Re: Rocket League

106
met0t0 wrote:
M-power wrote:Jawel, 1 spel met een vriend spelen, maar kun je in private doen zonder randoms
Oh, ik had gedacht dat er meer online-trophies zouden zijn. Goed om te weten :)

Is het probleem met de oververhitting trouwens al volledig weggewerkt? Als dat zo is, wil ik ook snel aan de game beginnen.
Is nog niet gefixt, maar zoals hierboven staat. Niet te lang in de menu's blijven of de camera wat verplaatsen als je in het menu bent.
Blazen gaat de ps4 toch doen, maar veel kwaad kan dit niet denk ik.
Image

Re: Rocket League

108
met0t0 wrote:Ik heb hem gisteren eens een uur gespeeld en geen last gehad van teveel geblaas. Ik was ook zo goed als niet in de menu's, dus het was in orde.
Best nog moeilijk om alle bewegingen te beheersen :O
Speel zeker eens de tutorial. Begin op Rookie en speel dan wat wedstrijden. Daarna zeker ook eens de Advanced meepakken. Daar leer je enorm veel vind ik persoonlijk.
PSN tichke
Image

Re: Rocket League

109
tichke wrote:
met0t0 wrote:Ik heb hem gisteren eens een uur gespeeld en geen last gehad van teveel geblaas. Ik was ook zo goed als niet in de menu's, dus het was in orde.
Best nog moeilijk om alle bewegingen te beheersen :O
Speel zeker eens de tutorial. Begin op Rookie en speel dan wat wedstrijden. Daarna zeker ook eens de Advanced meepakken. Daar leer je enorm veel vind ik persoonlijk.
Die heb ik al gespeeld, maar het blijft vooral moeilijk om al die bewegingen vlot toe te passen in wedstrijden. Zeker in die 3v3-wedstrijden is het een ramp, dat is pure chaos :p

Re: Rocket League

110
En wij spelen zelf vaak 4vs4 :p
Je hebt wel gelijk. Ik vond het ook wat moeilijk in het begin, maar ondertussen begint het wel goed te lukken. Ik probeer vooral mijn "wall-skills" te verbeteren! Echt heerlijk om doelpunten te scoren vanaf de muur.

Ook het vliegen is handig, maar dat lukt nog niet al te goed. Ik kan wel "vliegen" maar in de lucht besturen niet echt ...
PSN tichke
Image

Re: Rocket League

111
met0t0 wrote:Ik heb hem gisteren eens een uur gespeeld en geen last gehad van teveel geblaas. Ik was ook zo goed als niet in de menu's, dus het was in orde.
Best nog moeilijk om alle bewegingen te beheersen :O
ok, maar moest ik niet weten :idea:

Re: Rocket League

112
tichke wrote:En wij spelen zelf vaak 4vs4 :p
Je hebt wel gelijk. Ik vond het ook wat moeilijk in het begin, maar ondertussen begint het wel goed te lukken. Ik probeer vooral mijn "wall-skills" te verbeteren! Echt heerlijk om doelpunten te scoren vanaf de muur.

Ook het vliegen is handig, maar dat lukt nog niet al te goed. Ik kan wel "vliegen" maar in de lucht besturen niet echt ...
Vanop de muur kan ik momenteel nog niet al te veel doen :p
Dat vliegen lukt mij slechts af en toe, laat staan dat ik de bal ermee kan raken :q:

Re: Rocket League

113
Voor te "vliegen" moet je eerst en vooral boost hebben, best 100%.
Op zich heb je geen snelheid nodig, al helpt dat wel om afstanden af te leggen.
Op te beginnen, springen met X. Eens in de lucht kan je met je linker analoog beetje naar achter gaan en dan beginnen boosten. Zo vlieg je door de lucht, linker analoog is dus om te besturen.

Zo kan je zelfs ballen die meters hoog hangen alsnog in de goal krijgen.

Gisteren de ESL stream bekeken ... Die mannen zijn niet normaal!
PSN tichke
Image

Re: Rocket League

114
Speel dit spel mooi niet meer uit veiligheidsredenen. 5 minuten getest in de tutorial/demonstratie en de ventilator komt boven het geluid van mijn tv uit. Abnormaal warm direct dat is een te groot risico :L:

Aangezien voetbal mij niet boeit viel het spel wel mee. Bon kleurrijke graphics. Wel wennen en moeilijke besturing in't begin.
Image

Re: Rocket League

115
RoyVdW wrote:Speel dit spel mooi niet meer uit veiligheidsredenen. 5 minuten getest in de tutorial/demonstratie en de ventilator komt boven het geluid van mijn tv uit. Abnormaal warm direct dat is een te groot risico :L:

Aangezien voetbal mij niet boeit viel het spel wel mee. Bon kleurrijke graphics. Wel wennen en moeilijke besturing in't begin.
Ik heb games gespeeld die nog erger waren, AC Untiy bijvoorbeeld.
Ikzelf heb amper last van het geblaas, enkel bij lange wachttijden met matchmaking gebeurde het soms.
PSN tichke
Image

Re: Rocket League

116
Nu heb ik toch ook geen last meer van dat erg geblaas. Wel in het begin maar nu niet meer.

Waar ik nu wat last van heb, zijn connection issues. Al meerdere malen uit een party gezwierd om die reden. :p Kan ook aan mijn slecht internet liggen natuurlijk maar in de Beta had ik daar precies toch veel minder last van.

Al bij al, topgame en ik amuseer me er rot mee! :)
Image