Re: Elden Ring

16
Ik keek zo hard uit naar deze en wou er al deze avond mee van slag gaan. Om zeker te zijn van de levering had ik het bij coolblue besteld, omdat zij bij mij nog nooit te laat geleverd hebben. Maar helaas is het nog steeds niet verzonden :?
Image

Re: Elden Ring

19
Ik heb uurtje gespeeld. Ik dacht eerst stuk makkelijker dan een demon of dark souls. Zat ik toch even mis :lol:

Ik ben steeds perongeluk mijn flasks aan het gebruiken. Dat moet met vierkantje en bukken met L3. En laat nu net vierkantje bukken zijn in Horizon Forbidden West :P

Maar de game is open dus je kan wel gaan en staan waar je wilt zover ik weet.

Maar maak ik nu eerst horizon af of speel ik alles tegelijk :think:
Image

Re: Elden Ring

20
Die mix-ups van controls zit ik ook mee te klooien op het moment :L:

Scannen is R3 in Horizon en was R2 in MGSV... dus zit ik nu vaak rare melee aanvallen te doen terwijl ik eigenlijk probeer me verborgen te houden in het hoge gras om de vijande te kunnen scannen :q:

Aimen+schieten is L2+R2 in Horizon en was L1+R1 in MGSV... ik zit nu dus nogal vaak te kijken naar mijn weapon wheel dat met L1 is :lol:

Het begint gelukkig wel te beteren maar het was goed dat ik toch eerst even MGSV had afgerond voor ik begon met Horizon! ;)
Image

Re: Elden Ring

21
Ik heb ongeveer een uur en half gespeeld nu. Pittig is het zeker. Ik heb het gevoel dat alle vijanden vrij overpowered zijn ten opzichte van mijzelf.

Misschien ook omdat ik een kist open deed en in een val terecht kwam die mij naar een moeras vol schimmel teleporteerde? Ik ben altijd meteen dood door rot of poison.
Image

Re: Elden Ring

22
Ik had ook al zo'n kist gevonden maar ik kwam ergens anders terecht.

Welke class heb je gekozen?
Ik zelf was begonnen met Vagebond maar nu een nieuwe class aangemaakt als Astrologer. Wordt het wel wat makkelijker mee, maar dan zie ik tenminste meer van de game :lol:
Image

Re: Elden Ring

23
Marty wrote: 26 Feb 2022 14:24 Ik had ook al zo'n kist gevonden maar ik kwam ergens anders terecht.

Welke class heb je gekozen?
Ik zelf was begonnen met Vagebond maar nu een nieuwe class aangemaakt als Astrologer. Wordt het wel wat makkelijker mee, maar dan zie ik tenminste meer van de game :lol:
Ik heb echt een half uur zitten opzoeken. Ik wou een Hybrid maken tussen melee en mage. Ik twijfelde tussen prisoner of vagabond en ben voor de 2de gegaan.

Als ik goed gegokt heb, kan ik deze nog wel naar Hybrid krijgen.
Image

Re: Elden Ring

29
Mr.Wolf wrote: 28 Feb 2022 11:53 Het begint enorm te jeuken om aan dit spel te beginnen :D Ik heb ook al gelezen dat het spel wederom heel moeilijk is, maar hopelijk helpt mijn bloodborne en dark souls 3 ervaring wel...
Voor mij persoonlijk voelt de start even moeilijk aan als demon's souls. Ik heb zelf nog geen ervaring met blood borne of Dark souls. Nioh vond ik dan weer moeilijker.

Maar dan heb ik het over de eerste 4 uur van de game. Dus nog niet echt representatief.

Gelukkig zijn er veel punten wat je kan spawnen.

Ik had net een reus verslagen en was echt trots :p Ik ga dan even saven en zie dat die reus gewoon opnieuw mijn weg blokkeert :lol: Hoe dom van mij om te denken dat reuzen niet meer respawnen.
Image

Re: Elden Ring

30
gamerke1992 wrote: 28 Feb 2022 13:06
Mr.Wolf wrote: 28 Feb 2022 11:53 Het begint enorm te jeuken om aan dit spel te beginnen :D Ik heb ook al gelezen dat het spel wederom heel moeilijk is, maar hopelijk helpt mijn bloodborne en dark souls 3 ervaring wel...
Voor mij persoonlijk voelt de start even moeilijk aan als demon's souls. Ik heb zelf nog geen ervaring met blood borne of Dark souls. Nioh vond ik dan weer moeilijker.

Maar dan heb ik het over de eerste 4 uur van de game. Dus nog niet echt representatief.

Gelukkig zijn er veel punten wat je kan spawnen.

Ik had net een reus verslagen en was echt trots :p Ik ga dan even saven en zie dat die reus gewoon opnieuw mijn weg blokkeert :lol: Hoe dom van mij om te denken dat reuzen niet meer respawnen.
Hahaha, geweldig :lol:
Demon's souls was voor mij net in het begin moeilijk, maar door een build te gebruiken die ik absoluut niet gewoon was (mage) werd het nadien veel te moeilijk...
Nioh vond ik ook zelfs moeilijker dan bloodborne en dark souls 3...
Een jammer punt van Demon's Souls vond ik dan ook het gebrek aan shortcuts die je in de andere games wel had... Mijn trucje was dan ook vaak om bij het sterven of vlak ervoor Demon's Souls helemaal af te zetten en terug op te starten. Zo spawnde je direct terug voor de boss room terwijl je nog steeds alle items had haha
Image