Re: Cyberpunk 2077

76
NTGSruler wrote:Van wat ik er heb van gelezen draait de game op PS5 véél beter. De PS5 versie zou overigens gratis zijn voor PS4 eigenaars van de game...
Dat laatste klopt inderdaad. Maar dit wordt pas 'ergens' in 2021. Kan dus ook binnen een jaar zijn :p

Ik denk dat ze sowieso nu eerst al die bug uit deze versie gaan halen, voordat ze verder doen met de ps5 versie.
Image

Re: Cyberpunk 2077

77
Ik was zelf ook nog op zoek naar die info maar doordat ze beperkte review copies uit hadden gegeven kon ik er in eerste instantie niet iets over vinden.

Ondertussen wel dit artikel gevonden:
https://www.pushsquare.com/news/2020/12 ... ng%20close.

Op PS5 in backwards compatibility mode draait de game het beste aan 60fps en zou wel 1080p halen of iets meer maar geen 4K.
Verder merkten ze wel dat de game elk 1-1,5u crashte op PS5 :(

Hopelijk laat de echte PS5 upgrade niet te lang op zich wachten.
Image

Re: Cyberpunk 2077

86
gamerke1992 wrote:Project Red heeft excuses gegeven en zegt de mensen te willen helpen om een refund te krijgen, voor wie de game niet meer wilt.
Mooi langs één kant, onnodig langs andere. Ik vind hen nog één van de weinige developers die echt luisteren en hun best doen. Zou zonde zijn als iedereen refunds begint te vragen.

Eerst zagen dat het wordt uitgesteld, daarna dat het nog niet op punt staat...
Volgens hen zouden de problemen op vorige generatie consoles opgelost raken met patch 1 en 2 in respectievelijk januari en februari.
Image

Re: Cyberpunk 2077

87
Mwa, hun naam als CD Project Red is veel meer waard dan een miljoen PS4 en Xbox exemplaren van de game. En dan is de kans nog vrij groot dat mensen de game later alsnog weer kopen wanneer het spel geoptimaliseerd is.

Daarbij, met de pre orders alleen al hadden ze de 7 jaar aan kosten al dik terug verdient. Nu ze sowieso geen verlies gaan draaien is “geld terug” geven een iets makkelijkere keuze.