Re: Final Fantasy XVI

16
Ik speelde vroeger ook veel tunrbased rpgs, Final Fantasy, Dragon Quest, Breath of Fire, Suikoden :love: , Chrono Trigger, Chrono Cross. Dat waren nog eens rpgs. Maar tegenwoordig gaat het me soms te langzaam af en speel ik meer actie gerichte rpgs. Maar een Turnbased rpg op zijn tijd vermaak ik me ook wel mee
Image

Re: Final Fantasy XVI

17
Tijd om toch The Legend of Heroes eens te starten: gaat je misschien alsnog wel te langzaam, maar daar zit toch een heel stuk meer diepgang in dan de meeste turn-based RPG's.
Tja Suikoden II blijft naast de usual suspects als FF VII toch een van mijn favoriete RPG's ooit. Toen al niet de mooiste game, grafisch gezien, maar geweldig om al die karakters te verzamelen en je eigen kasteel te bouwen waar al die karakters weer een eigen rol hadden.... wishing for another Suikoden (al waren de latere delen iets minder imo)!
(Ja, ik weet dat het niet gaat gebeuren, vanwege allerlei redenen, maar er is niets mis met dromen, toch?)
Image

Re: Final Fantasy XVI

25
Ik blijf het jammer vinden dat het erop lijkt dat ze de Dark Souls sfeer willen kopiëren. Los van dat ik daar niks mee heb en niets met het duistere kleurenpallet, vind ik juist dat afwisseling een hoog goed is.... Het spreekt mij nog op geen enkele manier aan helaas....
Image

Re: Final Fantasy XVI

26
Ik wou niks zeggen, maar heb een beetje dezelfde mening als paveman. Graphics zoals altijd top. Gevechtssysteem lijkt oke. Alleen, en ik heb Dark Souls nooit gespeeld, ben ik niet zo voor het middeleeuwse sfeertje.

Kan wel zijn dat ik eens uit mijn comfortzone van FF7 tot 9 moet komen want na FF9 heb ik behalve FF7R geen FF game meer gespeeld. 😖😳
Image