Horizon Zero Dawn

1
Platform: PS4
Ontwikkelaar: Guerrilla Games
Uitgever: Sony Computer Entertainment
Genre: Action RPG
Release: 01/03/2017



Eindelijk de aankondiging van de nieuwe IP van Guerrilla Games :)
Deze keer geen FPS, maar een RPG. Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet vinden, behalve dat de gameplay er best leuk uitziet. En natuurlijk weer prachtige beelden.

Re: Horizon: Zero Dawn

4
billie91 wrote:Ziet er inderdaad geweldig uit. Toch zie je duidelijk ook een bepaalde Killzone-feel.
Vooral in de mechanische monsters is een enorme Killzone invloed te zien.

De game ziet er goed uit, maar tot nu toe heeft het me niet echt kunnen overdonderen met de gameplay.

Re: Horizon: Zero Dawn

6
Ziet er ongeloofelijk awesome uit, die hollanders hebben dat toch weer goed gedaan. Das ook wel één van de eerste keren dat de Belgen een compliment geven :smug:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Horizon: Zero Dawn

9
The Wastelander wrote:Is het echt bevestigd als zijne een RPG? Want ik had meer een action game feel in de trailer tbh.
Ik had ook dat gevoel, maar dit is wat de ontwikkelaars zeggen op de PS Blog:
We’re thrilled to introduce our brand-new third-person action RPG, Horizon Zero Dawn!
Daarom dat ik hem bij de RPG's gezet heb ;)

Re: Horizon: Zero Dawn

10
met0t0 wrote:
The Wastelander wrote:Is het echt bevestigd als zijne een RPG? Want ik had meer een action game feel in de trailer tbh.
Ik had ook dat gevoel, maar dit is wat de ontwikkelaars zeggen op de PS Blog:
We’re thrilled to introduce our brand-new third-person action RPG, Horizon Zero Dawn!
Daarom dat ik hem bij de RPG's gezet heb ;)
Soms is het verschil ook wel erg klein tussen action adventures in action RPG's. De trailer focusde inderdaad erg op de action adventure kant van de game.

Re: Horizon: Zero Dawn

11
BozeGozerXrd wrote:Soms is het verschil ook wel erg klein tussen action adventures in action RPG's. De trailer focusde inderdaad erg op de action adventure kant van de game.
Ik hoop dat ze nu vooral eens wat vloeiende actie-gameplay wouden tonen en dat ze later wel dieper zullen ingaan op de RPG-aspecten.

Re: Horizon: Zero Dawn

12
met0t0 wrote:
The Wastelander wrote:Is het echt bevestigd als zijne een RPG? Want ik had meer een action game feel in de trailer tbh.
Ik had ook dat gevoel, maar dit is wat de ontwikkelaars zeggen op de PS Blog:
We’re thrilled to introduce our brand-new third-person action RPG, Horizon Zero Dawn!
Daarom dat ik hem bij de RPG's gezet heb ;)
ik bestempel deze rakker ook eerder als adventure dan RPG maar goed, ik vind hem hier terug :idea: