Re: The Witcher 3: Wild Hunt

166
Die mage op het strand was dus die van de mainquests. Uiteindelijk save opnieuw geladen vlak ervoor en andere keuzes genomen. Nu doe ik dus zijn questlijn waar je die 3 wensen moet vervullen.
Die Caretaker al gehad, van de eerste keer neer. Ik vond die vrij simpel. Maar ik vermoed nu dat ik die Olgierd dus toch nog ga moeten afmaken ... als de fight zo lastig is als de vorige keer gaat het ff duren vrees ik ...

Maar ondertussen ff een guide gelezen om te weten wat ik mis of niet nu ik de andere optie heb genomen. De rewards verschillen hier vooral, maar op zich hebben beide hun pluspunten.

Bewust geen sidequests aan het doen want zou eigenlijk al met Blood & Wine willen beginnen!
PSN tichke
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

167
tichke wrote:Die mage op het strand was dus die van de mainquests. Uiteindelijk save opnieuw geladen vlak ervoor en andere keuzes genomen. Nu doe ik dus zijn questlijn waar je die 3 wensen moet vervullen.
Die Caretaker al gehad, van de eerste keer neer. Ik vond die vrij simpel. Maar ik vermoed nu dat ik die Olgierd dus toch nog ga moeten afmaken ... als de fight zo lastig is als de vorige keer gaat het ff duren vrees ik ...

Maar ondertussen ff een guide gelezen om te weten wat ik mis of niet nu ik de andere optie heb genomen. De rewards verschillen hier vooral, maar op zich hebben beide hun pluspunten.

Bewust geen sidequests aan het doen want zou eigenlijk al met Blood & Wine willen beginnen!
The Caretaker is tijdens patch 1.11 ook flink generfd. Veel mensen zaten bij de release te klagen dat die echt te lastig was. En ik zou juist geen guide lezen als het niet nodig is. Laat je verrassen door de game, dat is ook erg leuk.
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

168
Ik heb enkel de uitkomst bekeken, dus de rewards, om te weten of het de moeite was de anderen toch nog te doen.
Had hetzelfde gedaan toen ik de basegame had uitgespeeld, wou de andere einden ook kennen.

Voor de rest speel ik deze totaal zonder guide, heb ik hier echt niet nodig.

Dat van de Caretaker: toen ik hem zag dacht ik direct aan uw post :p vond het dan ook beetje raar dat die zo simpel leek. Enkel bij zijn laatste fase als hij na elke hit zo'n soort area damage doet kan je vrij snel neergaan, maar dan ist kwestie van niet te gulzig te worden.
PSN tichke
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

169
tichke wrote:Ik heb enkel de uitkomst bekeken, dus de rewards, om te weten of het de moeite was de anderen toch nog te doen.
Had hetzelfde gedaan toen ik de basegame had uitgespeeld, wou de andere einden ook kennen.

Voor de rest speel ik deze totaal zonder guide, heb ik hier echt niet nodig.

Dat van de Caretaker: toen ik hem zag dacht ik direct aan uw post :p vond het dan ook beetje raar dat die zo simpel leek. Enkel bij zijn laatste fase als hij na elke hit zo'n soort area damage doet kan je vrij snel neergaan, maar dan ist kwestie van niet te gulzig te worden.
Ik heb zelf maar 1 eind gezien, weet dus totaal niet wat de anderen zijn. Ben nu met een volledige frisse playthough bezig en wil zien hoe de game ook kan eindigen. Ben zelf nog niet in de nieuwe regio geweest van Blood & Wine.
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

170
billie91 wrote:
tichke wrote:Ik heb enkel de uitkomst bekeken, dus de rewards, om te weten of het de moeite was de anderen toch nog te doen.
Had hetzelfde gedaan toen ik de basegame had uitgespeeld, wou de andere einden ook kennen.

Voor de rest speel ik deze totaal zonder guide, heb ik hier echt niet nodig.

Dat van de Caretaker: toen ik hem zag dacht ik direct aan uw post :p vond het dan ook beetje raar dat die zo simpel leek. Enkel bij zijn laatste fase als hij na elke hit zo'n soort area damage doet kan je vrij snel neergaan, maar dan ist kwestie van niet te gulzig te worden.
Ik heb zelf maar 1 eind gezien, weet dus totaal niet wat de anderen zijn. Ben nu met een volledige frisse playthough bezig en wil zien hoe de game ook kan eindigen. Ben zelf nog niet in de nieuwe regio geweest van Blood & Wine.
Ik heb het voor de originele game ook gedaan. Ben niet van plan de game opnieuw te spelen dus zoek ik achteraf de andere uitkomsten op.
Heart of Stone heb ik dus niet het "goeie" einde gehaald :)

Gisteren begonnen aan Blood & Wine, 1 quest gedaan, maar damn dat gebied ziet er echt schitterend uit!!
PSN tichke
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

173
Hebben meer mensen last van het feit dat de muziek in de expansion Blood and Wine vaak afwezig is. Ik was gisteren een uur aan het spelen en maar 2 keer was er wat achtergrondmuziek. Na opnieuw de game te hebben opgestart is er weer muziek, maar dit is me nu al redelijk vaak overkomen.
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

174
The Wastelander wrote:https://www.playgwent.com/en#about
Yes yes yes! Gwent hype is real! Echt nice hoe die mannen luisteren naar wat het publiek vraagt! :D
Maar niet op Ps4 dan?
billie91 wrote:Hebben meer mensen last van het feit dat de muziek in de expansion Blood and Wine vaak afwezig is. Ik was gisteren een uur aan het spelen en maar 2 keer was er wat achtergrondmuziek. Na opnieuw de game te hebben opgestart is er weer muziek, maar dit is me nu al redelijk vaak overkomen.
Nope sorry , geen problemen hier.

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

177
met0t0 wrote:
Colossus wrote:Game of the Year editie komt eraan.
was te verwachten natuurlijk :smug:
Daarop heb ik gewacht om hem te kopen :cool:
Dat je nog gelijk heb gehad!
Het is een enorm vermakelijke game, hoewel ik hem nooit heb uitgespeeld, ben ver op het eind maar vind de game vaak iets te moeilijk voor me. :L:
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

179
wrecker-of-gear wrote:
Colossus wrote:
Dat je nog gelijk heb gehad!
Het is een enorm vermakelijke game, hoewel ik hem nooit heb uitgespeeld, ben ver op het eind maar vind de game vaak iets te moeilijk voor me. :L:
Je kunt de moeilijkheidsgraad toch aanpassen ?
Zolang we elkaar maar in elkaars waarde laten,
kan ik je vertellen dat ik de game alsnog moeilijk vind op het makkelijkste niveau,

Het is gewoon niet helemaal mijn ding kwa spelen, maar vind de ervaring en het verhaal gewoon geweldig.
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

180
Colossus wrote:
Zolang we elkaar maar in elkaars waarde laten,
kan ik je vertellen dat ik de game alsnog moeilijk vind op het makkelijkste niveau,

Het is gewoon niet helemaal mijn ding kwa spelen, maar vind de ervaring en het verhaal gewoon geweldig.
no worries, ik suck namelijk in FPS en in sport games,
cron