Re: The Witcher 3: Wild Hunt

214
FGras wrote:Wat raden jullie aan?
- gelijk op death march difficulty en met 1 playthrough alle trophies proberen te halen.
- of eerst op normal en later nog een death march playthrough.
Ik vond het spel zelf niet zo heel erg makkelijk, dus ik zou sowieso eerst een gewone playtrough aanraden! Anderzijds is het dan ook weer een enorm lang spel voor het twee keer na elkaar uit te spelen...
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

217
Ik ben het niet met deze jongens eens...! Ik ben gelijk op Death March begonnen en alhoewel zo nu en dan pittig vond ik niet dat het niet te doen was of zo. En ik speel niet veel action RPG's. Goed levelen en zorgen voor goede gear en het is prima te doen.
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

219
De gratis PS5 upgrade is nu beschikbaar.

Als je vanaf de GOTY disc versie een upgrade doet dan moet je onder het game icon een paar keer de 3 puntjes en 'View product' doen tot je de complete edition hebt. Die gaat dan gratis zijn.

Als je de base game disc hebt dan moet je 1 keer de 3 puntjes en 'View product' doen en dan is die versie gratis.
Op die pagina kan je ook naar beneden gaan naar 'add ons' om daar de DLC's gratis te downloaden indien je die al eerder voor PS4 had gekocht.
Pas wel op: De knop toont 'downloaden' maar je moet deze effectief aanklikken om de download te starten wil je de aankoop van de PS5 DLC triggeren. Bij 1 van de 2 DLC's kreeg ik de eerste keer een error als ik op de knop klikte maar de tweede keer werkte het wel.

Complete edition is 50,619GB ook al zegt hij op product pagina en waar je download gaat starten iets van 87GB.
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

221
Sanity penguin wrote: 15 Dec 2022 10:01 Update uitgevoerd, wel wat een gedoe waarbij je verschillende stappen moet volgen.
Het spijtig is ook dat de trophies niet overgeheveld worden. Je kan dus wel verdergaan met je game, maar de behaalde trophies blijven steken op de PS4.
Uurrgh als je graag trophies hunt, is dat bij deze game wel een domper :L:
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

222
Sanity penguin wrote: 15 Dec 2022 10:01 Update uitgevoerd, wel wat een gedoe waarbij je verschillende stappen moet volgen.
Het spijtig is ook dat de trophies niet overgeheveld worden. Je kan dus wel verdergaan met je game, maar de behaalde trophies blijven steken op de PS4.
Echt bullshit dat veel PlayStation games op elke console weer een nieuwe trophy lijst maken voor dezelfde game.

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

223
Er zijn blijkbaar wel heel wat trophies die je kan halen door het 1 keer opnieuw te doen.
Maar het is geen volledige auto pop.

Je zou wel je save kunnen uploaden net voor een trophy en dan op beide systemen even spelen tot de trophy voor je verder gaat.
Dacht dat dit zelfs in beide richtingen kon dus niet alleen PS4 naar PS5.
Image

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

224
Klopt een beetje. Heb verschillende trophies die popten nadat ik nog een ding (bv bomschema) had opgeraapt. Maar de trophies gelinkt aan een reeds behaalde missie zijn wel niet haalbaar tenzij je telkens een save had van net ervoor.

Maar boeit mij zo niet met deze, plat was toch nooit het doel. Verder vind ik de upgrade wel prima. Je kan nu tenminste eindeloos sprinten :lol:
Image