Deus Ex: Mankind Divided

1
Deus Ex: Mankind Divided

Platform: PC, PS4 en Xbox One
Ontwikkelaar: Eidos Montreal
Uitgever: Square Enix
Genre: RPG
Release: 23-08-2016
Multiplayer: Onbekend

Eindelijk maar toch komt er een nieuwe Deus Ex. Ook deze keer ga je als Adam Jensen weer op pad in het jaar 2029 en ook deze keer zullen de problemen rond het aanpassen van het menselijk lichaam weer naar voren komen.



Hieronder de box-art zoals die in de winkel uiteindelijk te vinden zal zijn.
Image
Last edited by billie91 on 30 Dec 2015 10:51, edited 3 times in total.
Image

Re: Deus Ex: Mankind Divided

4
minermb wrote:Ik heb nog nooit van deus ex gehoord, dus ik vraag me eigenlijk wel af waar het over gaat?
Nou heb ik de allereerste Deus Ex games nooit gespeeld (wil ik nog altijd een keer doen) maar in Human Revolution gaat het vooral uiteindelijk om de morele vragen over de mens zelf en waar de macht nou ligt. In Mankind Divided zullen deze vragen ook weer naar boven komen verwacht ik. De game, als het niet al te veel verschilt van Human Revolution, zal op verschillende manieren te spelen zijn. Misschien moet je mijn review hierover maar lezen voor een beter beeld. http://pressxtorevive.com/forum/viewtop ... f=31&t=216
Image

Re: Deus Ex: Mankind Divided

8
dividedx11 wrote:How jong, mijn naam in een topic titel :p

Ik heb nog een Deus Ex game liggen voor de Powermac indestijds, nooit gespeeld. Ben wel een benieuwd.
Als het deus ex 1 is, zeker eens spelen. De beste deus ex game van allemaal.
Image

Re: Deus Ex: Mankind Divided

10
Ik vond altijd de art mooi, dus vroeger bij HR bleef dat zo hangen bij mij. Toen ik de game kon kopen aan goedkope prijs, met alle DLC, die Director's Cut, was ik blij dat ik die game had gekocht.

Nog niet uitgespeeld, maar het was genoeg op psyched te worden voor deze, zeker na de trailer, dus ik ben benieuwd naar deze game.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Deus Ex: Mankind Divided

11
Captain Witwicky wrote:Ik vond altijd de art mooi, dus vroeger bij HR bleef dat zo hangen bij mij. Toen ik de game kon kopen aan goedkope prijs, met alle DLC, die Director's Cut, was ik blij dat ik die game had gekocht.

Nog niet uitgespeeld, maar het was genoeg op psyched te worden voor deze, zeker na de trailer, dus ik ben benieuwd naar deze game.
Human Revolution heb ik drie keer uitgespeeld en elke playthrough vond ik nog wel wat nieuws. De game had ontzettend veel diepgang in verhaal, sfeer en gameplay. Voor mij was Deus EX: HR dan ook één van de toppers van 2011.
Image

Re: Deus Ex: Mankind Divided

12
billie91 wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik vond altijd de art mooi, dus vroeger bij HR bleef dat zo hangen bij mij. Toen ik de game kon kopen aan goedkope prijs, met alle DLC, die Director's Cut, was ik blij dat ik die game had gekocht.

Nog niet uitgespeeld, maar het was genoeg op psyched te worden voor deze, zeker na de trailer, dus ik ben benieuwd naar deze game.
Human Revolution heb ik drie keer uitgespeeld en elke playthrough vond ik nog wel wat nieuws. De game had ontzettend veel diepgang in verhaal, sfeer en gameplay. Voor mij was Deus EX: HR dan ook één van de toppers van 2011.
2011...ik heb hem vorig jaar gekocht :D
En als ik goed reken wordt die een topper voor 2026 bij mij :D
Ik moet hem nog uitspelen maar de eerste level was al genoeg om me te overtuigen. En met de Director's Cut heb ik nog meer om te ontdekken ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Deus Ex: Mankind Divided

13
Captain Witwicky wrote:
billie91 wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik vond altijd de art mooi, dus vroeger bij HR bleef dat zo hangen bij mij. Toen ik de game kon kopen aan goedkope prijs, met alle DLC, die Director's Cut, was ik blij dat ik die game had gekocht.

Nog niet uitgespeeld, maar het was genoeg op psyched te worden voor deze, zeker na de trailer, dus ik ben benieuwd naar deze game.
Human Revolution heb ik drie keer uitgespeeld en elke playthrough vond ik nog wel wat nieuws. De game had ontzettend veel diepgang in verhaal, sfeer en gameplay. Voor mij was Deus EX: HR dan ook één van de toppers van 2011.
2011...ik heb hem vorig jaar gekocht :D
En als ik goed reken wordt die een topper voor 2026 bij mij :D
Ik moet hem nog uitspelen maar de eerste level was al genoeg om me te overtuigen. En met de Director's Cut heb ik nog meer om te ontdekken ;)
Wat doe je dan hier op het forum? Hup, gamen jij. ;)
Image

Re: Deus Ex: Mankind Divided

14
Deus Ex: Human Revolution heb ik nooit kunnen uitspelen. Wat ik ook deed, de game crashte telkens opnieuw op een bepaald punt, ergens in een shoppingcenter. Helemaal niks hielp ertegen :(
Dus als ik hem eens ergens heel goedkoop zou zien liggen voor Xbox 360, kan ik hem daar wel eens op proberen spelen. Ik vond het een leuke game, jammer dat ik niet verder geraakte.

Deze zal ik ook zeker spelen als ik Deus Ex: HR uitgespeeld heb :)

Re: Deus Ex: Mankind Divided

15
billie91 wrote:
Captain Witwicky wrote:
2011...ik heb hem vorig jaar gekocht
En als ik goed reken wordt die een topper voor 2026 bij mij
Ik moet hem nog uitspelen maar de eerste level was al genoeg om me te overtuigen. En met de Director's Cut heb ik nog meer om te ontdekken ;)
Wat doe je dan hier op het forum? Hup, gamen jij.
Easier said than done
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron