Re: Project CARS

91
Ik zit momenteel op een stoel, maar niet door de zetel op zich, maar omdat ik iets dichter bij mijn scherm wil zitten :)
De stand (heb exact dezelfde) is echt wel goed, blijft goed stabiel tenzij je er zelf aan sleurt als een gek ...

En de stand is ook zo instelbaar, vooral belangrijk voor het stuur, dat je echt ideaal zit. Dat dat nu in een zetel is of op een stoel.
PSN tichke
Image

Re: Project CARS

95
Nog 3 keer slapen :)
Al veel zitten oefenen op GT6 en het gaat al pak beter! Merk nu echt wel de voordelen van zo'n stuur, precisie is een pak beter.
Wel terug op automatic gezet want zit constant te prutsen met die versnellingen ... Enkel Spa lukt vrij goed in manual.

Ook wat streams bekeken, de AI is precies wel pittig. Iemand zien spelen dat toch wel wat skill had maar niet beter dan 5de kon finishen ... wel geen idee op welk niveau de AI stond.
PSN tichke
Image

Re: Project CARS

96
tichke wrote:Nog 3 keer slapen :)
Al veel zitten oefenen op GT6 en het gaat al pak beter! Merk nu echt wel de voordelen van zo'n stuur, precisie is een pak beter.
Wel terug op automatic gezet want zit constant te prutsen met die versnellingen ... Enkel Spa lukt vrij goed in manual.

Ook wat streams bekeken, de AI is precies wel pittig. Iemand zien spelen dat toch wel wat skill had maar niet beter dan 5de kon finishen ... wel geen idee op welk niveau de AI stond.
Er zijn er die de game al spelen. Gezien op PsnProfiles dat er al trophies zijn verdiend.

Jealous? :lol:
Image

Re: Project CARS

97
NTGSruler wrote:
tichke wrote:Nog 3 keer slapen :)
Al veel zitten oefenen op GT6 en het gaat al pak beter! Merk nu echt wel de voordelen van zo'n stuur, precisie is een pak beter.
Wel terug op automatic gezet want zit constant te prutsen met die versnellingen ... Enkel Spa lukt vrij goed in manual.

Ook wat streams bekeken, de AI is precies wel pittig. Iemand zien spelen dat toch wel wat skill had maar niet beter dan 5de kon finishen ... wel geen idee op welk niveau de AI stond.
Er zijn er die de game al spelen. Gezien op PsnProfiles dat er al trophies zijn verdiend.

Jealous? :lol:
Idd, iemand in mijn Friendlist is deze ook al aan het spelen.

Must resist
Must resist
Must resist
FAILED
Bestelling op playseatstore geplaatst. :D
Image

Re: Project CARS

99
M-power wrote:
NTGSruler wrote:
tichke wrote:Nog 3 keer slapen :)
Al veel zitten oefenen op GT6 en het gaat al pak beter! Merk nu echt wel de voordelen van zo'n stuur, precisie is een pak beter.
Wel terug op automatic gezet want zit constant te prutsen met die versnellingen ... Enkel Spa lukt vrij goed in manual.

Ook wat streams bekeken, de AI is precies wel pittig. Iemand zien spelen dat toch wel wat skill had maar niet beter dan 5de kon finishen ... wel geen idee op welk niveau de AI stond.
Er zijn er die de game al spelen. Gezien op PsnProfiles dat er al trophies zijn verdiend.

Jealous? :lol:
Idd, iemand in mijn Friendlist is deze ook al aan het spelen.

Must resist
Must resist
Must resist
FAILED
Bestelling op playseatstore geplaatst. :D
kom op, nog effe doorbijten :idea:

Re: Project CARS

100
Ik heb gisteren een mail gestuurd naar MM hier in Woluwe. Antwoord was dat de game geen embargo heeft en zij hem dus van zodra ze hem binnenkrijgen in de rekken leggen. Hij vertelde ook dat dit ten laatste woensdag al is want leveringen zijn minstens een dag voor release.
Dus nog max 1 keer slapen :) misschien ook niet ...

@ NTGSRuler: beetje jaloers ja
PSN tichke
Image

Re: Project CARS

101
tichke wrote:Ik heb gisteren een mail gestuurd naar MM hier in Woluwe. Antwoord was dat de game geen embargo heeft en zij hem dus van zodra ze hem binnenkrijgen in de rekken leggen. Hij vertelde ook dat dit ten laatste woensdag al is want leveringen zijn minstens een dag voor release.
Dus nog max 1 keer slapen :) misschien ook niet ...

@ NTGSRuler: beetje jaloers ja

Lol, was gewoon grapje! ;) Hopelijk kan je hem woensdag al spelen!
Image

Re: Project CARS

102
NTGSruler wrote:Lol, was gewoon grapje! ;) Hopelijk kan je hem woensdag al spelen!
Ik doe het mijn eigen ook aan hoor, ik zit al een week streams te bekijken :p
En ik zit al vollembak te hopen dat ik hem vanavond al kan spelen ...

EDIT
Kheb hem sebiet!! :relief:
PSN tichke
Image

Re: Project CARS

103
tichke wrote:
NTGSruler wrote:Lol, was gewoon grapje! ;) Hopelijk kan je hem woensdag al spelen!
Ik doe het mijn eigen ook aan hoor, ik zit al een week streams te bekijken :p
En ik zit al vollembak te hopen dat ik hem vanavond al kan spelen ...

EDIT
Kheb hem sebiet!! :relief:
Lol, zalig!! Kan je direct hier eerste impressies neerzetten! ;)
Image
cron