Re: Kingdom Hearts III

32
Misschien nog een toevoeging:
De term action RPG wordt tegenwoordig ook vaak gebruikt voor action adventures met RPG elementen. Horizon en AC Origins zijn hier voorbeelden van. Ze gaan steeds meer in de richting van een RPG door toevoeging van bv levelling, skilltrees, weapons upgraden (met geld of grondstoffen), upgrades in wapens plaatsen enz. De mogelijkheden zijn alleen niet zo uitgebreid. Zo zit er geen alchemy in om zelf inbouwbare steentjes te maken, is crafting redelijk basic en heb je geen verschillende classes die je kan spelen.
Ik vind het bij deze games soms ook wat lastig om het echt een RPG te kunnen noemen. Voor mij zijn dit action adventures met RPG elementen :dizzy:
Image

Re: Kingdom Hearts III

36
Ik zag dat die gisteren inderdaad is bevestigd voor 'Europa', het is te zeggen... In de UK kan je hem bij 1 reseller vinden en die levert alleen binnen de UK. Verder tot nu toe niks te vinden... Ik had hem maanden geleden al gezien en voor mij is het een must have bij wijze van spreken. Maar toen was hij alleen in Japan verkrijgbaar en uitverkocht...
Image

Re: Kingdom Hearts III

37
NTGSruler wrote:Er komt ook een Kingdom Hearts III PS4 Pro bundel.

Is het de moeite om de All in one Package aan te schaffen? Heb eigenlijk nog nooit een Kingdom Hearts game gespeeld.
De All in one Package is een geweldige deal! Mits je KH leuk gaat vinden natuurlijk.... ;) En op dat gebied heb ik voor jou nog wel mijn twijfels, ruler. Het mag dan wel erg actiegericht zijn en eerder RPG light dan RPG: het blijft wel RPG. Ik vind het lastig inschatten voor je.
Die All in one Package bevat in ieder geval enorm veel content!!
Image

Re: Kingdom Hearts III

38
Go als ik dan toch probeer in te stappen in KH is het beter de volwaardige belevenis te krijgen? Wat ik vooral moeilijk vind is het plaatsen van de verschillende games in de KH serie. Meer bepaald de games die in het pakket zitten. Zijn die een must om gespeeld te hebben om KH 3 te begrijpen? Of is KH 3 op zich genoeg?
Image

Re: Kingdom Hearts III

39
NTGSruler wrote:Go als ik dan toch probeer in te stappen in KH is het beter de volwaardige belevenis te krijgen? Wat ik vooral moeilijk vind is het plaatsen van de verschillende games in de KH serie. Meer bepaald de games die in het pakket zitten. Zijn die een must om gespeeld te hebben om KH 3 te begrijpen? Of is KH 3 op zich genoeg?
Er zijn sowieso maar weinig mensen die het verhaal van KH begrijpen, dus ach... wat dat betreft kun je prima met deel III beginnen ;)
Als je een echte Disneyfiel bent is het weer zonde om de andere delen te missen, al zijn ze lang niet allemaal even sterk (deel 1 en 2 sowieso wel btw).
Image

Re: Kingdom Hearts III

41
NTGSruler wrote:Zijn het frustrerend moeilijke games of ga je er natuurlijk doorheen? Dus door gewoon het verhaal te volgen.
De meeste games worden nooit echt moeilijk. Mocht het toch te lastig worden kun je altijd even levellen om het jezelf makkelijkere te maken. De games zijn ook nog eens op verschillende moeilijkheidsniveau's te spelen, als ik het me goed herinner.
Image

Re: Kingdom Hearts III

42
NTGSruler wrote:Er komt ook een Kingdom Hearts III PS4 Pro bundel.

Is het de moeite om de All in one Package aan te schaffen? Heb eigenlijk nog nooit een Kingdom Hearts game gespeeld.
De PS4 Pro is te bestellen bij bol! Heb hem net besteld! :party: :party:
Nu maar hopen dat alles goed gaat en ze niet teveel pre-orders uitsturen en alles goed gaat :shhhh:

Deluxe edition van de game zit er ook bij, maar weet niet of die fysiek of digitaal is, probeer ik nog uit te vinden. Zelf had ik al de deluxe versie in pre-order omdat ik niet meer had verwacht dat de ps4 pro naar Europa zou komen.

https://www.bol.com/nl/p/playstation-4- ... 103825641/
Image

Re: Kingdom Hearts III

44
Ik was al een tijdje aan het twijfelen om een pro te kopen toen ongeveer een half jaar geleden de KH3 ps4 pro werd aangekondigd. Toen werd er gezegd dat deze een 2TB harddisk had en dat alle KH games die op PS4 zijn uitgekomen, ook bijgeleverd zouden worden. Weliswaar digitaal geloof ik. Maar dat was enkel in Japan te bestellen en ook uitverkocht. Ik had de hoop op deze versie van de console al lang opgegeven en ook het idee van een pro te kopen was wat naar achter geschoven. Tot ik de aankondiging van een paar dagen geleden zag! Wel jammer dat er geen 2TB in zit, maar misschien over 1-2 jaar dat ik er een 4TB SSHD in doe. Tegen die tijd zitten we misschien al aan de PS5 :P

Hij is nog steeds te bestellen, dus ik denk dat pre-order wel goed zal gaan. :saint:
Image
cron