Ik weet niet of ge dat in de recente Fifa's nog kunt instellen, maar in Fifa 07 weet ik dat ge buitenspel uit kon zettenToon8 wrote:Die fouten mogen ze dan begaan zolang ze in mijn voordeel zijn, je zou dat moeten kunnen instellen
Re: FIFA 15
17Nieuws komt zelfs vroeger dan verwacht!
Morgen wordt Fifa 16 "onthult".
Nieuws via Facebook pagina van EA.
Morgen wordt Fifa 16 "onthult".
Nieuws via Facebook pagina van EA.
PSN tichke
19Ik denk dat ze hieraan wel niets zullen veranderen zeker, het zou me verwonderen want de meeste competities beginnen dan ook weerNTGSruler wrote:Wanneer komt FIFA 16 uit, in september terug zeker?
20Jep > 24 september
EDIT
Hier is hij dan, de eerste trailer. Dit jaar zullen we met 12 vrouwenteams kunnen spelen:
EDIT
Hier is hij dan, de eerste trailer. Dit jaar zullen we met 12 vrouwenteams kunnen spelen:
PSN tichke
21Zat ik niet op te wachten maar kan een mooie toevoeging zijntichke wrote:Jep > 24 september
EDIT
22Open gerust een nieuw topic over FIFA 16, dan kunnen jullie daarin de nieuwste info verzamelen
23u vraagt, wij voeren uit meneerrrrmet0t0 wrote:Open gerust een nieuw topic over FIFA 16, dan kunnen jullie daarin de nieuwste info verzamelen