Re: Kingdom Hearts II.8

16
Yen Sid, King Mickey, Riku and Kairi have a conversation in the Mysterious Tower.
Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep – A Fragmentary Passage from Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue
Image
Dream Drop Distance
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Kingdom Hearts II.8

18
Ik zal hier ook eens de nieuwe trailer moeten posten, maar eerst belangrijker nieuws.

Limited Edition, even slecht/goed als de vorige...
Image
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Kingdom Hearts II.8

19
Dus als voorbereiding voor KH3 komt KH 2.8.
En als voorbereiding op 2.8 werd nog eens 1.5 & 2.5 klaargemaakt voor de PS4 = in maart in Japan.

https://www.4gamers.be/trailers/56828/1 ... s-naar-PS4



De openingstrailer voor 2.8 is ook vrijgegeven:



https://squareportal.net/2016/10/27/kin ... cgi-video/
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Kingdom Hearts II.8

24
Even een vraagje voor de fans,

Het is eindelijk zover, ik wil voor het eerst Kingdom Hearts gaan kopen ( shame on me )

Dus moet ik nu die nieuwe 1.5 + 2.5 mix kopen,
Als ik deze dus zo ga spelen, ben ik dan een opeen lopend verhaal aan het volgen? Ik zie zoveel titels dat ik echt niet zou weten welke eerst ( ja deel 1 natuurlijk duh)

Dus als ik eerst die 1.5 en 2.5 remix koop en speel, daarna moet ik dus deze 2.8 gaan halen en spelen, en dan ben ik bij en speel ik alle spellen in goede volgorde?
Image

Re: Kingdom Hearts II.8

25
Zelfs de fans weten dit niet goed te beantwoorden, tenzij je als fan een x-jaar durende studie over KH gevolgd hebt... :lol:
Ik ben geen die hard fan, maar ben zeker wel fan van de serie. Het verhaal is alleen het enige waar ik niet 100% over te spreken ben, aangezien ze dit nodeloos ingewikkeld hebben gemaakt. Ik heb zelf besloten me niet teveel meer van het overkoepelende verhaal aan te trekken en simpelweg te genieten van de games, in welke volgorde dan ook.

Als je het helemaal goed wilt doen moet je van de ene collectie naar de andere switchen en sommige games vliegen ook nog een beetje van hot naar her, dus helemaal chronologisch krijg je het sowieso niet... :think:
Image

Re: Kingdom Hearts II.8

28
Ik heb me nooit zorgen gemaakt over de volgorde en ik volg al vanaf de eerste game. Belangrijkste is dat je plezier hebt aan de games, en dat zal je. Je kan ook nooit mis gaan vind ik, met 1.5 dan 2.5 en dan alle gaatjes in het verhaal opvullen ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron