Re: The Witcher 3: Wild Hunt

4
met0t0 wrote:
Sora_Lizard wrote:Weinig games waar ik zo op zit te wachten als deze. Het lijkt me echt grandioos. :cool:
Nog geen Dragon Age: Inquisition als tussendoortje gekocht dan? ;)
Ge hebt nog wel even tijd :p
Ja, die ligt al rustig op zijn beurt te wachten, maar eerst Xillia 2 uit spelen. :shh:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

13
Omg, ik wil deze game zo graag pre-orderen maar het valt toch in een slecht moment en ik ging me wat inhouden qua grote uitgaven dus meh. :/

Na de examens is die misschien al een ieniemieniebeetje in prijs gezakt. :p

Maar de game ziet er echt fantastisch uit. Dit wordt m'n tweede echte RPG voor PS4!
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

14
Elexus wrote:Omg, ik wil deze game zo graag pre-orderen maar het valt toch in een slecht moment en ik ging me wat inhouden qua grote uitgaven dus meh. :/

Na de examens is die misschien al een ieniemieniebeetje in prijs gezakt. :p

Maar de game ziet er echt fantastisch uit. Dit wordt m'n tweede echte RPG voor PS4!
Dit zou mijn eerste RPG worden op de PS4. Maar idd, de release valt nogal slecht. :( Maar 9/10 dat ik hem toch gewoon koop op de release :P
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

15
Gamespot heeft een driedelige serie gemaakt over de game. Enkele redacteurs zijn naar Polen gegaan om er de game te spelen en de ontwikkelaars te interviewen. Zeer interessant voor iedereen die geïnteresseerd is in de game omdat er heel wat nieuwe info te rapen valt en er ook veel nieuwe beelden zijn. Beelden die mij trouwens doen kwijlen omdat alles er zo goed uit ziet. :love:



Image