Re: Final Fantasy 12: The Zodiac Age

18
paveman wrote:Waarschijnlijk niet dus inderdaad. Dit was natuurlijk met FF VII ook wel een beetje het geval. Een hoop hype om de HD uitgave van de beste game ever natuurlijk, maar vervolgens kwam ie zomaar ineens uit...!
Tenminste, zo kwam dat toen wel wat op mij over.

Ik blijf achterdochtig over deze FF, al sta ik er na de XIII serie en wat jaartjes extra wijsheid in ieder geval open voor eventuele kwaliteit van deze titel, dus zeg ik het toch maar zo:
Goede games hebben ook geen goede communicatie over een (re)release nodig: die verkopen zichzelf wel.
Ik was direct verkocht aan deze FF :P
Nu nog mis ik het gambit systeem bij de games die erna kwamen.

Anyway, gingen ze niet rond eind januari iets doen ivm hun zoveel-jarig bestaan? Zo denk ik dus aan aankondigingen van het een en ander.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Final Fantasy 12: The Zodiac Age

19
De remaster van Final Fantasy 12 heeft een releasedatum gekregen.Square Enix maakte dit bekend tijdens de openingsceremonie om het dertigjarig jubileum van de Final Fantasy-serie te vieren.
Image
De remaster, genaamd Final Fantasy 12: The Zodiac Age, verschijnt in Europa op 11 juli voor PlayStation 4. Releases op andere platforms zijn niet aangekondigd door Square Enix. De remaster put inspiratie uit de 'internationale versie' van Final Fantasy 12 die alleen in Japan verscheen, met verbeterde gevechten en een nieuw jobsysteem genaamd Zodiac.
Image

Re: Final Fantasy 12: The Zodiac Age

21
Er is een uitgebreide collector's edition voor het aankomende Final Fantasy 12: The Zodiac Age aangekondigd.

Het forse pakket gaat 199,99 euro kosten en kan exclusief via Square Enix' online winkel gekocht worden. Deze editie bevat naast de game een set bustes gebaseerd op Judges Bergan, Drace, Gabranth, Ghis en Zargabaath, een soundtrack, een steelbook met exclusieve art, zes art-kaarten en een digitale code voor de Final Fantasy 12 soundtrack als achtergrondmuziek voor in-game.
Image
Image

Re: Final Fantasy 12: The Zodiac Age

22
coolgamer wrote:Er is een uitgebreide collector's edition voor het aankomende Final Fantasy 12: The Zodiac Age aangekondigd.

Het forse pakket gaat 199,99 euro kosten en kan exclusief via Square Enix' online winkel gekocht worden. Deze editie bevat naast de game een set bustes gebaseerd op Judges Bergan, Drace, Gabranth, Ghis en Zargabaath, een soundtrack, een steelbook met exclusieve art, zes art-kaarten en een digitale code voor de Final Fantasy 12 soundtrack als achtergrondmuziek voor in-game.
Image
Inderdaad heftige prijs, maar ik heb hem al besteld, neh :P
Ik mis wel een artbook.

Er komt ook een steelbook edition en een "normale editie"
Image
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Final Fantasy 12: The Zodiac Age

23
kleine bump:
deze game heeft sinds een paar dagen een nieuwe patch gekregen. Je kunt nu oa je license board resetten
Patch 1.08 is available to download now, weighing in at just 127MB. The Job reset functionality has been added alongside an expanded Gambit system to accommodate for three sets. As well as those additions, an OST option has been implemented into the Music tab on the pause menu. If any of this has piqued your interest, Final Fantasy XII: The Zodiac Age is currently going cheap in the PlayStation Store Big in Japan sale -- half price at £19.99.
Image