Re: Final Fantasy VII Remake

34
Jammer dat ie waarschijnlijk alsnog wel uitgesteld gaat worden Marty :P
Ik moet zeggen dat het er goed uitziet. Nu hopen dat de gameplay ook de moeite waard gaat worden. Ik ben wel enorm verbaasd dat er voor het eerste deel al 2 blu rays nodig zullen zijn....! That is huge!!!
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

35
paveman wrote:Jammer dat ie waarschijnlijk alsnog wel uitgesteld gaat worden Marty :P
Ik moet zeggen dat het er goed uitziet. Nu hopen dat de gameplay ook de moeite waard gaat worden. Ik ben wel enorm verbaasd dat er voor het eerste deel al 2 blu rays nodig zullen zijn....! That is huge!!!
nee dat gaan ze niet doen. 03-03-2020 is een unieke datum :D
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

43
Opening intro


nog minder dan 2 maand :love:

blijkbaar is er ook al een demo geweest (alleen op hacked ps4s te spelen) en daar hebben ze allemaal informatie uit gehaald wat Square wilde gebruiken voor promotie. Dus pas op als je niet gespoiled wil worden met wat er allemaal in de game zit.

Hopelijk komt de demo binnenkort ook hier uit
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

44
paveman wrote:Jammer dat ie waarschijnlijk alsnog wel uitgesteld gaat worden Marty :P
Ik moet zeggen dat het er goed uitziet. Nu hopen dat de gameplay ook de moeite waard gaat worden. Ik ben wel enorm verbaasd dat er voor het eerste deel al 2 blu rays nodig zullen zijn....! That is huge!!!
Jij met je grote mond :angry: :lol:

Image
Image