hoog lagen dat alleen perfectie verwacht werd :-"
Tegen dat ik hem ooit op PS5 speel, zullen de release-features er wel al uit zijn :lol:

Re: Cyberpunk 2077

110
gamerke1992 wrote:Ja automatisch zelfs. Die overschrijft niet de save files maar maakt er meerdere aan. Je kan dus echt uren teruggaan in het spel als je wilt.
Dat is al goed nieuws :P
En dan maar hopen dat een error ze niet allemaal in 1 keer corrupt :q:

Ja, ik ben echt heel optimistisch...
Image

Re: Cyberpunk 2077

113
Ik ken het gevoel :lol:

Maar ik ga wel alvast even de gratis upgrade inwisselen en daarna zien we wel wat ze zeggen.
Er komt ook nog nieuwe DLC maar ik weet niet of deze ook nieuwe trophies krijgt. Met nieuwe trophies krijg ik de neiging om te wachten tot alle DLC uit is voor ik de game begin. Gewoon niet zoveel zin om maanden later terug in zo'n grote game te moeten komen.
Image

Re: Cyberpunk 2077

114
Dat is onverwacht dat deze plots beschikbaar is dan. Ik vraag mij af wanneer de DLC uitkomt. Ik zou een nieuwe playthrough willen doen met andere keuzes. Maar dan wacht ik eerst op de DLC. Ik geloof ook dat ik nog maar 1 of 2 trophies nodig had voor de platinum, die ik speciaal heb gehouden voor de next gen upgrade.
Image

Re: Cyberpunk 2077

116
Ik blijf ook geïnteresseerd in de game, maar had al voor mijzelf besloten om te wachten tot de echte PS5-versie. Samen met Horizon: Forbidden West is dit een game waar ik echt naar uitkijk om op PS5 te spelen :)

Re: Cyberpunk 2077

117
Patch 2.0 is sinds gisteren live gegaan. Stevig wat aanpassingen gebeurd ==> https://www.cyberpunk.net/en/news/49060/update-2-0

Ik heb gisteren al wat gespeeld en het is ook duidelijk dat deze update een invloed heeft op de trophies. Zo is er een trophy "ten out of ten" om een skill binnen een ability op max level te hebben. Alleen hebben ze de abilities nu helemaal veranderd (verschillende samgevoegd) en staat het max level op 60 nu.

Ik had deze nog niet (best een grind). Had van de nieuwe skills eentje die op 18 stond. Bij het behalen van level 20 alleszins geen trophy dus benieuwd wat ze daar van nieuws over gaan uitbrengen.
Image

Re: Cyberpunk 2077

120
Marty wrote: 22 Sep 2023 11:04 Lees op psnprofiles dat trophies na update 2.0 niet haalbaar zijn of gewoonweg niet unlocken.

Dan wacht ik nog maar even voor de zekerheid
Wel jammer. Dacht ook misschien de game ooit op te pikken, beter nog maar even wachten dus.
Image
cron