Re: Cyberpunk 2077

62
NTGSruler wrote:Klopt. Ik vond er ook weinig verschil aan.
En het zal wel aan mij en persoonlijke smaak liggen, maar Cyberpunk doet mij zėėr weinig eerlijk gezegd..
Ik denk dat het ook is wat gamerke zegt: Op PS4 spelen versus op PS5 de PS4 game spelen met een PS5 update. Dus nog niet de echte next-gen PS5 versie.

In hoeverre de game wel/niet wat voor je is, is uiteraard persoonlijk ;)
Image

Re: Cyberpunk 2077

67
Sanity penguin wrote:Ik twijfel om deze aan te schaffen. Nuja, twijfel om hem nu aan te schaffen of te wachten tot ik op een later moment een ps5 koop.
Zal nu niet zo veel uitmaken gezien enkel de PS4 versie op de markt komt.
met0t0 wrote:Het is te hopen dat hij nu toch echt wel uitkomt, zou anders jammer zijn van de reclame die ik op veel bushokjes zie hangen :P
Ik heb vernomen dat de mannen van Power Unlimited de game al aan het spelen zijn. En hij valt niet tegen. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Cyberpunk 2077

71
gamerke1992 wrote:Ik heb hem hier liggen. Maar ik ga er van uit dat deze op ps5 wel goed zal draaien, ook al is het de ps4 versie?
Volgens mij draait hij voorlopig hetzelfde op een PS5 als op een PS4, maar ik kan er naast zitten?

Re: Cyberpunk 2077

72
FGras wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb hem hier liggen. Maar ik ga er van uit dat deze op ps5 wel goed zal draaien, ook al is het de ps4 versie?
Volgens mij draait hij voorlopig hetzelfde op een PS5 als op een PS4, maar ik kan er naast zitten?
Ik zou denken van niet. De ps5 heeft meer rekenkracht. De laadtijden zullen extreem kort zijn, texturen kunnen wel deftig laden en de framerate zou stabiel moeten blijven.

Maaaaaar, het is en blijft natuurlijk de ps4 versie.

Koooolm?? :p We need an expert :lol:
Image

Cyberpunk 2077

73
gamerke1992 wrote:
FGras wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb hem hier liggen. Maar ik ga er van uit dat deze op ps5 wel goed zal draaien, ook al is het de ps4 versie?
Volgens mij draait hij voorlopig hetzelfde op een PS5 als op een PS4, maar ik kan er naast zitten?
Ik zou denken van niet. De ps5 heeft meer rekenkracht. De laadtijden zullen extreem kort zijn, texturen kunnen wel deftig laden en de framerate zou stabiel moeten blijven.

Maaaaaar, het is en blijft natuurlijk de ps4 versie.

Koooolm?? :p We need an expert :lol:
Zolang kolm nog niet reageerd (want die zit misschien wel cyberpunk spelen?). xD

Dit zegt ben_opm er over:
Image


Image


Image

Re: Cyberpunk 2077

75
NTGSruler wrote:Van wat ik er heb van gelezen draait de game op PS5 véél beter. De PS5 versie zou overigens gratis zijn voor PS4 eigenaars van de game...
Ik heb ook ergens gelezen dat de echte ps5 upgrade ook pas ergens in 2021 zou verschijnen...
Image