Re: Biomutant

19
Mijn pre-order staat helaas ergens anders... Maar hij is wel mooi inderdaad! :love:

@gamerke: Er zijn maar 4 exemplaren van... als het een PS5 was geweest dan had je je er blauw voor betaald :P
Image

Re: Biomutant

20
Kolm wrote: 14 May 2021 18:03 Mijn pre-order staat helaas ergens anders... Maar hij is wel mooi inderdaad! :love:

@gamerke: Er zijn maar 4 exemplaren van... als het een PS5 was geweest dan had je je er blauw voor betaald :P
Ik bedoelde eigenlijk enkel de game haha :lol:
Image

Re: Biomutant

24
Net even 3 uurtjes gespeeld. Heeft wel wat issues dus hopelijk komt er nog een day one patch uit. Meeste is last van framerate drops, speel op ps5. Maar voor de rest vermaak ik me er prima mee



3 toastjes met filet american graag
Image

Re: Biomutant

25
Voorlopig wacht ik nog op bol :q:

Op de site staat 'Wordt vandaag bezorgd' maar normaal staat daar dan een tijd bij die overgenomen is van PostNL en aangezien ik nog geen 'Is verzonden' mail met tracking heb ontvangen denk ik dat het niet meer voor vandaag zal zijn :(
Image

Re: Biomutant

26
Is uw deluxe collector's edition ondertussen toch aangekomen? :)
Hmm, na een aantal reviews ervan gezien te hebben, blijken de grootste problemen inderdaad de repetitiviteit en technische issues te zijn. Hopelijk kunnen ze de framerate issues en dergelijke snel wegwerken, met wat repetitiviteit kan ik gerust leven :P

Re: Biomutant

27
Biomutant krijgt 6 september 2022 een PS5 upgrade. Gratis voor mensen die de game al hebben en je zou je saves over kunnen zetten.
Life… finds a way to current gen. Biomutant is coming to PlayStation 5 and Xbox Series X|S on September 6, 2022.

Experience the vibrant world of Biomutant in native 4K, up to 60 FPS and even faster loading times on PlayStation 5 and Xbox Series X and up to 1440p on Xbox Series S.

Choose between Quality, Quality Unleashed and Performance on all consoles and mutate your game on PlayStation 5 with DualSense and Activity Card support.

If you already own Biomutant on PlayStation 4 or Xbox One, you can upgrade FOR FREE and bring your old save files with you.

- Links & Info -
Website: https://www.biomutant.com
Discord: https://discord.gg/biomutant
Image

Re: Biomutant

29
Ik hoor er erg verschillende dingen van... Sommige vonden het een hele leuke game, andere niet. Ik denk dat het afhankelijk is van wat je verwacht. Het is tenslotte geen AAA studio die wel een vrij grote game maakt.

Zelf ben ik er nog niet aan toegekomen omdat er op release nog wat trophy bugs waren waardoor ik er even mee gewacht heb.
Misschien een idee voor na Doom Eternal :)
Image

Re: Biomutant

30
Kolm wrote: 09 Jul 2022 23:38 Ik hoor er erg verschillende dingen van... Sommige vonden het een hele leuke game, andere niet. Ik denk dat het afhankelijk is van wat je verwacht. Het is tenslotte geen AAA studio die wel een vrij grote game maakt.

Zelf ben ik er nog niet aan toegekomen omdat er op release nog wat trophy bugs waren waardoor ik er even mee gewacht heb.
Misschien een idee voor na Doom Eternal :)
Het idee is leuk. En ze zagen het duidelijk zeer groots. Maar helaas voelt bijna alles onafgewerkt aan.

Alsof ze samen zaten en honderden ideeën op tafel gooiden en in plaats van keuzes te maken alles in de game wouden steken.

Begrijp mij niet verkeerd, het blijft een prestatie om zo een grote game te maken met zo een klein team. Maar dan moet het wel goed zitten natuurlijk.

Het enige wat ik wel geslaagd vond, waren de wapens en hoe je die kan samen stellen.

Het verhaal is afwezig, keuzes doen er eigenlijk niet toe, de narrator is super irritant, het vecht systeem is gewoon wat op knoppen drukken en je moet super grote afstanden af leggen om echt saaie dingen te doen.
Image