Re: Rocket League

32
tichke wrote:
minermb wrote:Ik vraag me af hoeveel er maximaal in een party kunnen. Acht of vier? Ik hoop acht.
Party? Partychat? 8 man.
Spelers per team in het spel? ALs ik me niet vergis was het max 5 tijdens de beta, toch minstens 4 en sprake van 5 vs 5 later.

Nu nog hopen dat er een manier is om private wedstrijden op te zetten.

Beste PS+ game van het PS4 tijdperk :)
Bij de beta was het maximaal 4v4. Toen gingen ik, elexus, fsterchele en ligerio een party doen en dat was best leuk :cool:
Image

Re: Rocket League

35
De game zal niet iedereen aanstaan, maar ik had enkele beta codes aan vrienden gegeven. Iedereen was beetje sceptisch in het begin maar nadien was iedereen van plan het spel te kopen op release.
Het is vrij verslavend, simpel om op te pikken maar toch komt er wat skill bij kijken.
PSN tichke
Image

Re: Rocket League

36
tichke wrote:
minermb wrote:Ik vraag me af hoeveel er maximaal in een party kunnen. Acht of vier? Ik hoop acht.
Party? Partychat? 8 man.
Spelers per team in het spel? ALs ik me niet vergis was het max 5 tijdens de beta, toch minstens 4 en sprake van 5 vs 5 later.

Nu nog hopen dat er een manier is om private wedstrijden op te zetten.

Beste PS+ game van het PS4 tijdperk :)
Ik denk dat het maximum 4 vs 4 is.
Crossplay met pc is mogelijk, maar enkel voor matchmaking voorlopig, niet voor parties

Re: Rocket League

39
RoyVdW wrote:Is er hier geen demo van? Die ga ik dan zeker eerst testen.
Er was een tijdje geleden een beta, maar die is alweer verstreken. De game is nog niet eens uit, dus je kunt hoogstwaarschijnlijk geen demo vinden ;) Maar als ik jou was zou ik hem gewoon spelen. De beta was erg leuk, ik vond dat tegen de muur oprijden altijd wel grapppig XD
Image

Re: Rocket League

41
tichke wrote:
RoyVdW wrote:Is er hier geen demo van? Die ga ik dan zeker eerst testen.
De game is gratis op release, waarom zou je dan een demo willen?
Stel de game ligt mij niet en ik kan geen plat halen is mijn lijst verprutst. Ik wil 90% completion halen :evil:
Image

Re: Rocket League

42
RoyVdW wrote:Stel de game ligt mij niet en ik kan geen plat halen is mijn lijst verprutst. Ik wil 90% completion halen :evil:
Verwijder hem dan uit uw lijst? Ik dacht dat dat ondertussen mogelijk was, of niet?

Nog geen idee of dat moeilijke trophies zijn of niet, ik ken nog niks van de game :p

Re: Rocket League

44
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:Stel de game ligt mij niet en ik kan geen plat halen is mijn lijst verprutst. Ik wil 90% completion halen :evil:
Verwijder hem dan uit uw lijst? Ik dacht dat dat ondertussen mogelijk was, of niet?

Nog geen idee of dat moeilijke trophies zijn of niet, ik ken nog niks van de game :p
De lijst is al bekend en ze zijn zeer standaard en simpel
cron