Re: Final Fantasy XVI

61
paveman wrote: 14 Jun 2023 11:11 Demo al gespeeld Marty?
Ik een klein stukje, nog te weinig om er iets over te kunnen zeggen
Wel gedownload, niet gespeeld. Van wat ik gehoord heb is demo versie 1.01 en de volledige game zou op 1.03 draaien.

En zou dus niet al te stabiel lopen dus ik wacht tot de release, toch nog druk met Diablo 4
Image

Re: Final Fantasy XVI

64
Na eerdere berichten gaat de game toch een kleine day one patch krijgen.

De game is ook speelbaar zonder de patch zeggen ze omdat niet iedereen toegang heeft tot internet. Dus dat betekend ook dat de complete game gewoon op de disc staat.

Nog een paar nachtjes slapen. :moe:
Image

Re: Final Fantasy XVI

66
Game krijgt gemiddeld van 92 reviews een 88.

Ah zo te zien 2 playthroughs, en hopelijk geen missables.

Edit:
Volgens guide van powerpyx is er 1 missable trophy.

[+] missable trophy
The only technically missable thing is crafting Gotterdammerung if you sell the required crafting materials (Ragnarok, Orichalcum, Darksteel, Primitive Battlehorn). To keep it simple don’t sell any materials/weapons and you will have enough to craft every weapon and armor in the game. You won’t have to worry about anything else. Even if you sold the materials you could still do it in New Game+. Feel free to craft new weapons and armor whenever they become available at the blacksmith
Image

Re: Final Fantasy XVI

68
Na een tijdje de game niet gespeeld te hebben, gisteren toch weer mee begonnen.

Combat en verhaal vind ik prima maar wat mij snel uit de game haalt is de snelheid ( of ja sloomheid) waarmee de main character de wereld door gaat. Het duurt zo'n 10 seconde voordat ie überhaupt kan sprinten en in steden kan ie dat niet dus dat gaat me allemaal te traag af.

Als ze gewoon een sprint knop hadden had dit al veel opgelost voor mij.

Ga de game nog wel uitspelen natuurlijk maar wel met wat afwisseling
Image

Re: Final Fantasy XVI

69
Dat is iets wat mij ook mateloos kan irriteren... Prima dat er mensen zijn die rustig de wereld willen verkennen, die momenten heb ik ook heus wel eens (alhoewel niet vaak als ik heel eerlijk ben), maar geef iig de keuze om sneller door de wereld te gaan door het toevoegen van sprint knop...
Image

Re: Final Fantasy XVI

75
Afgezien van het trage wandelen heb ik me er toch prima mee vermaakt. Moet nog 1 playthrough op Final Fantasy Mode en beetje farmen voor de laatste 2 trophies.
Story was ook prima. Maar het moet je wel liggen de wat donkere sfeer.

Dlc komt ook wel een keer. Moet eigenlijk nog even de Yuffie Dlc spelen van Remake. Nog niet gedaan namelijk :shh:
Image