Re: Kingdom Hearts III

61
Voorzichtig ben ik de eerste stapjes aan het zetten in KH III. Het valt me tegelijkertijd mee en tegen. De graphics zijn mooi en verrassend, special moves zijn sterk gebaseerd op kermisattracties, maar het verhaal is vooralsnog erg verwarrend en de combat is voor een simpele ziel als ik wel heel erg uitgebreid. Ik ben pas in de tweede wereld aanbeland en het gummiship is nog steeds onmogelijk om te besturen,

Ik ben bang dat het aantal ability's nog veel verder zal worden uitgebreid. Daarbij worden de verklarende teksten telkens in een bijna onleesbaar klein schrift in beeld gebracht. Vooralsnog denk ik niet ooit de platinum te behalen. :(

Oh ja, ik zou het haast vergeten, ik weet ook niet of ik ze als welkome koffiepauzes moet zien of dat ze gewoon niet meer van deze tijd zijn. De laadtijden zijn eeeerrrruuuugggg lang. :silly:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Kingdom Hearts III

62
Die laadtijden zijn verschrikkelijk inderdaad! Voor mij vooral een teken dat we toe zijn aan een nieuwe generatie consoles...

Ik moest aan het begin ook heel erg wennen aan de special moves. Tegen het eind van de game was ik er behoorlijk aan gewend en kon ik ze zelfs wel waarderen, al was ik wel kritisch op welke moves ik wel/niet gebruikte, omdat de ene lang zo handig niet is als de andere.

Wees gerust: er volgen wellicht nog een paar andere moves, maar in principe blijft het systeem door de hele game gelijk. Of je moet in de war raken van het gebruik van Thundara i.p.v. Thunder ;) (als je al gebruik maakt van Magic: ik heel weinig).

Ik denk dat het halen van de platinum je uiteindelijk heel erg mee zal vallen, alhoewel het soms wellicht wat zoeken kan zijn voor ingrediënten en/of onderdelen. Als je je afvraagt hoe een special move werkt kun je het hier altijd even navragen! ;)
Image

Re: Kingdom Hearts III

63
Hoe zit het met cooking? De eerste opdracht lukt me niet, een eitje breken met een onmogelijke knoppencombinatie. Zijn alle opdrachten zo? :(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Kingdom Hearts III

64
Sora_Lizard wrote:Hoe zit het met cooking? De eerste opdracht lukt me niet, een eitje breken met een onmogelijke knoppencombinatie. Zijn alle opdrachten zo? :(
Beetje wennen en eens het gelukt is het kinderspel :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Kingdom Hearts III

66
Sora_Lizard wrote:Hoe zit het met cooking? De eerste opdracht lukt me niet, een eitje breken met een onmogelijke knoppencombinatie. Zijn alle opdrachten zo? :(
Het eitje breken is inderdaad niet het makkelijkst... :|
Eigenlijk alle andere 'manieren van koken' vond ik geen enkel probleem, alleen het eitje breken. Wat sterche zegt: als je een keer door hebt wat je moet doen, is het zeker te doen, maar om een van de laatste recepten met deze methode op Excellent te halen dat heeft me toch wel wat moeite/frustratie gekost...
Image

Re: Kingdom Hearts III

67
Bedankt sterche, Kolm en paveman voor jullie reacties. :hug:
Ik zal zien hoe ik met mijn oude stijve handen het nog voor elkaar ga krijgen. Bij mij loopt niet alles meer even soepel nu ik bijna 67 ben. :L:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Kingdom Hearts III

74
ShAmPi wrote:Ik heb Kingdom Hearts HD I.5 + II.5 ReMIX gekocht met de hoop mee te zijn om KH III te spelen.

Klopt dit een beetje? :D
Ik denk dat je ook Kingdom Hearts 2.8 HD moet kopen.
Om een beetje mee te zijn is I.5 en II.5 voldoende. Om helemaal mee te zijn betwijfel ik of alle games wel voldoende zijn ...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Kingdom Hearts III

75
Captain Witwicky wrote:
ShAmPi wrote:Ik heb Kingdom Hearts HD I.5 + II.5 ReMIX gekocht met de hoop mee te zijn om KH III te spelen.

Klopt dit een beetje? :D
Ik denk dat je ook Kingdom Hearts 2.8 HD moet kopen.
Om een beetje mee te zijn is I.5 en II.5 voldoende. Om helemaal mee te zijn betwijfel ik of alle games wel voldoende zijn ...
Helemaal mee heb ik opgegeven :D
Image
cron