Biomutant

1
Platform: PS4
Ontwikkelaar: Experiment 101
Uitgever: THQ Nordic
Genre: Action RPG
Release: 25/05/2021

Nieuws over de game op de PXtR Blog (klik).

Trailer:


Gameplay:


Nog wat extra uitleg:


Dit vind ik echt een fantastisch interessante game. Leuke grafische stijl, open wereld gameplay met veel diepgang in keuzes van wapens enz., plus dan nog eens een verhaal dat ge zelf helemaal vorm kunt geven door uw keuzes :)
Nog mensen die hier enthousiast over zijn?

Re: Biomutant

2
met0t0 wrote: Dit vind ik echt een fantastisch interessante game. Leuke grafische stijl, open wereld gameplay met veel diepgang in keuzes van wapens enz., plus dan nog eens een verhaal dat ge zelf helemaal vorm kunt geven door uw keuzes :)
Nog mensen die hier enthousiast over zijn?
Enthousiast is wat te veel gezegd, maar ik ben al blij met een volledig nieuwe IP.
De gameplay ziet er wel leuk uit en er zitten een paar unieke concepten in.
Van de keuzes in het verhaal zou ik niet meer verwachten dan inFamous, gewoon een flauwe keuze tussen blauw of rood.

Re: Biomutant

3
Ik ben er ook wel best enthousiast over, al is nog wat vroeg om al een oordeel te vellen. De hamvraag zal zijn hoe vernieuwend ze nog uit de hoek zullen komen. Een nieuwe IP is leuk, maar dan enkel als het ook vernieuwd is. Dus niet zomaar een bestaand iets nemen en een nieuw karakter erop plakken :)
Image

Re: Biomutant

5
Tjeefkeuh wrote:Van de keuzes in het verhaal zou ik niet meer verwachten dan inFamous, gewoon een flauwe keuze tussen blauw of rood.
Hmm dat zou wel kunnen, ik heb daar nog geen precieze informatie van gevonden hoe het doorheen de game evolueert en of keuzes altijd heel helder goed of slecht zijn. Ik dacht dat het niet altijd zo duidelijk zou zijn, dus dat lijkt mij wel leuk.