Re: Cyberpunk 2077

21
Sommige studio's beseffen of beginnen te beseffen dat het beter is om een game een paar maanden uit te stellen dan dat er enorme day-one patches komen of dat de game de eerste maanden enorm veel bugs heeft en een hoop patch rondes krijgt :)
Image

Re: Cyberpunk 2077

24
fsterchele23 wrote:
Marty wrote:ik vind het inderdaad wel beter dat ie uitgesteld is, meer tijd voor FF7R :D
En omdat jij meer tijd wilt vo ff moet ik dan maar wachten
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Euhm ja :lol:

Of je gaat even een zomerslaap houden dan is het voor je het weet september :)
Image

Re: Cyberpunk 2077

25
fsterchele23 wrote:
Marty wrote:ik vind het inderdaad wel beter dat ie uitgesteld is, meer tijd voor FF7R :D
En omdat jij meer tijd wilt vo ff moet ik dan maar wachten
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
We hebben nog WRC6 en 7 om dat gat op te vullen :lol:
Image

Re: Cyberpunk 2077

26
Kolm wrote:
fsterchele23 wrote:
Marty wrote:ik vind het inderdaad wel beter dat ie uitgesteld is, meer tijd voor FF7R :D
En omdat jij meer tijd wilt vo ff moet ik dan maar wachten
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
We hebben nog WRC6 en 7 om dat gat op te vullen
Image
Bleh moest cyberpunk gewoon uitkomen in april kon Marty gewoon wachten van die te kopen tot in september, maar dat lijkt moeilijk te zijn voor ff fans xd (men maat denkt net hetzelfde als Marty)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Cyberpunk 2077

27
Geen probleem dat ze hem uitstellen, in zo'n gigantische game kan sowieso het een en ander mislopen...
Dan kan ik eigenlijk maar evengoed wachten tot ze hem naar alle waarschijnlijkheid voor de PS5 uitbrengen :)

Re: Cyberpunk 2077

28
met0t0 wrote:Geen probleem dat ze hem uitstellen, in zo'n gigantische game kan sowieso het een en ander mislopen...
Dan kan ik eigenlijk maar evengoed wachten tot ze hem naar alle waarschijnlijkheid voor de PS5 uitbrengen :)
Normaal vind ik da ook nie echt erg we. De klote is dak de ce hiervan heb besteld en at zou maand later op ps5 komen zoek em liever op ps5 willen hebben.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Cyberpunk 2077

29
fsterchele23 wrote:
met0t0 wrote:Geen probleem dat ze hem uitstellen, in zo'n gigantische game kan sowieso het een en ander mislopen...
Dan kan ik eigenlijk maar evengoed wachten tot ze hem naar alle waarschijnlijkheid voor de PS5 uitbrengen :)
Normaal vind ik da ook nie echt erg we. De klote is dak de ce hiervan heb besteld en at zou maand later op ps5 komen zoek em liever op ps5 willen hebben.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Idem hier eigenlijk... :|
Image