Re: Kingdom Hearts III

79
paveman wrote:Iemand enig idee wat de prijs hiervan gaat zijn?
Volgens de store zou de DLC 29,99 euro zijn:
https://store.playstation.com/nl-be/pro ... INDPREORDR

Als je de versie inclusief de concertvideo* wil dan wordt het 39,99 euro:
https://store.playstation.com/nl-be/pro ... INDCONCPRE

*KINGDOM HEARTS Orchestra -World of Tres- concertvideo, opgenomen op 30 november 2019.


De DLC voegt ook 6 nieuwe trophies toe aan de originele lijst van KHIII:
https://psnprofiles.com/trophies/8675-k ... -iii#DLC-1
Image

Re: Kingdom Hearts III

80
Tja. Ik wacht eerst wel even af wat het nou daadwerkelijk toe gaat voegen. Het valt in ieder geval op dat DLC in mijn beleving steeds duurder en soms steeds meer richting de prijs van een volledige game gaat. In sommige gevallen zeker ook terecht, maar in andere gevallen is het in mijn beleving er wat over. Zeker aangezien de DLC vaak veel minder snel kortingsacties krijgen dan de main games.
Image

Re: Kingdom Hearts III

81
Ik wacht hier ook nog wel mee af tot ik een keertje aan de main game toekom. Ik had het idee dat de DLC niet supergroot was en dan is 30 euro best veel, maar misschien vergis ik me helemaal...

Ik heb inderdaad het idee dat veel DLC de laatste tijd best duurder is geworden voor wat het maar is. Enige vrij recente uitzondering die ik kan bedenken is Assassin's Creed Odyssey Season pass, zeker als je die had als onderdeel van een special edition was die zijn geld wel waard. Naast de DLC van Odyssey zat daar ook AC3 remaster en AC3 Liberation Remaster in, eigenlijk nog is 2 volledige games erbij, ook al is Liberation wat korter.
Ook PSN-only games die soms maar 1-2u zijn, vragen ze steeds vaker 10-20 euro voor.
Image

Re: Kingdom Hearts III

82
Hele andere discussie dan KH, maar dat het duurder wordt begrijp ik ergens wel. Zou ook moeten, omdat de markt 'ziek' aan het raken is/was. Iedereen verwacht binnen 3/4 maand na release games in sales terug te vinden, terwijl veel ontwikkelaars moeite hebben/hadden om het hoofd boven water te houden. Dan krijg je van die gamesfabrieken waar we op gaan zitten klagen dat ze te commercieel denken en te weinig creativiteit tonen.

Ergens begrijp ik het dus wel. Ik vind het alleen wel jammer dat de enige oplossingen die we blijkbaar met elkaar kunnen bedenken het duurder maken van DLC, lootboxen, betalen voor cosmetische items etc. zijn.
Image

Re: Kingdom Hearts III

84
fsterchele23 wrote:Ohja er zijn ook van die grote bedrijven die nie moeten klagen van inkomen xd ik denk aan ea, Activision, take-two
Image
die doen er alles aan om voor alles extra te laten betalen.
Voeg SquareEnix ook maar aan het lijstje toe! Ik doelde in mijn post inderdaad zeker op EA en Activi$ion. Ubisoft zit wat op het randje: die hebben na bakken kritiek op AC zich er in ieder geval nog wat van aangetrokken en geprobeerd de serie opnieuw uit te vinden.
Image

Re: Kingdom Hearts III

85
paveman wrote:
fsterchele23 wrote:Ohja er zijn ook van die grote bedrijven die nie moeten klagen van inkomen xd ik denk aan ea, Activision, take-two
Image
die doen er alles aan om voor alles extra te laten betalen.
Voeg SquareEnix ook maar aan het lijstje toe! Ik doelde in mijn post inderdaad zeker op EA en Activi$ion. Ubisoft zit wat op het randje: die hebben na bakken kritiek op AC zich er in ieder geval nog wat van aangetrokken en geprobeerd de serie opnieuw uit te vinden.
Jup ubi luistert naar hun publiek en ze maken hun games ook nie om mensen richting microtransacties te duwen. Kritiek op ac odyssey dat de grote grind spelers duwt om die boosters te kopen vind ik wat overdreven. Ik was nog nie klaar met de helft vant spel en ik had al max level
Image

Ps ghost recon breakpoint was er wel over en hebben ze gelukkig direct aangepast.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image