Re: Horizon Forbidden West

49
Ik dacht dat jullie het hadden over een PS5 upgrade als in een aparte PS5-versie. Maar eigenlijk hebben jullie het over een update van de PS4 versie indien je op PS5 speelt denk ik. Die update is wel al uit maar ik dacht ik dus gemist had dat er een aparte PS5 versie zou komen :)
Image

Re: Horizon Forbidden West

51
Een echte upgrade naar een aparte PS5 versie is er voor Horizon Zero Dawn niet.

Enkel een extra patch voor de PS4 versie indien je die op PS5 speelt. Deze patch voegt dan 60FPS toe voor als je op PS5 speelt. Maar uiteindelijk ben je dan nog steeds de PS4 versie met PS4 trophylijst aan het spelen in een soort PS4 compatibility modus op PS5. En in dat geval maakt het op zich weinig uit of je de fysieke versie of de digitale versie gebruikt om op PS5 te spelen omdat het allebei de PS4 versie blijft.

Er kan wel nog een verschil zitten in de DLC. Volgens mij was die digitale versie de complete edition met de Frozen wilds DLC erbij. Ik weet niet welke fysieke versie je hebt en of deze dus wel/niet de DLC heeft of dat je deze DLC al een keer apart hebt gekocht.
Image

Re: Horizon Forbidden West

52
Fysieke versie is The Complete Edition, dus met de Frozen Wild DLC inbegrepen. Ik denk dat Paveman dan wel een punt heeft als ik voor disc kies ik die constant in de PS5 moet laten zitten als ik wil spelen. Terwijl al mijn aangekochte PS5 games ook fysiek zijn. Dan wordt het switchen van discs, wat geen probleem is eigenlijk.
Image

Re: Horizon Forbidden West

53
Voor jou is er naast het switchen van disc ook nog het rekening houden met downloadlimieten waardoor disc toch weer interessanter kan zijn. Of is dat van die downloadlimieten nu minder een probleem door Corona en/of dat ander abbo dat je had?

Ik ben ondertussen echt rotverwend met echte glasvezel in combinatie met PSN dat wat sneller kan downloaden.
Far Cry 6 de PS5 disc upgrade downloaden van 69GB gaf aan dat het 18 minuten zou duren. Hoelang het precies heeft geduurd weet ik niet maar het was minder dan 20 minuten :O
Image

Re: Horizon Forbidden West

54
Grrr was uitgelogd, dus moet mijn tekst opnieuw typen.

Dus: hier in principe geen maandelijkse limiet meer, ttz alleen wanneer je meer dan 750gb verbruikt tijdens piekuren kom je tijdelijk op trager internet terecht. In de daluren (0000-1200u) tellen gb's dacht ik niet mee. Enkel in de piekuren. Dus wanneer ik in de voormiddag games zou downloaden ben ik goed. Tis nu wel al even geleden dat ik een nieuwe game heb moeten downloaden (binnenkort wanneer ik gedaan heb met TLOU). Verder is er alleen gebruik van internet, chromecast tv streamen (digitale tv opgezegd), youtube en spotify in huis. Netflix en dergelijke hebben we niet en voorlopig niet nodig. Sinds we dit abonnement hebben is de maand met het meeste verbruik iets van een 390gb geweest volgens dat ik zie. Dus valt zéér goed mee. Verder probeer ik fysieke games te kopen, dat spaart de gb's al uit (behalve dan de day one updates and patches die ervoor komen), en gewoon online gamen verbruikt bijna niets.
Image

Re: Horizon Forbidden West

55
Ik kopieer altijd even de tekst voor ik op 'post' klik bij langere berichten. Heb het namelijk ook al wel is voorgehad, zeker als de pagina al langer open stond :girl:

Maar dan is downloadlimiet inderdaad niet meer een probleem zolang je er op let dat je full games in de daluren doet :)
Image