Hogwarts Legacy

1
PS4 - PS5
Ontwikkelaar: Avalanche Software
Uitgever: Warner Bros. Interactive Entertainment



Voor zover ik vond was er nog geen topic over. Nu we eindelijk gedetailleerde beelden hebben, ben ik echt onder de indruk en lang geleden dat ik zo'n hype voelde voor een nieuwe game! :love: :lach:

Re: Hogwarts Legacy

4
FGras wrote: 21 Mar 2022 02:30 Hopen dat dit geen Cyberpunk gaat worden… :D
Ach, na enige tijd is die game ook vlot speelbaar geraakt ;)

Ik kijk vooral uit naar de sfeer van in dat universum rond te kunnen lopen en dingen te kunnen ontdekken. Boeken en films zijn leuk, maar een interactieve ervaring voegt zoveel toe :)

Re: Hogwarts Legacy

7
Kijk toch wel erg uit naar deze game! In mijn kindertijd enorm veel Harry Potter 1 op de PC gespeeld en daarna ook Harry Potter 3 op de Gamecube. De vrijheid die ik toen had om Zweinstein te verkennen zorgde echt voor een wauw gevoel!
Image

Re: Hogwarts Legacy

8
Mr.Wolf wrote: 29 May 2022 13:44De vrijheid die ik toen had om Zweinstein te verkennen zorgde echt voor een wauw gevoel!
Dat is ook hetgene waar ik het meest naar uitkijk in deze game, misschien zelfs zoveel dat ik de rest van de gameplay wat uit het oog verlies en hoop dat ik het wel een leuke game zal vinden :lol:

Re: Hogwarts Legacy

14
Ik vond hem heel leuk, ware het niet dat er nog altijd een bug inzit die ervoor zorgt dat ik de platinum niet kan halen.
Vermiste collectable in mijn geval. Al door tig mensen gemeld bij WB games maar tot op heden nog steeds niet gemaakt. Zal dus ook wel niet meer gebeuren vrees ik...
Image

Re: Hogwarts Legacy

15
zenmaster wrote: 14 Oct 2023 10:21 Ik veronderstel dat jullie allemaal de game gespeeld hebben... ? :p Hoe is hij?
Ik vond de game erg fijn, maar uiteindelijk had het wel een paar imperfecties. Het weet de magie van het Harry Potter universum perfect op je scherm te toveren (no pun intended). Zweinstein is enorm fijn om te verkennen en overal zitten wel kleine geheimen. De kleine dorpjes die in de spelwereld liggen zijn ook heel gezellig en leuk om door te wandelen.
De verhaallijn is oké, maar het voelde voor mij soms aan als teveel tutorial waarbij telkens de mechanics maar van het spel uitgelegd werden. Had het persoonlijk mss ook wel leuk gevonden als je meer verwacht werd om naar klassen te gaan. Nu moest je voor een nieuwe toverspreuk vaak stomme opdrachtjes doen in de open wereld die niet erg interessant was. Ook jammer was dat je zo'n grote map kreeg voorgeschoteld, maar dat veel lege ruimte was. Zeker het 2e deel van de map dat pas later beschikbaar was, werd een beetje onderbenut.
Maar ja, als harry potter fan zou dit een blinde aankoop moeten zijn ;) Ik dacht dat de studio enkel expertise had in mobiele games, dus dan is het zeker een geslaagde game!
Image