Re: Horizon Forbidden West

36
Kolm wrote: 29 Aug 2021 13:21 Ik ben trouwens ook benieuwd naar de mogelijke Collector's Edtion van Forbidden West, tot nu toe nog niets over gehoord geloof ik :think:
Daar kunnen ze inderdaad iets heel moois mee doen :)
Ik heb die van Horizon Zero Dawn gekocht, dus heb gelukkig al een mooi Aloy beeldje. Een Thunderjaw statue bestaat ook al. Misschien een nieuwe iconische machine die ze nog moeten tonen?

Re: Horizon Forbidden West

37
Alle verschillende versies zijn ondertussen aangekondigd.

Er zijn onderandere 2 collector's editions waarbij het in beide gevallen gaat om een grote tremortusk figurine met een kleine figurine van Alloy. Het verschil is dat in de grote versie er ook nog warriors op de tremortusk zitten.

Wat wel een bummer is: Er zit enkel een downloadcode in de doos (PS4+PS5) en dus geen disc meer terwijl er wel een steelbook case inzit :L:

Het lijkt ook alsof de standard digitale edition geen cross-buy is :think:

Voor een volledig overzicht en afbeeldingen is de PSBlog de beste bron...

https://blog.playstation.com/2021/09/02 ... -detailed/
Image

Re: Horizon Forbidden West

40
Mijn hele tijd van refreshen van pagina's* eergisteren en gisteren heeft gisteren rond 13u30 uiteindelijk toch wat opgeleverd: Bij gamemania was plots de Regalla Edition opnieuw beschikbaar en tot nu toe staat die bestelling nog steeds. Er stond bij dat je maar 1 exemplaar per persoon mocht bestellen en dat extra bestellingen geannuleerd zouden worden. Mijn vermoeden was dat mensen toch zouden proberen en dat er vroeg of laat misschien nog wat opnieuw beschikbaar zouden komen. 5min voor ik het zag stond er ook nog niks op en nadat ik bestelling had gedaan waren ze ook opnieuw uitverkocht. Dus waarschijnlijk ging het maar om 1 exemplaar. Zou natuurlijk ook kunnen dat iemand hem zelf annuleerde.

Fingers crossed dat de bestelling blijft staan en dat ze geen foutjes hebben gemaakt :saint:

Gamemania is ook de enige tot nu toe die de Regalla edition had. Collector's edition heb ik enkel bij gamemania en nedgame gezien. Bij bol hebben ze de edities al aangepast maar is enkel een standard en special edition beschikbaar.

* De F5-knop van mijn toetsenbord was daar niet zo blij mee... :q:
Image

Re: Horizon Forbidden West

41
Horizon: Forbidden West voor ps4 krijgt dan toch een free upgrade naar de ps5 versie
Thursday was to be a celebration of Horizon Forbidden West and the amazing team at Guerrilla working to deliver it on February 18, 2022. However, it’s abundantly clear that the offerings we confirmed in our pre-order kickoff missed the mark.

Last year we made a commitment to deliver free upgrades for our cross-gen launch titles, which included Horizon Forbidden West. While the pandemic’s profound impact pushed Forbidden West out of the launch window we initially envisioned, we will stand by our offer: Players who purchase Horizon Forbidden West on PlayStation 4 will be able to upgrade to the PlayStation 5 version for free.

I also want to confirm today that moving forward, PlayStation first-party exclusive cross-gen titles (newly releasing on PS4 & PS5)–both digital and physical*–will offer a $10 USD digital upgrade option from PS4 to PS5. This will apply to the next God of War and Gran Turismo 7, and any other exclusive cross-gen PS4 & PS5 title published by Sony Interactive Entertainment.

— Jim Ryan, President & CEO, Sony Interactive Entertainment

*To upgrade an eligible PS4 game on disc to the digital PS5 version, you will need a PS5 console with a disc drive. PS4 game discs can’t be used with the PlayStation®5 Digital Edition.
Bron: PlaystationBlog



Een glas melk graag
Image

Re: Horizon Forbidden West

42
Hier komen ze dus op terug omdat ze eerder hadden gezegd dat het gratis ging zijn, maar zich bedacht hadden. Teveel backslash want mensen hebben een geheugen, dus passen ze het voor Horizon aan en waarschuwen ze dat het vanaf nu anders gaat zijn.

Dit zou denk ik ook kunnen gaan betekenen dat veel andere games die gaan uitkomen ook 10 euro gaan vragen vanaf nu 'want sony doet het zelf ook'...
Image

Re: Horizon Forbidden West

43
Wow, prachtige Collector's Editions, maar de prijs is er ook wel naar... :-" Eerst een PS5 + nieuwe tv kopen, dat zal al genoeg budget vragen :shh:
Ik heb het ook bekeken van zodra ik de PlayStation email zag binnenkomen en toen waren ze nog gewoon beschikbaar bij Game Mania. Goed dat ik toch niet van plan ben er een te kopen, anders was ik door mijn twijfels rijkelijk te laat geweest :lol:

Ik ben benieuwd hoeveel van deze edities er in de dagen na de release tegen woekerprijzen verkocht zullen worden :(

Re: Horizon Forbidden West

44
paveman wrote: 26 Aug 2021 11:41 Nu kijken of ik daarvoor nog aan het eerste deel toe zal komen... :think:
Al aan toegekomen?

Zag vandaag wat beelden van deze HFW en moet zeggen dat het er goed uit ziet!

Ik heb het eerste deel fysiek en digitaal via Plus => enige voorkeur wat het beste zou zijn om de upgrade te doen op PS5 als ik de game wil starten?
Image

Re: Horizon Forbidden West

45
Nope, not yet. Aangezien ik een tijdje AC Valhalla (voor mijn doen) relatief nieuw gekocht heb, vond ik dat ik hier maar eens aan moest beginnen eerst ;). Sowieso wel fijn om een PS5 (ja ik weet dat ie ook op vorige generatie uit is gekomen) game op de PS5 te spelen weer, na een paar PS4 games hierop te hebben gespeeld.

Ik zou kiezen voor digitale upgrade btw. Geen idee of dat zo is, maar wellicht heb je anders kans dat je de Bluray telkens in de PS5 moet houden om te kunnen spelen.
Image