Re: The Witcher 3: Wild Hunt

205
billie91 wrote:
met0t0 wrote:Hmm, dat filmpje doet mij zin krijgen om aan de game te beginnen, maar ik vrees dat ik dan bezig blijf tot de 20ste verjaardag van de reeks... :P
Scheelt weer in de portemonnee toch? Je hoeft tenminste tijden geen games te kopen. :D
Dat is inderdaad een goed punt, zo denk ik al lang, maar toch blijft die backlog vanzelf groeien :p
Nu ja, het is al lang geleden dat ik nog een goede RPG gespeeld heb, dus met deze game zal ik zeker goed zitten :)

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

206
met0t0 wrote:
billie91 wrote:
met0t0 wrote:Hmm, dat filmpje doet mij zin krijgen om aan de game te beginnen, maar ik vrees dat ik dan bezig blijf tot de 20ste verjaardag van de reeks... :P
Scheelt weer in de portemonnee toch? Je hoeft tenminste tijden geen games te kopen.
Dat is inderdaad een goed punt, zo denk ik al lang, maar toch blijft die backlog vanzelf groeien :p
Nu ja, het is al lang geleden dat ik nog een goede RPG gespeeld heb, dus met deze game zal ik zeker goed zitten :)
The Witcher 3 is veruit de beste RPG die ik ooit heb gespeeld. Alle andere games vielen daarna eigenlijk wat tegen. Zeker als je ook alle uitbreidingen bij de game hebt is het één van de beste games ooit. De uitbreiding Blood and Wine heeft zelfs de prijs 'Beste RPG' vorig jaar gewonnen. Gewoon opstarten die game en we horen voorlopig niks meer van jou. :D :lol:
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

209
Er zijn inderdaad 2 mogelijkheden:
- Installeer PS4 versie en krijg daar een update op waardoor het beter wordt (hopelijk)
- Steek disc van PS4 versie in en dan kan je de native PS5 versie downloaden en enkel spelen zolang de PS4 disc erin zit. Of in geval van digitaal: Je kan de PS5-versie gratis aanschaffen en downloaden.

Maar die details zijn nu dus nog niet bekend...
Image
cron