Tales of Arise

1
Image
Everything we knew as truth... was a lie


Ontwikkelaar: Bandai Namco Studios
Uitgever: Bandai Namco Entertainment
Genre: ARPG
Release Date: 10-09-2021
Prijs: €59,99
Platform:PS5/PS4

Trailers:




Screenshots:
Image
Image
Image
Image
Image
Verhaal
On the planet Dahna, reverence has always been given to Rena, the planet in the sky, as a land of the righteous and divine. Stories handed down for generations became truth and masked reality for the people of Dahna. For 300 years, Rena has ruled over Dahna, pillaging the planet of its resources and stripping people of their dignity and freedom.

Our tale begins with two people, born on different worlds, each looking to change their fate and create a new future. Featuring a new cast of characters, updated combat, and classic Tales of gameplay mechanics, experience the next chapter in the world-famous Tale of series, Tales of Arise.




BRON: Bandai Namco
BRON Screenshots: Twinfinite
(normaal haal ik screenshots uit de pc psn store maar dat zit er tegenwoordig niet meer in)


Graag 4 kilo sperziebonen
Image

Re: Tales of Arise

6
Marty wrote: 29 Aug 2021 16:29 En een prijsverschil van €80 dacht ik.
Kolm, ga je de game spelen of ga je alleen de hootle customizen :lol: :lol:




2 aardappels, blikje met bonen en 1 schouderkarbonade graag
Klopt, collector's edition is ook een stuk duurder, allebei kopen was dus een beetje veel van het goeie :P

En ehm... ik heb in de Tales-serie eigenlijk nog wel een behoorlijke backlog nu je het zegt :lol:
Is het echt nodig om de vorige games gespeeld te hebben? :think: :P
Image

Re: Tales of Arise

8
Ik weet niet zo goed wat ik van een Tales of game moet verwachten eigenlijk. Het is toch al gauw een grindfest voor mijn gevoel, kon me ook niet echt tot Xilia 2 zetten, bleef erg aan het begin hangen en vervolgens niet meer verder gespeeld.
Image

Re: Tales of Arise

9
Tales of Xillia 1 heb je platinum. Was deel 2 zoveel anders dan? Je hebt in iedergeval meer tales games platinum dan ik heb :lol:
Even een andere vraag tussen door? Je was altijd zo te spreken over Trails of Cold Steel. Is er een reden dat je deel 3 en 4 niet hebt gespeeld? Gewoon nieuwsgierig, of misschien wist je niet dat die delen er zijn :D :lol:





Zakje Skittles graag
Image

Re: Tales of Arise

10
Weet niet of het zoveel anders was, maar zat een hele tijd tussen, wist weinig meer van deel 1 en kon er niet meer in komen... Tales of Berseria ben ik ook nog best ver mee gekomen, maar vond het teveel grind voor de laatste 23%. Meer Tales of plats hebben dan jij is geen échte prestatie te noemen heb ik wel in de gaten! :P
Reden van nog niet spelen ToCS deel 3 en 4: Mr. Penguin heeft geen reviewcode geregeld :P
De echte reden van niet spelen is nog niet aangekocht en ik probeer mezelf wat in te houden met aankopen van games. Ik houd ze in de gaten voor als ze in sale zijn, maar ben nog niet gezwicht dus ;). Ik weet dat ik ze zeker ooit zal aanschaffen (maar wil 1 en 2 dan eigenlijk ook voor PS3/4 om mee verder te kunnen, dus moet dan nog meer aanschaffen én spelen...), ergens ook gek dat ik me in heb kunnen houden aangezien ik absoluut fan ben, maar blijkbaar niet genoeg...?
Het was me in ieder geval zeker bekend dat ze uit zijn en ben ook erg benieuwd of het dezelfde kwaliteit als deel 1 en 2 weet vast te houden, zonder in herhaling te vallen.
Image

Re: Tales of Arise

13
Ik heb wel alle 4 de games in de kast staan. Maar ik haat het dat deeltje twee niet op de zijkant " The Legend of Heroes" heeft staan. :O :lol:

Geen prestatie om een tales of platinum te halen?. Zeker van wel want als jij die binnen hebt haal ik in de zelfde tijd 4 andere platinums :lol:
Ik hoop dat ik Tales of Arise ga platinummen of dat de game mij al eerder gaat vervelen
Nog 9 dagen en dan is Tales of Arise er :D



1 curry worst graag
Image

Re: Tales of Arise

14
Ik ben benieuwd hoe het met mijn bestelling via de Bandai Store gaat lopen... :think:

Het gaat via Colissimo (uit Frankrijk dus) en zou dan bij een pakketpunt hier afgegeven worden. Maar in de mail staat leveradres van de drogist alsof het een pakje voor de drogist zelf is. Op het factuur staat wel mijn eigen adres.

Vroeger kwam dit voor België ook al via Colissimo en dan kwam het via BPost, maar voor Nederland kwam het via DPD of DHL ofzo. Volgens mij kwam het vroeger voor Nederland vanuit de UK en komt het nu waarschijnlijk ook uit Frankrijk door de Brexit.
Image

Re: Tales of Arise

15
Marty wrote: 01 Sep 2021 16:47 Ik heb wel alle 4 de games in de kast staan. Maar ik haat het dat deeltje twee niet op de zijkant " The Legend of Heroes" heeft staan.

Geen prestatie om een tales of platinum te halen?. Zeker van wel want als jij die binnen hebt haal ik in de zelfde tijd 4 andere platinums
Ik hoop dat ik Tales of Arise ga platinummen of dat de game mij al eerder gaat vervelen
Nog 9 dagen en dan is Tales of Arise er
Je hebt ze alle 4, maar nog niet gespeeld...? :O
Ik ben sowieso niet zo snel met platinums halen, dus dat zegt even weinig :P We zullen zien of je me gaat evenaren qua aantal Tales platinums ;)
Image
cron