Re: The Witcher 3: Wild Hunt

226
paveman wrote: 16 Dec 2022 08:46 Ik vind het juist wel mooi een compleet nieuwe lijst zonder autopop. Geeft toch net wat meer reden om de volledige game nog eens te spelen...
Ik treed je daarin half bij. Bij games die simultaan op PS4 en PS5 uitkomen vind ik de auto-pop een te makkelijke optie om bv. 2 plats te halen.
Dit geval vind ik wat anders omdat het een update is die ettelijke jaren later uitkomt.
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

228
Sanity penguin wrote: 16 Dec 2022 12:09
paveman wrote: 16 Dec 2022 08:46 Ik vind het juist wel mooi een compleet nieuwe lijst zonder autopop. Geeft toch net wat meer reden om de volledige game nog eens te spelen...
Ik treed je daarin half bij. Bij games die simultaan op PS4 en PS5 uitkomen vind ik de auto-pop een te makkelijke optie om bv. 2 plats te halen.
Dit geval vind ik wat anders omdat het een update is die ettelijke jaren later uitkomt.
Voor mij juist reden om geen auto-pop te hebben! Nu kan ik de game na zoveel jaren nog eens volledig doorspelen met de extra beloning van trophies, terwijl dat met een afzonderlijke lijst niet zou kunnen...
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

229
paveman wrote: 16 Dec 2022 12:14
Sanity penguin wrote: 16 Dec 2022 12:09
paveman wrote: 16 Dec 2022 08:46 Ik vind het juist wel mooi een compleet nieuwe lijst zonder autopop. Geeft toch net wat meer reden om de volledige game nog eens te spelen...
Ik treed je daarin half bij. Bij games die simultaan op PS4 en PS5 uitkomen vind ik de auto-pop een te makkelijke optie om bv. 2 plats te halen.
Dit geval vind ik wat anders omdat het een update is die ettelijke jaren later uitkomt.
Voor mij juist reden om geen auto-pop te hebben! Nu kan ik de game na zoveel jaren nog eens volledig doorspelen met de extra beloning van trophies, terwijl dat met een afzonderlijke lijst niet zou kunnen...
Ja, daar heb jij gelijk in. Ik vermoed dat ik het nu anders bekijk omdat ik net de game eigenlijk pas ontdekt heb en er midden inzat.
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

230
paveman wrote: 13 Nov 2020 08:17 Ik ben het niet met deze jongens eens...! Ik ben gelijk op Death March begonnen en alhoewel zo nu en dan pittig vond ik niet dat het niet te doen was of zo. En ik speel niet veel action RPG's. Goed levelen en zorgen voor goede gear en het is prima te doen.
Ik zit nog redelijk in het begin waar ik bijna alle main en side missies in de eerste open wereld hebt voltooid. Death March is nog niet heel moeilijk. Het is wel af en toe opzoeken hoe je het beste een tegenstander kan verslaan. Hack en slash werkt hier niet, elke monster heeft zijn eigen combat stijl en met een paar hits ben je dood. Het is dus vooral, rollen, ontwijken, parryen en op het juiste moment meppen. Het moeilijkste is nog de leercurve van alle menu's en opties die je hebt. Het is wel echt een RPG en niet een simpele action/adventure.

Grafisch is het wel wat achterhaald, zeker nu na ik net Ragnarok heb uitgespeeld! :P Maar voor zover wel een prima spel om af en toe eventjes wat missies tussendoor te doen.

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

231
paveman wrote: 16 Dec 2022 08:46 Ik vind het juist wel mooi een compleet nieuwe lijst zonder autopop. Geeft toch net wat meer reden om de volledige game nog eens te spelen...
Autopop kan inderdaad wel over gediscussieerd worden. Vooral als je een PS5 hebt, om dan de PS4 versie te gaan spelen om dan de platinum te unlocken op PS5... Gaat mijn petje beetje te boven. Waarom zou ik een "technisch" mindere game gaan spelen op een next-gen (tegenwoordig current-gen alweer) console om toch maar een platinum trophy 2x te unlocken?

Gran Turismo 7 bijvoorbeeld komt kwestie laadtijden enorm achter op de PS5 versie. Zou het zo niet willen doen eerlijk gezegd.

Tis een moeilijke kwestie. Ik kan Sanity wel begrijpen.
Image