Kingdom Hearts II.8

1
Kingdom Hearts II.8 is aangekondigd. Het draagt de naam Final Chapter Prologue en is niet direct een volledig nieuwe game, maar eerder een collectie van 3 titels zoals de eerdere HD Remastered versies van Kingdom Hearts en Kingdom Hearts II.

In deze collectie zit een HD Remaster van Dream Drop Distance, scènes van Ucnhained X en Birth By Sleep 0.2 dat een nieuw deel is dat zich afspeelt na de originele Birth By Sleep.
Image
Square Enix has announced Kingdom Hearts II.8: Final Chapter Prologue for PlayStation 4.

The title follows the company's model of releasing three titles in the Kingdom Hearts franchise in one compilation.

Kingdom Hearts II.8 will contain a HD remaster of Dream Drop Distance, along with scenes from Unchained X called Back Cover, set to tell the tale of the Foretellers and revealing new parts of the series' history. The final part of the collection is Birth by Sleep 0.2 - A Fragmentary Passage -, which is a completely new part of the story taking place after the events of the original Birth by Sleep, told from the perspective of Aqua.

The first official trailer for the game will arrive on September 17.


https://uk.ign.com/articles/2015/09/15/ ... e=facebook



https://kotaku.com/kingdom-hearts-hd-ii ... Socialflow
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Kingdom Hearts II.8

2
Hmmm... Weet niet of ik hier op zit te wachten. Alweer een collectie??? Ik vond 2 collecties van dezelfde serie er al een beetje over, maar dit gaat i.m.o. wel wat te ver. Heb de games zelf nooit gespeeld en weet dus niet of dit eventueel de moeite waard is, maar had dit dan bij II.5 gedaan...
Image

Re: Kingdom Hearts II.8

3
paveman wrote:Hmmm... Weet niet of ik hier op zit te wachten. Alweer een collectie??? Ik vond 2 collecties van dezelfde serie er al een beetje over, maar dit gaat i.m.o. wel wat te ver. Heb de games zelf nooit gespeeld en weet dus niet of dit eventueel de moeite waard is, maar had dit dan bij II.5 gedaan...
Tja, er zijn waarschijnlijk genoeg redenen voor Square Enix om het zo te doen. Ik zit ook altijd met een dubbel gevoel bij deze dingen, maar ik ben dan toch nog altijd blij met het feit dat eerdere niet speelbare content of gewoon cinematics toch nog beschikbaar wordt.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Kingdom Hearts II.8

6
Ligeiro wrote:kheb alle kingdom hearts games gespeeld op het platform waar ze oorspronkelijk op uitkwamen, ik ga dus geen remakes in een bundeltje aanschaffen. ik geef m'n geld dan liever aan KH3
Ik heb enkel de PlayStation versies van Kingdom Hearts games gespeeld. Ik ga dus wél die bundel kopen :) + er zit ook nieuwe content bij via 0.2
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Kingdom Hearts II.8

9
BozeGozerXrd wrote:Waar blijven de PS4 versies van de andere 2 remasters? :q:
Dat ze dat maar laten...
Ze moeten zich bezighouden met FFXII HD... :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Kingdom Hearts II.8

10
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:Waar blijven de PS4 versies van de andere 2 remasters? :q:
Dat ze dat maar laten...
Ze moeten zich bezighouden met FFXII HD... :P
Waar blijft die dan? :p
Een van de redenen dat ik de tweede HD Remix niet op PS3 gekocht heb is omdat er al snel geruchten kwamen van een PS4 versie, net als een PS4 versie van FFX/X-2. En die laatst genoemde kwam toen al snel, maar vervolgens hebben we niets meer van KH gehoord... :(

Re: Kingdom Hearts II.8

11
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:Waar blijven de PS4 versies van de andere 2 remasters? :q:
Dat ze dat maar laten...
Ze moeten zich bezighouden met FFXII HD... :P
Waar blijft die dan? :p
Een van de redenen dat ik de tweede HD Remix niet op PS3 gekocht heb is omdat er al snel geruchten kwamen van een PS4 versie, net als een PS4 versie van FFX/X-2. En die laatst genoemde kwam toen al snel, maar vervolgens hebben we niets meer van KH gehoord... :(
Ik hoop dat...

- ze bij Square Enix een zeer slordig agenda hebben, en dat we daarom al die jaren moeten wachten op FFXV en KH3.
- en dat ze achter de schermen een serieuze herwerking aan het verrichten zijn van FFXII HD en zaken toevoegen zoals het IZJS.

En omdat alles vertraging oploop, zo ook HD versies dus.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Kingdom Hearts II.8

12
Wat mij betreft maken ze er een remake van en verwijderen ze het gehele laatste deel van het verhaal en bouwen het uit tot een fatsoenlijk verhaal met goede achtergronden van alle karakters en acceptabele eindbaas die ook een logische keuze is. En dan ook de rest van de wereld speelbaar maken.

Re: Kingdom Hearts II.8

13
BozeGozerXrd wrote:Wat mij betreft maken ze er een remake van en verwijderen ze het gehele laatste deel van het verhaal en bouwen het uit tot een fatsoenlijk verhaal met goede achtergronden van alle karakters en acceptabele eindbaas die ook een logische keuze is. En dan ook de rest van de wereld speelbaar maken.
Ben jij bezig over FFXII? Ik kan het niet weten want ik heb nog niet XII uitgespeeld.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Kingdom Hearts II.8

14
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:Wat mij betreft maken ze er een remake van en verwijderen ze het gehele laatste deel van het verhaal en bouwen het uit tot een fatsoenlijk verhaal met goede achtergronden van alle karakters en acceptabele eindbaas die ook een logische keuze is. En dan ook de rest van de wereld speelbaar maken.
Ben jij bezig over FFXII? Ik kan het niet weten want ik heb nog niet XII uitgespeeld.
Ja, over XII. Maar waarom heb je m niet uitgespeeld? :think:

Re: Kingdom Hearts II.8

15
BozeGozerXrd wrote:Ja, over XII. Maar waarom heb je m niet uitgespeeld? :think:
Ik zit een goeie 70-80% in het verhaal en destijds begonnen mijn studies tijd op te slorpen van mijn gametijd, dus niet zoveel tijd om diep te investeren in grote RPGs, en iets later kwam de PS3 in huis en moest ik verhuizen (werkelijk van een oud huis naar een nieuw huis) waardoor, door plaatsgebrek, de PS2 naar de zolder verhuisde in het nieuwe huis...

Eenmaal ik meer plaats heb en tijd, is dat het eerste spel dat ik uitspel, tenzij natuurlijk XII HD uitkomt met het IZJS... ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron