Re: Rocket League

91
tichke wrote:
paveman wrote:Heb het spel gister even geprobeerd, maar snap de hype niet zo... Wat moet hier eigenlijk leuk aan zijn?? Of wordt het beter na een paar potjes spelen?
Solo gespeeld? Solo is rap saai en eentonig. Online met vrienden is heerlijk! Maar dat wil maar niet werken bij mij.
Gisteren even private match kunnen starten als test, daarna gequit om 3de speler aan party toe te voegen, daarna waren de servers weer plat :(
en als je geen vrienden hebt tachke ?

en nee, ik heb het niet over mezelf

..... :idea:

Re: Rocket League

96
met0t0 wrote:Amai, de platinums worden al vlot behaald. Zo makkelijk?
Ik zou ook dringend eens aan de game moeten beginnen, maar zo weinig tijd om te gamen :(
90% is simpel en dan zijn er 2 nogal grindachtige trophies. Ik heb die Far, Far Away trophy gewoon d.m.v. een elastiek gehaald aangezien ik enkel die nog zou ontbreken en de multiplayer niet werkte (de singleplayer is saaier dan verwacht). En dan moet ge nog een honderdtal matches spelen voor alle customizations, maar dat was zo gebeurd eens de multiplayer werkte.

Re: Rocket League

98
Ligeiro wrote:Ik probeer al n tijdje die trophy te halen waar ge de tegenstander een duwke moet geven om te scoren. Wil maar niet lukken
Als het u echt niet lukt doe het gewoon offline in splitscreen, das puur toeval meestal

Re: Rocket League

102
M-power wrote:Jawel, 1 spel met een vriend spelen, maar kun je in private doen zonder randoms
Oh, ik had gedacht dat er meer online-trophies zouden zijn. Goed om te weten :)

Is het probleem met de oververhitting trouwens al volledig weggewerkt? Als dat zo is, wil ik ook snel aan de game beginnen.

Re: Rocket League

103
minermb wrote:Doet online het al goed of zijn er nog steeds problemen mee?
Vandaag had ik wel een paar momenten dat ik gewoon niet in een game terecht kwam. Half uurtje later lukte het wel.

@Met0t0
Volgens mij was dat met die overheating alleen als je te lang in het main menu blijft.
Heb soms wel dat de ps4 wat harder blaast maar na tig uren Rocket League werkt ie nog steeds :cool:
Image

Re: Rocket League

104
Marty wrote:@Met0t0
Volgens mij was dat met die overheating alleen als je te lang in het main menu blijft.
Heb soms wel dat de ps4 wat harder blaast maar na tig uren Rocket League werkt ie nog steeds :cool:
Hmm ja, dan zal ik het wel eens proberen en zo snel mogelijk door de main menu gaan :p