Re: Gran Turismo 7

395
NTGSruler wrote: 24 Jan 2024 19:21 @Kolm: :lol: :lol:

Ik heb voorlopig genoeg credits om de nieuwe wagens te kopen. De bulgari VGT is zelfs denk ik pas voor eind februari ergens tenzij je een horloge van 4500 euro hebt gekocht en de QR code inwisselt... :O
Ach, is toch wisselgeld voor je :smug: :P

Maar het is dan een kwestie van wachten tot de update(s) en dan is je verzameling compleet :)
Image

Re: Gran Turismo 7

401
Benieuwd hoeveel credits we ervoor gaan moeten neerleggen ingame. Ik vermoed 1 miljoen.
Trouwens het algemeen gevoel bij deze update is dat Polyphony de updates voor GT7 aan het verminderen is. Ik vermoed dat de focus nu meer richting GT8 (of misschien een tussen game ofzo?) en dat GT7 zijn eindfase aan het naderen is.

Ik zag trouwens vandeweek op X ergens een post dat hetgeen wat PD wil pushen naar de community niet altijd overeen komt met wat de "big executives" willen. Dat zegt al genoeg hoe GT7 in elkaar zit (minder singleplayer content) en de keuze naar die prijzen voor microtransacties.

Als laatste wil ik trouwens meegeven dat de game reeds meer dan 2 jaar oud is en we nog steeds GEEN volwaardige endurance races hebben gekregen. Een event in singleplayer dus dat 12u of 24u duurt zoals we destijds in GT games kregen. In GT7 kan je dacht ik een event aanmaken voor 200 Laps ofzo op Nürburgring, maar dat is nog steeds geen endurance race zoals we ze kennen. Nochtans had Kaz gezegd dat dit ging komen. Ik had grote hoop hiervoor met de Spec II update, maar niet dus. Dat zal volgens mij ook de eerste en laatste "grote" update geweest zijn voor GT7.

Tis dat ik een "fanboy" ben van de serie en PD hun games altijd zo fantastisch maakt want zeggen dat ik GT8 niet op release zou kopen is liegen. GT8 zal wss eindelijk "old gen" (PS4) achterwege laten en die game wordt hopelijk wat velen van GT7 hadden verwacht.

GT7 was de meest ontgoochelende game in de reeks kwestie inhoud, maar ik blijf erbij dat de gameplay de beste is die we ooit in een Gran Turismo game hebben gehad.
Image
cron